Jump to content

Toch Alcatraz? + Onderzoekteam


Mister Fuji

Recommended Posts

Ik hoorde het geluid danet weer, Fraps stond aan en er is een filmpje gemaakt met feluid, ik zou ff kijke of ie is gelukt :D

Misthoorn 1

Misthoorn 2

Ik hoorde net hetzelfde als jou. :blink:

Ik ga trouwens eens kijken naar dat ene eiland aan het strand van Los Santos.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 411
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Keepertje8

    42

  • W3sl3y

    38

  • bigG

    30

  • P-Jamma

    26

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eeen beetje gaar maar toch even de vertaling van het stukje van W3sL3y.

http://www.freetranslation.com/

Om het onderwerp van marcus op Alcatraz in GTA VAN DE HEME te volgen, sta ik aan mezelf d toe´apporter sommige nauwkeurigheden op de gerucht d´Alcatraz die geschenk in het spel zijn zou!!

Ik zal aan u mijn demonstratie doen en volgend elk zal vrij zijn om zijn mening te geven en d´exprimer zijn mening!

Dan begint een:

Pr zal, hier alle d beginnen´abord een kaart van in de binnenstad San Francisco:

Een ziet duidelijk naar het Noorden, naar de mooie omgeving van de baai, l´île d´Alcatraz! !

Indien een nu met een kaart van GTA ZIJN zelfde plaats vergelijkt, een aantekeningen die l´île d´Alcatraz in de realiteit, overeenkomt grossomodo naar de positie van het kleine onzichtbare eiland naar de radar in Sankt Andreas:

Enige hebben daarom gedacht dat dit kleine eiland zonder rente Alcatraz zou zijn of kleiner l´beeld d´Alcatraz! !

D´autres gingen personen nog een hypothese vooruit: Onder de Handschoen Brug, er is een gebouw: de Jizzy´s de Genoegen Koepel!!

Enige denken dat dit gebouw l´beeld d´Alcatraz in het spel is en inderdaad er is sommige gelijkenissen, nottament de Windows of alle eenvoudig de nummer d´étages! !

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoorde het geluid danet weer, Fraps stond aan en er is een filmpje gemaakt met feluid, ik zou ff kijke of ie is gelukt :D

Misthoorn 1

Misthoorn 2

Helemaal naar beneden, free aanklikken, en dan daar beneden de seconden zien wegtikken en op download klikken ;)

Beide malen (2x in 10 sec) was ik net te laat om het er helemaal op te zetten, maar het geluid wat je in de 1e seconde hoort is die "hoorn"

ja ik vind het op een misthoorn lijken alleen van welk schip?

Zal het het vrachschip zijn of zou het een ontzichtbare spookschip zijn?

@MrKookie

dankje wel dat je het even gedaan hebt.

Het slaat dus nergens op die text... <_<

Bewerkt: door W3sl3y
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoorde het geluid danet weer, Fraps stond aan en er is een filmpje gemaakt met feluid, ik zou ff kijke of ie is gelukt :D

Misthoorn 1

Misthoorn 2

Helemaal naar beneden, free aanklikken, en dan daar beneden de seconden zien wegtikken en op download klikken ;)

Beide malen (2x in 10 sec) was ik net te laat om het er helemaal op te zetten, maar het geluid wat je in de 1e seconde hoort is die "hoorn"

ja ik vind het op een misthoorn lijken alleen van welk schip?

Zal het het vrachschip zijn of zou het een ontzichtbare spookschip zijn?

Naja, R* heeft gezegt dat er nog een geheim was dat nog nie ontdekt is, maar of dat echt is, of om de verkoop te spekken, geen idee <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben al gaan kijken naar de plek van Los Santos daar in het water maar niets gevonden.

En d' invisible is gewoon dat klein eilandje,ga zelf maar eens kijken.

Ik ben nu aan het rondvaren op het water met hoop dat ik iets ga zien of horen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben al gaan kijken naar de plek van Los Santos daar in het water maar niets gevonden.

En d' invisible is gewoon dat klein eilandje,ga zelf maar eens kijken.

Ik ben nu aan het rondvaren op het water met hoop dat ik iets ga zien of horen.

Komt vanzelf, ik heb het ook 3x gehoord in amper halfuurtje

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht dat je misschien wel op de plaatsen waar die witte puntjes staan,

Aliens kunt vinden? Lijkt me best logisch omdat het in zo'n vaag gebouwtje zit...

DaddyPimp

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht dat je misschien wel op de plaatsen waar die witte puntjes staan,

Aliens kunt vinden? Lijkt me best logisch omdat het in zo'n vaag gebouwtje zit...

DaddyPimp

Miss een verband tussen de misthoorn en aliens :ph34r:

Neeh, R* heeft bevestigt dat de kaart in lil probe inn eigelijk nx te maken heeft met echte ufo locaties, je vindt er wel geheimen (Vlammenwerper, ghost glendale etc..)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht dat je misschien wel op de plaatsen waar die witte puntjes staan,

Aliens kunt vinden? Lijkt me best logisch omdat het in zo'n vaag gebouwtje zit...

DaddyPimp

Miss een verband tussen de misthoorn en aliens :ph34r:

Neeh, R* heeft bevestigt dat de kaart in lil probe inn eigelijk nx te maken heeft met echte ufo locaties, je vindt er wel geheimen (Vlammenwerper, ghost glendale etc..)

Oow, da's dan dus gewoon de map waar alle secrets op staan :lol:

DaddyPimp

Link to comment
Delen op andere websites

Le invisible is dus een spook,maar ik zie daar niet echt iets van. :huh:

Tis L'ile Invisible, oftewel, het onzichtbare eiland :puh:

Zo onzichtbaar is ie dus nie :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien verdwijnd het wel op een bepaald tijdstip..?

Maar ik heb nog niets gevonden van Alcatraz.

Volgens mij heeft het toch iets met de tijdstippen te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien verdwijnd het wel op een bepaald tijdstip..?

Maar ik heb nog niets gevonden van Alcatraz.

Volgens mij heeft het toch iets met de tijdstippen te maken.

Zelf denkik dat er geen alcatraz is, en dat de kaart uit toreno's cabin gewoon is gemaakt voordat het spel uitkwam, want er zijn op het laatst nog allemaal dingen uitgehaalt. Net zoals een missie voor The truth dat je een UFO moet infiltreren

en als je nadenkt, 1/3 van de mensen met een ps2 heeft san andreas orgineel, dan zijn er ook nog een heleboel die het nie orgineel hebben, en nog een heleboel die het op de PC of Xbox hebben, dus dan zal het eigenlijk al door iemand moeten zijn gevonden

Maja, who knows :ph34r:

Link to comment
Delen op andere websites

en als je nadenkt, 1/3 van de mensen met een ps2 heeft san andreas orgineel, dan zijn er ook nog een heleboel die het nie orgineel hebben, en nog een heleboel die het op de PC of Xbox hebben, dus dan zal het eigenlijk al door iemand moeten zijn gevonden

Maja, who knows :ph34r:

Wat heeft dat met Alcatraz te maken?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...