Jump to content

Toch Alcatraz? + Onderzoekteam


Mister Fuji

Recommended Posts

Kan er niemand in de files van san andreas kijken :blink:

Heb ik gedaan. Wat ik vond was twinjail01.dff en 02.

Even met de Viewer gekeken hoe ze eruit zagen.

img010dm.jpg

img022ym.jpg

Textures kon ik niet vinden. Dit zal vast een ander gebouw zijn, ik ken het niet zo uit mijn hoofd. Maar op het woord alcatraz, alca of traz kon ik niets vinden in de .img's.

Bewerkt: door MClaw
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 411
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Keepertje8

    42

  • W3sl3y

    38

  • bigG

    30

  • P-Jamma

    26

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kijk naar de maan, die gaat langs het schip en heeft dezelfde kleur. :)

hoebedoel je?

@MClaw

Als R* het erin zou doen gaven ze het niet de zelfde naam.

Mischien iets wat er op lijkt maar niet precies hetzelfde.

Bewerkt: door W3sl3y
Link to comment
Delen op andere websites

Kijk naar de maan, die gaat langs het schip en heeft dezelfde kleur. :)

hoebedoel je?

De groene gloed die op het water drijft, heeft dezelfde kleur als de maan er boven. :)

Die groene gloed, is de kleur die de maan ook heeft.

@MClaw, dit is de echte: Alcatraz lijkt er niet echt veel op. :)

Maar kan best zo zijn dat jij gelijkt hebt, kun je ook de locatie zien, van waar die Jail staat?

Bewerkt: door Badman
Link to comment
Delen op andere websites

Kijk naar de maan, die gaat langs het schip en heeft dezelfde kleur. :)

hoebedoel je?

De groene gloed die op het water drijft, heeft dezelfde kleur als de maan er boven. :)

Die groene gloed, is de kleur die de maan ook heeft.

de maan is toch veel groter?

@Keepertje8

Je zit met een jetpack op je rug in een Vortrex :) :lol: :D:puh:

Bewerkt: door W3sl3y
Link to comment
Delen op andere websites

Kijk naar de maan, die gaat langs het schip en heeft dezelfde kleur. :)

hoebedoel je?

De groene gloed die op het water drijft, heeft dezelfde kleur als de maan er boven. :)

Die groene gloed, is de kleur die de maan ook heeft.

de maan is toch veel groter?

Kijk nou naar de maan, die heeft dezelfde kleur als die groene gloed!

Dus die groene gloed is helemaal niet zo bijzonder.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk naar de maan, die gaat langs het schip en heeft dezelfde kleur. :)

hoebedoel je?

De groene gloed die op het water drijft, heeft dezelfde kleur als de maan er boven. :)

Die groene gloed, is de kleur die de maan ook heeft.

de maan is toch veel groter?

Klopt, maar volgens mij is het gewoon een groene ster; of de zon

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk naar de maan, die gaat langs het schip en heeft dezelfde kleur. :)

hoebedoel je?

De groene gloed die op het water drijft, heeft dezelfde kleur als de maan er boven. :)

Die groene gloed, is de kleur die de maan ook heeft.

de maan is toch veel groter?

Klopt, maar volgens mij is het gewoon een groene ster; of de zon

Kan een ster zijn.

Maar de zon 's nachts?

Link to comment
Delen op andere websites

of de zon

om 12uur 's nachts :puh:

@MClaw

Het eerste plaatje lijkt een beetje op die dingen die op het vliegeveld van Los Santos staan.

Naast de Shamal.

Bewerkt: door W3sl3y
Link to comment
Delen op andere websites

We zochten naar Alcatraz en opeens vinden we 14 nieuwe easter eggs. :lol:

Maar goed die hoorn dat is van een schip en die groene ster. Tja dat weet ik ook niet. Ik ga denk zo nog wel ff kijken met een fotocamera op zak.

Link to comment
Delen op andere websites

of de zon

om 12uur 's nachts :puh:

Die cheat dat het snachts is doet vreemde dingen met het weer, ooit dacht ik midden in de nacht een ufo te zien, ook zo'n soort ster, toen ben k er achter aan gevlogen, bleek het de zon te zijn :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoorde het geluid danet weer, Fraps stond aan en er is een filmpje gemaakt met feluid, ik zou ff kijke of ie is gelukt :D

Misthoorn 1

Misthoorn 2

Helemaal naar beneden, free aanklikken, en dan daar beneden de seconden zien wegtikken en op download klikken ;)

Beide malen (2x in 10 sec) was ik net te laat om het er helemaal op te zetten, maar het geluid wat je in de 1e seconde hoort is die "hoorn"

Bewerkt: door Keepertje8
Link to comment
Delen op andere websites

kijk is wat ik tegenkwam op internet:

alcatraz0018wl0ta.jpg

http://img157.imageshack.us/img157/9423/gta5sk7ez.jpg

ik kwam ook op een franse site terecht.

Ik snapte er geen bal van maar zo aan de plaatjes te zien zeggen hun dat er een verband is tussen Alcatraz en dat gebouw onder de brug waardoor je met die missie door het raam heen moet klimmen.

hier is een stukje: (alleen voor de mensen die een beetje frans kunnen :puh::D :lol:

Pour suivre le topic de marcus sur Alcatraz dans GTA SA, je me permet d´apporter quelques précisions sur la rumeur d´Alcatraz qui serait présente dans le jeu!!!

Je vais vous faire ma démonstration et ensuite chacun sera libre de donner son avis et d´exprimer son opinion !

Alors on commence :

Pr commencer, voici tout d´abord une carte de Downtown San Francisco :

http://img195.exs.cx/img195/3049/sfmap1lz.jpg

On voit clairement au Nord, au beau milieu de la baie, l´île d´Alcatraz ! !!

Si on compare maintenant avec une carte de GTA SA du même endroit, on constate que l´île d´Alcatraz dans la réalité, correspond grossomodo à la position de la petite île invisible au radar dans San Andreas :

http://img174.exs.cx/img174/4073/alcatraz9iv.jpg

Certains ont donc pensé que cette petite île sans intérêt serait Alcatraz, ou du moins l´image d´Alcatraz!!!

D´autres personnes ont avancé une autre hypothèse : Sous le Gant Bridge, il y a un bâtiment : le Jizzy´s Pleasure Dome !!!

Certains pensent que ce bâtiment est l´image d´Alcatraz dans le jeu et en effet il y a quelques similitudes, nottament les fenêtres ou tout simplement le nombre d´étages!!!!

Bewerkt: door W3sl3y
Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij zijn die 2 eilanden getekend het lijkt niet op het gene van de kleuren enz. van wat het andere heeft

Was ook het eerste waar ik aan dacht, FAKE <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Pour suivre le topic de marcus sur Alcatraz dans GTA SA, je me permet d´apporter quelques précisions sur la rumeur d´Alcatraz qui serait présente dans le jeu!!!

Je vais vous faire ma démonstration et ensuite chacun sera libre de donner son avis et d´exprimer son opinion !

Alors on commence :

Pr commencer, voici tout d´abord une carte de Downtown San Francisco :

http://img195.exs.cx/img195/3049/sfmap1lz.jpg

On voit clairement au Nord, au beau milieu de la baie, l´île d´Alcatraz ! !!

Si on compare maintenant avec une carte de GTA SA du même endroit, on constate que l´île d´Alcatraz dans la réalité, correspond grossomodo à la position de la petite île invisible au radar dans San Andreas :

http://img174.exs.cx/img174/4073/alcatraz9iv.jpg

Certains ont donc pensé que cette petite île sans intérêt serait Alcatraz, ou du moins l´image d´Alcatraz!!!

D´autres personnes ont avancé une autre hypothèse : Sous le Gant Bridge, il y a un bâtiment : le Jizzy´s Pleasure Dome !!!

Certains pensent que ce bâtiment est l´image d´Alcatraz dans le jeu et en effet il y a quelques similitudes, nottament les fenêtres ou tout simplement le nombre d´étages!!!!

Kom terop neer, dat het gebouw van die pooier dezelfde uiterlijk heeft als alcatraz.

En ze hebben het over een onzichtbaar eiland, waar alcatraz ongeveer zou moeten liggen

Ik ga ff Midtown Madness opstarte :unsure: daarbij had je ook alcatraz, gaak eens kijke waar dat dan lag :ph34r:

Bewerkt: door Keepertje8
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...