Jump to content

[EK12] Wie moet bondscoach worden?


NandroDavids

Recommended Posts

Ja, de vraag is heel simpel: wie moet Bert van Marwijk opvolgen als bondscoach van het Nederlands Elftal? Even ongeacht het feit of die persoon beschikbaar is voor de functie. Stem in de poll en licht je keuze toe door in dit topic te posten.

Link to comment
Delen op andere websites

Meest ideale kandidaat is voor mij Guus Hiddink, al lijkt het me stug dat dit tot de mogelijkheden behoort.

Hiddink heeft ervaring, en de visie om een ploeg ver te brengen. Tevens kan ie met dit spelers materiaal een kampioens ploeg maken, zoals Van Marwijk dit liet zien in 2010.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gestemd op Frank Rijkaard. Een icoon in het Nederlands voetbal, een grote naam.

Is al eerder bondscoach geweest, toen in 2000 de halve finale gehaald. Een mooi resultaat lijkt me. Daarna onder andere ook een aantal prijzen gepakt met Barcelona. Lijkt me een prima man hiervoor.

Tweede keus zou eventueel Ruud Gullit kunnen zijn. Ook een grote naam, en iemand om tegenop te kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Foppe de Haan had ik best gewild, maar die is (met de KNVB) gestopt :cry:

Naja, Gijp dan natuurlijk, kan je iig lachen met de fouten van Oranje :schater:

Ik denk trouwens dat van der Sar ( ook al heeft ie nog nooit gecoached ) ook nog niet zo'n slechte coach zou zijn :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Rene van der Gijp natuurlijk, dan zijn Huntelaar en Van der Vaart ook gelijk wat meer te hanteren. Dat waren de probleemgevallen hoorde ik vermorgen op het nieuws. Van marwijk werd niet zo gevreten door sommige spelers, nou is dat mischien ook met een andere coach wel zo hoor. Het is tijd voor de nieuwe generatie voetballers in het nederlands elftal, die er niet is volgens sommige.

Link to comment
Delen op andere websites

Even ongeacht of hij beschikbaar is en zou willen, kies ik voor Hiddink. Iemand die veel ervaring heeft, ook in het coachen tijdens grote toernooien. Bovendien heeft hij vaker topploegen gecoacht en weet hij hoe je om moet gaan met een ploeg vol vedetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Hahaha, die is goed, Zombiespeed! Alleen moet dan wel Willems er uit.

Dat gaat een gemis zijn..:7

Ruud Gullit is de perfecte opvolger van van Marwijk, nu z'n vrouw 'm heeft laten zitten kan ie zich 100 % op het voetbal concentreren zonder dat er iemand aan z'n kop loopt te zeuren!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...