Jump to content

Winning Shot Recruitment topic


Gtaboy107

Recommended Posts

Heb besloten om te joinen, dan krijgen we ook een clan talk ;).

Kan alleen zijn dat ik na de zomervakantie eruit ga of niet meer zo actief ben. :(

Gamerstag: bassieboy35

Headset: ja

Heb je ook de Episodes? Ja

Ik moet alleen even zien hoe ik dat ga doen met Mods, ik heb namelijk een trainer nodig voor o.a. Top Gear.

Link to comment
Delen op andere websites

Hernoem tijdens meetings gewoon je dsound.dll zonder die asi loader zal je trainer ook niet actief worden. :bier:

Je moet ALLE files verwijderen van de asi loader, je wordt niet toegelaten tot Deal Breaker als je enkel dsound.dll hernoemt.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 2 maanden later...

ben pas online met de ps3 voeg mij maar toe zit regelmatig rond 20.00 a 21.00 uur online

Dit is een clan voor de PC versie, dus als je op de PS3 wil spelen moet je een andere clan zoeken. Je moet je waarschijnlijk ook aanmelden om mee te doen met clan meetings. En daarnaast is er al een tijd niet in dit topic gepost dus de clan is waarschijnlijk inactief.

Link to comment
Delen op andere websites

ben pas online met de ps3 voeg mij maar toe zit regelmatig rond 20.00 a 21.00 uur online

Beste avkwazzup, indien je online wil gamen met leden van GTAForum, kun je in dit topic je gegevens achterlaten. We hadden een clan hier op GTAF die op de PS3 speelt, maar zij zijn van het forum vertrokken. Ik heb het over LibertyKillerZ, je zou je bij hen kunnen aanmelden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...
  • 3 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...