Jump to content

Eredivisie 2012-2013


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 167
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    33

  • Jimmiefitz

    19

  • Dutchy3010

    17

  • Guardian1980

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Volkomen verdiende overwinning zeg. Het was dat de 1-3 niet viel, anders was dat laatste halfuur een stuk relaxter geweest om naar te kijken. Maar gelukkig zagen we van beide kanten een gouden wissel de lijnen binnen komen: Boerrigter en Pieters :puh:

Heerlijk dit. Weer kampioen, weer Champions League :D

Nu alleen hopen dat we 's iets anders treffen dan Real Madrid...

Link to comment
Delen op andere websites

Prachtige wedstrijd. Heel mooi dat Ajax 'm heeft gewonnen en het was ook nog leuk voor de neutrale kijker. :D

Volgens mij had Willems last van zijn hoofd anders breng je Pieters die amper speeltijd heeft gehad er niet in. Als dat niet het geval is was het ongelooflijk dom van Advocaat, maar ik kan het me niet voorstellen. Die Pieters heeft trouwens een verschrikkelijk jaar achter de rug en dan gebeurt dit 'm ook nog...

Het was een gewaagde wissel, Boerrigter voor Poulsen, gezien het spel van Poulsen, die ijzersterk verdedigde. Dat het zo uitpakt is voor Ajax en natuurlijk de Boer fantastisch. :D Ik gunde het ook niemand meer dan Boerrigter, die na zijn blessure zijn vorm nog steeds niet terug heeft.

Nu moet Ajax het gewoon netjes uitspelen en minimaal 9 punten halen en dan inderdaad hopen op een ander team in pot 1 dan Real. :7 Arsenal gaat de CL denk ik wel halen, dat zou een mooie club zijn voor Ajax. Sowieso voetballen ze makkelijker tegen Engelse clubs en dan ben je er in ieder geval zeker van dat je niet wéér twee keer verliest van Real Madrid. Het zou wel mooi zijn als je in de poule komt met DInamo Zagreb en Dinamo Kiev. Als je dit jaar i.p.v. PSG in groep A had gezeten had ik wel vertrouwen gehad in een vervolg in de CL.

Het zou overigens ook tof zijn als Ajax een keer Lyon zou treffen en die in 2 wedstrijden helemaal de mat afspelen. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteravond speelde Ajax 1-1 tegen Heerenveen, was een vreselijke saaie wedstrijd. Zal dit een eenmalige fout zijn?

Ik hoop het... Maar denk dat het nog erg spannend gaat worden, de ontknoping van de Eredivisie! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat Vitesse morgen wint in de Kuip en Ajax wint uit bij NAC en thuis van Willem II, dat kan niet anders. Dus wordt Ajax voor de derde keer op rij kampioen. :)

Ik denk dat Feyenoord-Vitesse gelijk wordt en PSV niet wint van AZ, sowieso gaat de concurrentie nog punten verliezen.

Nou... PSV speelt niet veel beter dan AZ, maar staat al ruim voor. Het centrum met Reijnen en Viergever is niet sterk vanavond.

Bewerkt: door Jimmiefitz
Link to comment
Delen op andere websites

Zoals verwacht. Ajax word kampioen, is het alleen spannend wie tweede word..

Wat is daar spannend aan dan? PSV is sowieso tweede. Of Feyenoord en Vitesse moeten zo'n veertig doelpunten maken in de komende wedstrijd, maar dat zie ik eerlijk gezegd niet gebeuren..

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals verwacht. Ajax word kampioen, is het alleen spannend wie tweede word..

Wat is daar spannend aan dan? PSV is sowieso tweede. Of Feyenoord en Vitesse moeten zo'n veertig doelpunten maken in de komende wedstrijd, maar dat zie ik eerlijk gezegd niet gebeuren..

Ik wou nog een beetje positief nieuws brengen... :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...