Jump to content

Louis van Gaal nieuwe bondscoach Oranje


NandroDavids

Recommended Posts

Louis van Gaal is door de KNVB benoemd tot bondscoach van het Nederlands elftal. De zestigjarige trainer volgt Bert van Marwijk op, die na het EK van dit jaar zijn ontslag indiende. De onlangs bij Ajax vertrokken Danny Blind zal Van Gaal assisteren.

Bron: VI.nl

Wat vind je van de keuze van de KNVB voor Louis van Gaal en Danny Blind?

Link to comment
Delen op andere websites

Weer zo'n praatjesmaker, ik vind het hellemaal niks. Hopelijk word het de volgende keer een voetballer van niet zo lang geleden over 4 jaar, marco van basten toonde mischien tegen over sommige mensen arrogantie omdat het een rustig type is ( dan vinden mensen het snel al een arrogant ) Maar ik heb de indruk dat het team een rustig type beter vreet dan een Louis van Gaal.

Bewerkt: door Sjaakswabber
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of dit de juiste aanstelling is. Maar het was in mijn ogen wel de beste aanstelling.

@Boertijger

Dit komt omdat van Gaal denk ik zelf een assistent mee wou nemen. Van Gaal en Blind hebben in de jaren dat Ajax de Champions League veel met elkaar samengewerkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Van Gaal, nou nee bedankt. Zoals ik op Twitter ook al las; de persconferenties worden beter dan de wedstrijden zelf. Deze man spoort van geen enkele kant. Met zijn rare fratsen staan we zwaar voor lul op een WK. Dan heb je nog iemand als Danny Blind... Dat schiet toch niet op als assistent bondscoach. Deze twee heren maken spelers beter, en ik ben toch van mening dat je spelers bij de club beter moet maken, en niet bij het Nederlands Elftal.

Van mij mochten ze Gullit wel aanstellen, iemand die de problemen binnen het team kan oplossen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...