Jump to content

Eredivisie 2012-2013


Dutchy3010

Recommended Posts

Wat ik heb mee gekregen is dat Lens excuses eiste van Mathijsen, en Mathijsen gaf geen excuses en toen gebeurde het, tsja schorsen, dan vind ik dat je iedereen moet schorsen die er aan mee heeft gedaan. Gewoon zand erover en vergeten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 167
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    33

  • Jimmiefitz

    19

  • Dutchy3010

    17

  • Guardian1980

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tsja, ik vind dit geen manier van excuus eisen, als Lens dit op een andere manier had gedaan, was er niets gebeurd.

Vind het jammer dat deze wedstrijd op deze manier moet eindigen, Daarin tegen blijft het nu wel spannend boven in.

Zeker omdat ook Ajax punten heeft laten liggen vandaag.

Link to comment
Delen op andere websites

PSV heeft 6 keer verloren, en nog staan we eerste. Deze competitie is toch niet meer serieus te nemen?

De grap is dat PSV bovenaan staat omdat ze zo weinig gelijk spelen. Van de top-5 hebben ze de meeste overwinningen en de meeste nederlagen. Dit jaar lijkt iedereen van iedereen te kunnen winnen, dat houdt het wel lekker spannend. Dat Utrecht weer een lekkere overwinning heeft geboekt vind ik dan ook wel top, een plek in de top-6 lijkt er dit jaar wel weer in te zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook een leuke; bij FC Twente is het een sportieve ´crisis´ terwijl ze echter maar 6 punten achter staan op de koploper.

Tevens wordt Lens maandag bij de clubleiding van PSV verwacht en zal zich moeten verantwoorden.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik heb mee gekregen is dat Lens excuses eiste van Mathijsen, en Mathijsen gaf geen excuses en toen gebeurde het, tsja schorsen, dan vind ik dat je iedereen moet schorsen die er aan mee heeft gedaan.

Waarom zou je Mathijsen hiervoor moeten schorsen? De manier waarop Lens Mathijsen na de wedstrijd opwacht en op een dreigende manier bij het shirt vastpakt is belachelijk. Lens schorsen, Mathijsen helemaal niets, dat lijkt me rechtvaardig.

Overigens jammer van het gelijkspel van Ajax. Onnodig, onverdiend, en het zat ook niet echt mee. Blind onterecht afgevlagd wegens vermeend buitenspel, een niet gegeven strafschop na een overtreding op Cuenca én een bal over de lijn wat gewoon een goal was. Zonde.

Link to comment
Delen op andere websites

Zowel Lens als Mathijsen behoren gewoon geschorst te worden, dat opstootje word verschrikkelijk opgeklopt overigens. Net alsof de feyenoorders geen reet doen. :7

Overigens HOOP ik ook dat Lens geschorst word, want die gozer bakt er al weken niks van.

Volgende Van Bommel samen met Hiljemark in het centrum, Toivonen die dan op zijn normale plek staat. Dan heb je Strootman al vervangen.

Kwa aanval zonder lens (hopelijk!) Wijnaldum op rechts, links Mertens en in het centrum hoop ik een keer op Locadia, maar het zal Matavz wel weer zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Zowel Lens als Mathijsen behoren gewoon geschorst te worden, dat opstootje word verschrikkelijk opgeklopt overigens. Net alsof de feyenoorders geen reet doen. :7

Of het opstootje wordt opgeklopt doet er helemaal niet toe. Het gaat erom wat er gebeurde, wat de feiten zijn, en dat is dat Lens op een dreigende manier Mathijsen benaderde en vastpakte. Daarna werden er enkel aan weerskanten mensen uit elkaar gehaald. Wat heeft Mathijsen volgens jou misdaan dat hij een schorsing verdient dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind wel dat Wijnaldum een basisplaats verdiend, hoe hij de absentie van Toivonen heeft opgevangen, uitstekend, de laatste weken voetbalt hij erg goed.

Alleen dat hij uiteraard tegen zijn oude club er niet veel van bakt is wel opvallend. :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Zowel Lens als Mathijsen behoren gewoon geschorst te worden, dat opstootje word verschrikkelijk opgeklopt overigens. Net alsof de feyenoorders geen reet doen. emo.gif

Of het opstootje wordt opgeklopt doet er helemaal niet toe. Het gaat erom wat er gebeurde, wat de feiten zijn, en dat is dat Lens op een dreigende manier Mathijsen benaderde en vastpakte. Daarna werden er enkel aan weerskanten mensen uit elkaar gehaald. Wat heeft Mathijsen volgens jou misdaan dat hij een schorsing verdient dan?

Het gaat voor mij om wat er in het gehele plaatje gebeurde. Dat ineens die ex ado tokkies erop afvliegen, terwijl Lens alleen aan zijn shirtje trekt word blijkbaar door de vingers gezien. ;)

Lens moet zich zeker gaan schamen, want iemand opwachten doen alleen zwakkelingen en dat hersenloze hooligan tuig. Daar hoor je als professioneel speler boven te staan, maar dat alle blaam nu op Lens komt te liggen is zwak.

Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat voor mij om wat er in het gehele plaatje gebeurde. Dat ineens die ex ado tokkies erop afvliegen, terwijl Lens alleen aan zijn shirtje trekt word blijkbaar door de vingers gezien. ;)

Ja hoor, ineens :7 Kom op man, terecht dat Immers er tussen springt als zijn teamgenoot op een dreigende manier vast wordt gepakt. Het leek wel of Lens een klap wilde uitdelen of zo, dan vind ik best dat je daar tussen mag springen. Dit was meer dan alleen aan een shirtje trekken. Alleen aan een shirtje trekken doe je in het veld, niet in de catacomben op een dergelijke manier.

En ex ado tokkies...man, ik blijf me verbazen over hoe kansloos sommige voetbalsupporters toch zijn in hun bewoordingen over spelers of clubs die ze niet mogen of iets tegen hun clubje doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat voor mij om wat er in het gehele plaatje gebeurde. Dat ineens die ex ado tokkies erop afvliegen, terwijl Lens alleen aan zijn shirtje trekt word blijkbaar door de vingers gezien. knipoog.gif

Ja hoor, ineens emo.gif Kom op man, terecht dat Immers er tussen springt als zijn teamgenoot op een dreigende manier vast wordt gepakt. Het leek wel of Lens een klap wilde uitdelen of zo, dan vind ik best dat je daar tussen mag springen. Dit was meer dan alleen aan een shirtje trekken. Alleen aan een shirtje trekken doe je in het veld, niet in de catacomben op een dergelijke manier.

En ex ado tokkies...man, ik blijf me verbazen over hoe kansloos sommige voetbalsupporters toch zijn in hun bewoordingen over spelers of clubs die ze niet mogen of iets tegen hun clubje doen.

Iemand in zijn keel knijpen is gelijk aan ertussen springen. Prima, jij je zin. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand in zijn keel knijpen is gelijk aan ertussen springen. Prima, jij je zin. :7

Kijk jij >>de beelden<< nog maar even terug dan. Ik neem aan dat je doelt op het fragment op 1.00? Wesley Verhoek die Lens van Mathijsen af haalt en aan de kant zet? Dat is niet bij de keel knijpen, maar zeer effectief je ploeggenoot beschermen. Ja, het is hardhandig, maar dat mag in zo'n geval wel even. Verhoek duwt 'm aan de kant en verder gebeurt er niets.

Ben jij toevallig een PSV-supporter?

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand in zijn keel knijpen is gelijk aan ertussen springen. Prima, jij je zin. emo.gif

Kijk jij >>de beelden<< nog maar even terug dan. Ik neem aan dat je doelt op het fragment op 1.00? Wesley Verhoek die Lens van Mathijsen af haalt en aan de kant zet? Dat is niet bij de keel knijpen, maar zeer effectief je ploeggenoot beschermen. Ja, het is hardhandig, maar dat mag in zo'n geval wel even. Verhoek duwt 'm aan de kant en verder gebeurt er niets.

Ben jij toevallig een PSV-supporter?

:klap: Bravo. Met andere woorden je probeert hiergoed te praten dat een iemand een ander bij de keel grijpt. Nee niks hardhandig, dit is gewoon bij de keel pakken. Uit elkaar houden is iemand tegen buik/borst wellicht tegen de muur of iig bij zijn directe tegenstander vandaan houden. En ik weet niet wat je probeert uit te halen met je laatste vraag, maar die is irrelevant op deze discussie. Het lijkt me overigens wel duidelijk wat mijn club is na mijn eerdere uitlatingen over "dat we nog eerste staan".

Wellicht dat je met de gedachte zit, dat ik dergelijke actie van Lens goed probeer te praten of iets in die idiote richting. Feit is dat als Lens de feyenoorder was en een PSVer dit bij hem deed, mijn reactie precies hetzelfde zou zijn geweest.

De hele heisa hieromheen is buiten proporties.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...