Jump to content

Winning Shot Recruitment topic


Gtaboy107

Recommended Posts

Na zoveel PC clans, is er nog steeds genoeg animo voor GTA IV Multiplayer op de PC. Daarom richt ik de Winning Shot clan op. Het doel van de clan? Gezelligheid en respect met en naar elkaar. Het moet geen clan worden die een negatief imago heeft, omdat men zoveel ruzie maakt en elkaar uitscheld, nee, het moet een positieve clan zijn, waar iedereen zegt; Daar heb ik het toch erg naar mijn plezier als ik daar eens speel! Hoe wil ik dit bereiken? Door elke week minimaal 1 meeting te organiseren en soms een groot toernooi, waarbij leuke prijzen zijn te winnen.

Regels

Bij Winning Shot houden we ons graag aan de regels. Heb respect voor elkaar, dan zul je respect terugkrijgen. Wij verwachten dat onze leden elkaar helpen met wat dan ook. Natuurlijk hoor je regelmatig online te zijn bij meetings, zo wordt je minder snel de clan uitgezet. Wij zoeken naar actieve leden die wat aan onze mooie clan kunnen toevoegen. Mods en cheats worden niet geaccepteerd en je teammaten killen accepteren we ook niet. Iedereen moet het immers gezellig hebben en bij ruzie wordt er gelijk ingegrepen.

Hoe moet je je inschrijven?

Gamerstag:

Headset:

Heb je ook de Episodes?

Verwerk dit in een post en binnen een dag heb je een reactie, tenzij anders aangegeven.

Rangen:

Newbie; De nieuwkomelingen komen als Newbie in de clan.

Opkomend lid: Na een paar keer komt de newbie naar de opkomende lid rang.

Bekend lid: Na actief te zijn en gezellig te zijn komt men in de bekende lid rang.

Trouw lid: Na bekend komt men in de laatste en hoogste rang voor leden, de trouw lid rang, dit gebeurt weinig, je moet veel hebben gedaan voor de clan wil je deze rang bereiken.

Leden:


[table=header]post-61247-1236520325.png||post-61247-1236517470.png|headset|post-61247-1240136982.png rang

Gtaboy107 |GTA IV, GTA EFLC |Gtaboy107|Ja|leider

Megadreams |GTA IV, GTA EFLC | MegadreamsBE |Ja|co-leider

Woody268 |GTA IV, GTA EFLC | Woody287 | Ja|Newbie

Boertijger |GTA IV, GTA EFLC | gtaivismijnspel | Nee | Newbie

Bassieboy35 | GTA IV, GTA EFLC | bassieboy35 | Ja | Newbie

BiglifeRPG | GTA IV, GTA EFLC | BiglifeGTA | Nee | Newbie

Aerocool | GTA IV, GTA EFLC | aerocool343 | Ja | Newbie[/table]

Tot ziens bij Winning Shot!

Bewerkt: door Gtaboy107
Link to comment
Delen op andere websites

Cool eindelijk eens nog eens een IV multiplayer clan op het forum. icon_mrgreen.gif

Daar wil ik meteen lid van worden. puh2.gif

Gamerstag: Woody287

Headset: Yes

Heb je ook de Episodes?: Jup

Bewerkt: door Woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wens jullie veel succes met de clan! thumbsup2.gif

Bedankt!

Cool eindelijk eens nog eens een IV multiplayer clan op het forum. icon_mrgreen.gif

Daar wil ik meteen lid van worden. puh2.gif

Gamerstag: Woody287

Headset: Yes

Heb je ook de Episodes?: Jup

Welkom Woody, we hopen je vaak te zien!

Veel succes! Als ik join, moet ik even zien na de vakantie als ik tijd genoeg heb, zoals ik je al zei ;).

Bedankt en we zien je wel joinen als je kunt. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Veel succes met je clan! Ik heb zelf alleen GTA IV en de Episodes op de PS3 dus ik kan op dit moment niet joinen. Maar mischien koop ik het nog wel eens als het goedkoper is. :)

Op Steam is de complete edition 17 euro, hij was goedkoper. Moet je maar goed kijken bij budgetgaming bijvoorbeeld. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Is er een vaste dag dat er een meeting gehouden wordt of is dit elke week wisselend?

Morgen is er om 20:00 een meeting, maar vanaf het schooljaar gaat het waarschijnlijk in de weekenden worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...