Jump to content

KNVB Beker 2012-2013


BoerTijger

Recommended Posts

Man man man, wat een klote-bekeravond zeg... :(

PEC opende nog redelijk brutaal en was wat beter, maar na de 0-1 heeft het er eigenlijk niet meer in gezeten. Overigens was die 0-1 volgens mij over het randje van buitenspel, maar dat kan je de grensrechter niet kwalijk nemen: dit was echt enkel in de herhaling te zien. Pleit nog maar weer eens voor een soort hawkeye-systeem uit het tennis of de videoscheidsrechter uit het hockey. Verder professioneel afgemaakt door PSV, dat dan weer wel.

Bij Ajax eigenlijk hetzelfde: iets beter, met die knal van Schöne ook dicht bij een voorsprong, maar toen viel de goal aan de andere kant. Goeie goals van AZ, met name die laatste, maar 0-3 vind ik wel wat geflatteerd.

Zo wordt het weer een bekerfinale die ik waarschijnlijk niet ga kijken, tenzij ik echt niets beters te doen heb :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    8

  • Venzio

    6

  • Guardian1980

    6

  • BoerTijger

    5

Het zou goed kunnen dat PSV het erg moeilijk gaat krijgen in de finale. AZ is bezig met een rotseizoen en kan het goedmaken door de beker te winnen. Zo slecht voetballen ze niet en de aanval van AZ tegen die amateuristische verdediging van PSV kan nog interessant worden.

Ajax was natuurlijk he-le-maal bagger. Zoveel kansen van zestien meter krijgen en elke bal over en/of naast schieten, dat kan gewoon niet. Je moet toegeven dat ze de scheidsrechter weer niet mee hadden, maar je moet het in de 75 minuten waarin je de betere partij bent gewoon afmaken. Ze zitten nu in een dip, hopelijk komt daar zaterdag verandering in, al heb ik mijn twijfels.

Die Locadia is overigens een goede voetballer aan het worden, maakt zijn kansen erg efficient af. 3 uit 3. Blijft rustig, kijkt goed en maakt prima doelpunten, heeft wel perspectief die jongen.

Link to comment
Delen op andere websites

Door EN tegen AZ, dit moet toch gaan lukken, ga gelijk kaartjes kopen wanneer ze beschikbaar zijn, iemand die ook gaat?

Nope. Die beker heeft mijn interesse niet. We moeten kampioen worden, daar draait het voor mij om.

Overigens speelde Locadio zwak, maar hij scoort wel gewoon. Een echte killer, die naar mijn mening een echte kans nodig heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ha, lekker voor Strootman, AZ wint de beker! Roepen dat je niet gehuldigd wilt worden omdat de beker geen echte prijs zou zijn, dat is echt kansloos als je zoals Strootman eigenlijk nog nooit wat hebt gewonnen.

En mooi dat AZ het seizoen toch nog wat glans geeft :)

Link to comment
Delen op andere websites

Geweldig dat AZ de beker heeft gewonnen. Ik gunde het AZ meer dan PSV.

Dit ook zeker. Leuk jubileum jaar voor PSV. :7

Daarnaast vind ik dat een tiende plaats voor AZ gezien de kwaliteiten veeeeeeels te laag is, vandaar dat ik wel leuk vind dat de KNVB beker naar Alkmaar toe gaat. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...