Jump to content

[EK12] [Finale] Spanje-Italië


NandroDavids

Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sjaakswabber

    5

  • NandroDavids

    4

  • commando

    3

  • SpacyColours

    3

Straks zeggen ze, houd dat WK/EK voortaan maar in Spanje. :puh: Spanje heeft prachtig gespeeld, meer heb ik er niet over te zeggen. Zou me niet verbazen als ze in Brazilie de 4e beker winnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het rijmt op bang...

AFGANG!

Nee joh, dat is overdreven. Dat is scorebordjournalistiek, om Co Adriaanse er eens bij te halen. Natuurlijk, 4-0, maar verder? Italië speelde prima, maar dit Spanje was echt eindelijk goed. Waar we heel het toernooi op zaten te wachten, kwam er nu uit. Bovendien vielen de laatste twee goals tegen het einde van de wedstrijd, toen Italië het al op had gegeven en ook nog eens met 10 man speelde door de blessure van Motta.

Jammer dat het geen echte wedstrijd werd met spanning tot het eind, maar gelukkig heeft Spanje dat met mooi voetbal gecompenseerd.

Zo, en nu die EK-pool maar 's afronden :)

Link to comment
Delen op andere websites

Na deze match moet ik men mening toch herzien, Spanje is de terechte winnaar.

Vooral in de eerste helft waren ze sterk, tweede helft had je echt het gevoel dat Italië erdoor zat en niet beter kon. Ik vind het enkel jammer voor Prandelli dat hij dit toernooi met zo'n zware cijfers moet afsluiten, hopelijk blijft hij nog wat langer bij Italië of vertrekt hij naar een betere ploeg.

Link to comment
Delen op andere websites

Pffff, wat jammer. Niet zozeer dat die Spanjaarden er weer met de trofee van door gaan (eigenlijk vond ik dat ook wel kut, maar goed), ook dat het zo'n grote uitslag was. Echt spannend is het nooit geweest.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat Spanje met 3-0 of 4-0 gaat winnen. Ik zie de Italianen moeilijk iets terug doen tegen Spanje, so.. :)

Ik denk dat Spanje met 3-0 of 4-0 gaat winnen. Ik zie de Italianen moeilijk iets terug doen tegen Spanje, so.. :)

Jij bent volgens mij echt veel te blind fan van Barça en Spanje. Niet alleen met deze voorspelling, maar in al je voorspellingen.

Maar goed, we gaan het zien natuurlijk. Ik denk ook wel dat Spanje wint, maar met minimaal verschil.

Wat als ik nu opeens gelijk heb? :7

Wat als ik nu opeens gelijk heb? :7

Dan vind ik nog steeds dat je veel te blind fan bent van Barça en Spanje, maar heb je geluk met het juist voorspellen van een uitslag :puh:

Had deze discussie nét voor de finale willen gehad hebben met je.. godnondeju :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb niet alles gezien, maar met wat ik zag moet ik toch zeggen dat de Spaanse overwinning volledig terecht was. de Italianen hadden geen antwoord op het Spaanse spel dat af en toe messcherp en perfect was.

Link to comment
Delen op andere websites

Ho, mensen. Zijn we nu niet wat te negatief op Italië? Ik heb de eerste helft van ze genoten hoor. Wat kunnen zij mooi voetballen. Al die trucjes die je dan ziet om de bal in controle te houden. In Italië voelt iedereen elkaar aan. Zoiets zie ik in de meeste andere elftallen niet hoor.

En ja, de tweede helft besefte het elftal dat ze het niet meer aankonden, en toen gingen ze die loodzware minuten maar afwachten tot de hel voorbij was. Zoiets moet je de spelers ook niet al te kwalijk nemen. Wij supporters verliezen al snel de hoop, maar spelers zelf worden veel sneller nerveuzer. En dan is het niet meer zo simpel als "gewoon blijven proberen", want dan is de teamspirit weg, en sta je daar met duizenden boze blikken om je heen. Het lijkt me niet menselijk om daar tegen te kunnen.

Dit zijn slechts mijn vermoedens, want ik heb geen verstand van voetbal en wil ook niet doen alsof. Ik was wel benieuwd hoeveel ball possession Italië had in de tweede helft. Weet iemand waar je dat kan vinden?

EDIT: Ik heb ook wel medelijden met Motta. :$

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

vind die spelers wel een watjes hoor... op dat niveau zou je toch denken; als je met 10 man verder moet dan blijf je er gewoon in staan ( al loop je iemand voor de bal, of loop je verdedigers te irriteren :clown: )

Link to comment
Delen op andere websites

vind die spelers wel een watjes hoor... op dat niveau zou je toch denken; als je met 10 man verder moet dan blijf je er gewoon in staan ( al loop je iemand voor de bal, of loop je verdedigers te irriteren :clown: )

Nou zeker, door dat er 1 speler minder mee doet kun je als Italie zijnde toch als nog 2 - 1 maken om niet voor joker te staan. Nee, dan word het gewoon nog een dikke 4 - 0 voor Spanje. Als Spanje iedere wedstrijd zo had gespeeld was dit een prachtig EK geweest.

Link to comment
Delen op andere websites

vind die spelers wel een watjes hoor... op dat niveau zou je toch denken; als je met 10 man verder moet dan blijf je er gewoon in staan ( al loop je iemand voor de bal, of loop je verdedigers te irriteren :clown: )

Meen je dit?

Met een hamstringblessure doorspelen, hahah kan toch niet...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...