Jump to content

Toch Alcatraz? + Onderzoekteam


Mister Fuji

Recommended Posts

Ik heb ook gezocht. En ook niks gevonden. Misschein is het er alleen op een bepaald tijdstip of zo? :unsure: . Het zou wel leuk zijn als het er echt is.

Maar ik denk dat ze het er eerst erin wilden doen maar later er toch uit hebben gehaald. Maar je hebt toch een speciaal programma moomapper ofzo? Of werkt dat niet bij SA. (Ik ben niet zo bekend met dat soort programmatjes).

Dit doet me denken aan de Vliegbasis bij Vice City.

Bewerkt: door BeatboxGamer
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 411
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Keepertje8

    42

  • W3sl3y

    38

  • bigG

    30

  • P-Jamma

    26

Top Posters In This Topic

Posted Images

knap gevonden.

ik ga zo ook op onderzoek uit.

maar er is nog niks gevonden.

we moeten gewoon blijven zoeken.

er zal vast nog wel 1 aanwijzing zijn. die het geheim van alcatraz boven doet komen

Link to comment
Delen op andere websites

het lijkt wel op die ene kaart met het onbekende eiland erop dat het dorp wat er boven ligt helemaal niet bestaat.

op de orginelekaart is het land veel breder.

EDIT: en het water bij de dam is niet blauw getekent terwijl de rest wel blauw is.

Bewerkt: door W3sl3y
Link to comment
Delen op andere websites

Ik was er weer ff gaan kijke, en toen hoorde ik ineens een soort van vuurtorenhoorn. Kan dat? :ph34r: :ph34r:

Raar,ik hoorde dat daarnet ook. :ph34r:

Zo'n raar geluid was dat, ik weet niet wat ik me ermee kan voorstellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was er weer ff gaan kijke, en toen hoorde ik ineens een soort van vuurtorenhoorn. Kan dat? :ph34r:  :ph34r:

Raar,ik hoorde dat daarnet ook. :ph34r:

Zo'n raar geluid was dat, ik weet niet wat ik me ermee kan voorstellen.

Miss wast een hoorn van zo'n schip, mar ik heb dat nooit eerde gehoord. En het ahd wel wat weg van zo'n geluid dat een UFO maakt in al die films, zo'n schreeuwend dof heel laag geluid. :ph34r: maja, der zijn geen ufo's dus het zal wel een scheepshoorn zijn geweest (btw: t was 00:00, ik had ff de altijd nacht cheat ingevoert)

Link to comment
Delen op andere websites

eerst zeiden ze toch van dat grote schip eronder (vrachtschip) dat het een spookschip was.

En aangezien Keepertje8 in de nacht was.....

Ik ga der straks ook even kijken en als ik het geluid hoor ga ik snel om me heen kijken en in de lucht kijken.

Hoelang duurt het geluid?

Link to comment
Delen op andere websites

Alcatraz

Dit vond ik op een andere site, de foto is niet duidelijk maar er stond boven dat het ''The alcatraz'' was.

dit is een foto die op het vaste land genomen is voor dat grote vrachtschip.

Het lijkt meer op een fake screen omdat de rest allemaal zo wazig is en dat eilandje niet.

Het is ook geen gebouw wat er op staat maar het lijken meer op planten.

ook is de zee zwart en dan ineens dat hele witte eilandje er tussen.

jammer dat het een foto is die met de ingame camera is genomen en niet met de Print Screen knop dan hadden we kunnen zien hoelaat het was en waar de foto precies is genomen.

Bewerkt: door W3sl3y
Link to comment
Delen op andere websites

Alcatraz

Dit vond ik op een andere site, de foto is niet duidelijk maar er stond boven dat het ''The alcatraz'' was.

Zag ik danet ook, is gwoon een eiland waar je onder door moet bij die bestorm dat schip missie.

Ik hoorde t midden op het die plek waar alcatraz moest zijn, toen ik in een vortex zat. Het duurde ongeveer 2 sec, en leek op een misthoorn. het was 00:00, en boven het schip was een groene gloed, zal ff de screen uploade

De groene gloed

Maar die gloed kwam gewoon van die groene ster daarboven, maar toch, het blijft vreemd

Bewerkt: door Keepertje8
Link to comment
Delen op andere websites

wtf een groene ster.

weetje hoe raar dit is.

wat zou die groene 'ster' kunnen zijn?

ik durf het bijna niet te zeggen maar.... :unsure: ufo

Bewerkt: door W3sl3y
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...