Jump to content

Eredivisie 2012-2013


Dutchy3010

Recommended Posts

Spelers zoals wat? Goede spelers uit een land zoals Zweden of dergelijke halen is betaalbaar maar zeker geen kans op succes, een goede speler uit Duitsland, Italie, Spanje, Engeland of dergelijke zijn gewoon niet betaalbaar. Goede spelers krijgen daar in de middelmaat van Engeland al meer betaald dan hier in Nederland.

Spelers die bij een club als Machester United op de bank zitten, ze kunnen dan in de Eredivisie wedstrijdritme/ervaring opdoen.

Meestal zijn omdat ze op de (reserve)bank zitten erg goedkoop, als zij dan wat ervaring op kunnen doen is iedereen blij, De coach,de club waar hij naar toe gaat, en hij zelf.

Pelle zou het ook bij een club als PSV het goed doen hoor.

Lens is (en zelfs Matavz in mijn optiek) van een of zelfs 2 niveaus hoger dan Pelle.

Spelers die bij Man U op de bank zitten zijn vaak (top)talenten, en alleen betaalbaar met huur, of het zijn geroutineerde spelers die 5x het salaris ontvangen van het topsalaris in de eredivisie.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 167
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    33

  • Jimmiefitz

    19

  • Dutchy3010

    17

  • Guardian1980

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Spelers die bij een club als Machester United op de bank zitten, ze kunnen dan in de Eredivisie wedstrijdritme/ervaring opdoen.

Meestal zijn omdat ze op de (reserve)bank zitten erg goedkoop (...)

Vergeet het maar, zo werkt het absoluut niet. Spelers die bij zulke clubs op de bank zitten zijn absoluut te duur en komen echt niet naar Nederland. Zelfs het huren van jonge talenten (die vaak nog niet eens op de bank mogen zitten) is vrijwel onmogelijk. Een Miyaichi en Guidetti waren echt uitzonderingen. Ze verhuren dat soort spelers liever aan een mindere Premier League-club, of zelfs aan een ploeg uit het Championship. Ervaring opdoen in de Eredivisie bestaat voor zulke clubs niet.

Link to comment
Delen op andere websites

als zij dan wat ervaring op kunnen doen is iedereen blij, De coach,de club waar hij naar toe gaat, en hij zelf.

Dat klopt niet helemaal. De coach en de club zullen dan inderdaad blij zijn. Maar de speler zelf niet. Die willen zoals Guardian1980 al zei liever veel geld verdienen op de bank bij Man Utd, dan voor minder spelen bij de Eredivisie.
Link to comment
Delen op andere websites

Oke, my bad, iets te naief gedacht denk ik.

Maar toch wil het wel eens voorkomen.

Even iets anders, hebben jullie Twente PSV gezien? Ik zelf had deze uitslag niet verwacht.

Kleine correctie, PSV - Twente.

Had wel verwacht dat PSV sterker ging spelen omdat Twente in de toppers vaak veel verdediger speelt dan normaal, had zo'n super start niet verwacht.

PSV liep echt over Twente heen, had zeker meer dan 3-0 moeten en kunnen worden, Wijnaldum al zeker 2 of 3 100% kansen gehad.

Maar door deze overwinning staan wij weer bovenaan!

''Wij staan bovenaan, wij staan bovenaan!''

Link to comment
Delen op andere websites

En Ajax komt eraan. :D

Heb wel medelijden met Van Basten, staat 10 minuten voor tijd nog 4-2 voor, speelt Heerenveen uiteindelijk nog 4-4 gelijk...

Als je al tegen de hekkensluiter thuis niet kan winnen kan het alleen maar erger worden, dan is ie aan het einde van het seizoen weg, is het niet eerder.

Link to comment
Delen op andere websites

Het probleem is denk ik dat van Basten niet genoeg goed spelersmatriaal heeft.

Daarnaast had ik aan het begin van het seizoen dat hij het daar ging waarmaken.

Maar nee dus.

Waar gaat van Basten aan het eind terecht komen? In de jupiler league met Fortuna Sittard?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat PSV uiteindelijk won was wel terecht, maar ze hebben wel geluk gehad dat Twente, vooral in de eerste helft, slecht met de kansen om ging. Hadden ze beter aan de afwerking gewerkt, dan had Twente met rust zomaar voor kunnen staan. Desalniettemin, in de tweede helft was PSV toch zeker heer en meester en derhalve de terechte winnaar.

En tja, Van Basten. Ik denk dat hoofdtrainer niet iets is wat voor hem is weggelegd. Als bondscoach plaatste hij zich wel voor beide eindtoernooien, maar daar werd Oranje beide keren redelijk roemloos uitgeschakeld. Vervolgens werd het 'm ook niet bij Ajax, en nu bij Heerenveen valt het ook vooral tegen. Ik denk dat als hij toch trainer wil blijven, hij een hele goede spitsentrainer zou kunnen zijn. Hij heeft ontzettend veel ervaring die hij op hedendaagse spitsen kan overbrengen. Natuurlijk is het voetbal heel anders dan vroeger, maar die ervaring is zeker bruikbaar. En verder moet hij vooral, zoals NandroDavids onlangs ook al memoreerde, zich op gezette tijden laten toejuichen in Milaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt in die zin gelijk dat het gewoon beschamend is wat al die andere clubs doen.

Verschrikkelijk zeg, PSV gelijk tegen NEC, aan AZ hoeven we al helemaal niet te denken.

Aan de ene kant leuk voor de spanning, maar aan de andere kant heb ik in tijden al geen (wat mij betreft) echt leuk voetbal gezien, of ja het was voor één wedstrijd.

Je doet er helaas weinig aan, maar toch blijf ik het jammer vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Het stond gisteren al in de krant; het verschil tussen de nummers 1 en 5 was halverwege de competitie zelden zo klein. Momenteel zit Ajax in een flow, maar een paar mindere wedstrijden kan zomaar betekenen dat ze alsnog Europees voetbal missen. En dat is alleen maar leuk voor de competitie; iedereen kan van iedereen winnen, dat houdt het lekker spannend. Ik ben het wel eens met enkelen voor mij; echt goed voetbal zien we helaas maar weinig, het is veelal gehark wat je ziet.

Link to comment
Delen op andere websites

Zonet Utrecht-Ajax gekeken, Ajax had in de eerste helft al met zo'n 4-0 voor moeten staan, aangezien ze meerdere keren alleen op de keeper afging. Uiteindelijk kwam Boerrigter in de eerste helft mog het dichtst bij een doelpunt, zijn inbreng landde op de lat. In de tweede helft werd Utrecht beter en sleepte ze er nog een gelijkspel uit.

Duur puntenverlies voor Ajax, ze hadden op één punt van PSV en Twente komen, maar helaas. Feyenoord kan ze nog inhalen, maar hebben tot nu toe ook niet enorme kansen.

Het is wel opvallend dat er tot nu toe in 3,5 wedstrijd geen doelpunt gemaakt is. :puh:

EDIT: Pelle maakt nu zijn 13e van 't seizoen.

Bewerkt: door Jimmiefitz
Link to comment
Delen op andere websites

Ach, niks aan 't handje. De inhaalrace moet ook weer niet té snel gaan natuurlijk, want in principe hoef je maar één keer per seizoen bovenaan te staan. Aan het eind. Ik heb er alle vertrouwen in dat Ajax gewoon weer kampioen wordt :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...