Jump to content

Eredivisie 2012-2013


Dutchy3010

Recommended Posts

Voetballers hebben ook een voorbeeldfunctie. Voor zo'n charge én dat gedrag na afloop, had hij van mij zelfs nog wel meer schorsing kunnen krijgen. Wat als een klein jongetje, 100% fan van Pieters, ziet dat zijn held zich zo laat gaan? Schandalig gewoon.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 167
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    33

  • Jimmiefitz

    19

  • Dutchy3010

    17

  • Guardian1980

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Voetballers hebben ook een voorbeeldfunctie. Voor zo'n charge én dat gedrag na afloop, had hij van mij zelfs nog wel meer schorsing kunnen krijgen. Wat als een klein jongetje, 100% fan van Pieters, ziet dat zijn held zich zo laat gaan? Schandalig gewoon.

Al kan ik me niet voorstellen dat een huis, tuin en keuken voetballer als Pieters veel fans heeft, is het inderdaad schandalig ja. Van een heel andere categorie maar aansluitend op de vorige discussie: nu krijg je natuurlijk ook pupillen die bij een tweede kans na een gemiste penalty nonchalant en arrogant de bal willekeurig de tribune in trappen. Ongelofelijk zeg. Bijzonder onprofessioneel om de uitgelezen kans om je eigen ploeg nog een béétje in de wedstrijd te houden zo te verpesten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Man man, PEC doet het lekker hoor. Tegen PSV al de dag van mijn leven gehad, maar dit hebben we niet kunnen dromen. Prachtige resultaten en in de beker ook al zo ver.

Art en Jaap zijn helden, dankzij hen zijn we zo ver gekomen. Prachtige prestatie van ze. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Gemiste kans voor Ajax dit weekend. Thuis tegen Roda JC mag je natuurlijk nooit punten laten liggen, en al helemaal niet als de koploper al punten heeft gemorst. Maar goed, 3 punten achterstand valt natuurlijk nog wel te overzien en wellicht dat Feyenoord over twee weken de helpende hand kan bieden door PSV te verslaan. Aan de andere kant: dan is Feyenoord ook gewoon een serieuze titelkandidaat.

Blijft een spannende competitie in ieder geval :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zonde dat FC Utrecht het vandaag net niet redde tegen de 10 van PSV, maar gelukkig liet FC Twente wel punten liggen. Morgen moet Ajax natuurlijk gewoon 3 punten pakken op bezoek bij RKC, maar na het gelijkspel vorige week thuis tegen Roda JC is 't toch maar weer iedere wedstrijd afwachten.

Fantastische vrije trap van Overtoom overigens _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Genót weer vandaag, Avdic en Slot waren geniaal bezig. Mooie winst. :)

Goed voetbal hoor, verdiende overwinning. En een belangrijke ook, na de overwinning van VVV vrijdag. Daarnaast geeft dit natuurlijk ook vertrouwen voor de halve finale in de beker, tegen PSV :)

Hopelijk herstelt Feyenoord wel snel van deze nederlaag en zijn ze volgende week gebrand op revanche. Het zou heel mooi zijn als ze dan even 3 punten pakken tegen PSV... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Behalve dat ik er een paar mensen ken, heb ik verder niks van Zwolle. Maar wat heb ik van PEC genoten afgelopen zondag. Ze voetbalden bij vlagen alsof ze de betere spelers van Barcelona hadden, zo werden tegenstanders uitgekapt en kwamen de steekballetjes dwars door het midden. Met name Slot had een magnifieke voorzet. Het werd wel weer spannend toen Feyenoord terugkwam op 2-2, maar desalniettemin een verdiende overwinning van PEC [/lofzang op PEC]

Wat een leuke competitie is het toch thumbsup2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft to-taal niks met voetbal te maken. Overigens dat verlies in de kuip had ik wel verwacht, ik geniet eerder van het gelijkspel dat ajax voor elkaar heeft gekregen. :tu:

PSV heeft 6 keer verloren, en nog staan we eerste. Deze competitie is toch niet meer serieus te nemen?

Link to comment
Delen op andere websites

Lens had zich gewoon volwassen moeten opstellen, dat er iets op het veld gebeurd dat kan.

Maar dat Lens na de wedstrijd Mathijsen opwacht, is gebrek aan professionaliteit.

Dat het dan zo afloopt is dan te verwachten.

Ik vind wel dat Lens hiervoor geschorst moet worden, vooral omdat hij dit opstootje veroorzaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...