Jump to content

Eredivisie 2012-2013


Dutchy3010

Recommended Posts

Hmm. Feyenoord wist wel druk te zetten maar dat resulteerde zelden in echte kansen. Ajax strafte de individuele fouten van Feyenoord genadeloos af, dodelijke efficiëntie, en Fischer bewees zijn klasse weer eens. Verdiend gewonnen.

Over die scheidsrechterlijke dwaling bij de "penalty" zullen we het maar niet hebben.. En de (dubbele!) afwerking was ook om te huilen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 167
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    33

  • Jimmiefitz

    19

  • Dutchy3010

    17

  • Guardian1980

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hmm. Feyenoord wist wel druk te zetten maar dat resulteerde zelden in echte kansen.

Begin tweede helft eventjes ja en toen Ajax met tien man kwam te staan. Verder heb ik Feyenoord toch echt geen druk zien zetten. Met name de eerste 25 minuten waren absoluut voor Ajax, met dan ook een verdiende voorsprong als gevolg.

Lex Immers heeft het wel tot een héél mooie Klassieker gemaakt voor mij. Ik vind dat echt één van de meest dramatische voetballers uit de Eredivisie, en als ik het iemand gun om een penalty te missen, dan is hij het wel. En die rebound... :7

Goed, we doen weer helemaal mee in ieder geval. Op naar de titel! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Mwah, misschien zie jij het als Ajax-fan anders maar in het begin van beide helften was Feyenoord de betere en ze werden nergens in de 90 minuten ook niet overrompeld, maar domme persoonlijke fouten zorgden voor een overwinning van Ajax.

Link to comment
Delen op andere websites

Mwah, misschien zie jij het als Ajax-fan anders maar in het begin van beide helften was Feyenoord de betere (...)

Kom op, zelfs al was ik geen Ajax-fan, dan had ik ook gezegd dat met name de eerste 25 minuten voor Ajax waren. Ja, in de eerste minuut kreeg Feyenoord een kans en in die periode kwam Immers nog alleen voor Vermeer, maar Ajax had de bal, Ajax domineerde en Ajax zette de meeste druk. Begin van de eerste helft was wat dat betreft zonder twijfel voor Ajax.

Ik ben het verder wel met je eens dat Feyenoord niet werd overrompeld en de 3-0 is wel wat geflatteerd. Maar de beginfase was echt voor Ajax.

Link to comment
Delen op andere websites

Op Vilhena en Clasie na speelde iedereen van Feyenoord ontzettend slecht. De doelpunten kwamen ook uit de meest idioten fouten die Feyenoord zelf maakte. Bij Ajax zat alles mee vandaag en bij Feyenoord helemaal niets, want wat Immers in godsnaam bij die strafschop deed..... boink.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Mwah, misschien zie jij het als Ajax-fan anders maar in het begin van beide helften was Feyenoord de betere en ze werden nergens in de 90 minuten ook niet overrompeld, maar domme persoonlijke fouten zorgden voor een overwinning van Ajax.

In het begin van beide helften was Feyenoord inderdaad beter, het druk zetten verliep goed, Pellé en vooral Immers hadden kansen in het begin van de wedstrijd.

Ik vond Boetiüs wel een aardige wedstrijd spelen, had een paar mooie acties, alleen dat schot op doel sloeg nergens op. Hij weet wel erg goed wanneer die moet vallen, ik verwacht wel dat die rode kaart van Van Rhijn geseponeerd zal worden.

Ik vind niet dat bij Ajax alles mee zat, de eerste goal was nog een aardige combinatie, de twee andere waren enorm slecht verdedigd. Bij Immers wisten we van te voren wel dat die ging missen, het zat bij hem echt niet tegen, hij is totaal niet op zijn plek in Rotterdam en mist de grootste kansen, dan kan zo'n penalty er ook nog wel bij.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de rebound van Immers had ik echt het idee dat hij gewoon geen zin had om te scoren; terwijl hij alleen de keeper voor zich had nam hij geeneens de moeite om de bal te controleren, hij gaf gewoon een willekeurige roei tegen die bal.

Link to comment
Delen op andere websites

Pieters 4 duels (1 voorwaardelijk) geschorst, dat vind ik dan weer iets te overdreven, een grove charge op een speler vind ik 2 duels, en in sommige gevallen 3, maar zeker geen 4 duels schorsing.

edit; las ook dat het gold voor zijn enorme opwinding daarna, dan snap ik het wel.

Bewerkt: door BoerTijger
Link to comment
Delen op andere websites

Pieters 4 duels (1 voorwaardelijk) geschorst, dat vind ik dan weer iets te overdreven, een grove charge op een speler vind ik 2 duels, en in sommige gevallen 3, maar zeker geen 4 duels schorsing.

Net in het Sportjournaal werd dan ook gezegd dat zijn reactie na afloop (het afreageren op het stadion) ook is meegenomen in die schorsing.

Bovendien maakt die schorsing niet zo veel uit: hij is toch lange tijd uitgeschakeld door zijn achterlijke gedrag waarmee hij 6 pezen en 1 zenuw in z'n onderarm heeft beschadigd. Lekker slim, na net terug te zijn van bijna een jaar blessureleed.

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, had hem ook even veranderd :puh:,

Maar goed, blessure of niet, het is toch een schorsing en staat dan ook nooit mooi op je CV. En ik las dat hij 6 weken is uitgeschakeld, minimaal. Hoorde ook dat hij zelfs voor het einde van het seizoen kan gaan vrezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...