Jump to content

The Walking Dead


Forumrunner

Recommended Posts

the_walking_dead.jpg
The Walking Dead is een Amerikaanse televisieserie over een groep mensen die trachten te overleven in een wereld vol met zombies. De reeks werd ontwikkeld door scenarist en regisseur Frank Darabont. Het verhaal speelt zich af in Atlanta (Georgia) en werd gebaseerd op de door Robert Kirkman' date=' Tony Moore en Charlie Adlard bedachte gelijknamige strip. De eerste aflevering werd in de Verenigde Staten op 31 oktober 2010 uitgezonden. AMC maakte op 8 november 2010 bekend dat er een tweede seizoen zal komen bestaande uit 13 afleveringen. De serie werd in 120 landen uitgezonden, maar was niet in Nederland en België te zien. Vanaf 20 september 2011 zond kabelkanaal Foxlife echter seizoen 1 uit en vanaf 1 november 2011 volgde The Walking Dead seizoen 2. Na de tweede aflevering van seizoen 2 bevestigden AMC en FOX dat er ook een derde seizoen komt; die zal bestaan uit 16 afleveringen. De opnames hiervan zijn inmiddels begonnen in mei 2012.[/quote']



http://www.youtube.com/watch?v=ShQz68Zkb3Y

Zijn er hier op het forum nog meer leden die kijken?

Bewerkt: door Forumrunner
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 226
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    64

  • NandroDavids

    24

  • 3L1077

    22

  • GuitarGuy666

    20

Uiteraard kijk ik The Walking Dead! Of ik moet zeggen, ik keek TWD. Het is nu even wachten op een nieuwe seizoen. Allernieuwste seizoen komt 14 oktober 2012! Dus dat is nog een klein poosje wachten.

Ik moet toegeven dat seizoen 1 zeer sterk was begonnen, het was een erg apart moment toen Rick ineens in een ziekenhuis wakker werd en alles was anders dan het zou moeten. Het begon in een ziekenhuis, daarna in een stad en toen zaten ze rond te reizen met een camper. Dat vond ik echt geweldig in season 1 van TWD! Het had erg veel afwisseling en het was bijzonder spannend. In seizoen 2 was het nogal tegenvallend, ze bleven telkens vanuit 1 positie alles filmen. Ik vond het erg jammer gezien je veel momenten telkens zag aankomen.

Ongeacht dat S02 een beetje tegenvallend was ben ik alsnog grootse fan van The Walking Dead, het is een onwijs gave serie. Ik zit echt te wachten op seizoen 3, het gaat vast en zekers heel erg spannend worden in die gevangenis waar ze naar toe gaan.

Bewerkt: door Wesley_GTA
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Is dit een serie? bloos.gif Ik ken enkel de videogame..

Ben momenteel bezig met episode 2 van het spel. Eigenlijk kijk je gewoon de serie waarvan je zelf het verloop bepaalt. Echt heel tof!

Maar ook een waanzinnige serie. Met name in het laatste seizoen kan ik me echter niet aan de indruk onttrekken dat het vooral om persoonlijke vetes gaat in een zombie scenery. Vind ik iets minder, maar goed. Uiteraard kan ik ook niet wachten tot het weer februari is. Ze weten toch altijd weer met een knaller te eindigen. icon_mrgreen.gif

In een van de eerste afleveringen wordt Rick van de straat geplukt door een vader en zoon. Nadat hij zijn eigen weg is gegaan probeert hij nog een paar keer te contact te zoeken met hen via een walkietalkie, maar dat is nooit gelukt. Iemand enig idee wat daar mee gebeurd is?

Link to comment
Delen op andere websites

In een van de eerste afleveringen wordt Rick van de straat geplukt door een vader en zoon. Nadat hij zijn eigen weg is gegaan probeert hij nog een paar keer te contact te zoeken met hen via een walkietalkie, maar dat is nooit gelukt. Iemand enig idee wat daar mee gebeurd is?

Van die zwarte man en zijn zoontje hebben we nooit meer iets gehoord, niet in de serie en niet via de walkietalkie. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ah. :) Ik snap trouwens niet waarom men geen moordraids houdt op de zombies. Lokaal, met wapens als zwaarden enzo.

Zoals die negerin met haar katana, héél dodelijk en effectief. Sterven de zombies niet op den duur uit? Er wordt verteld in de serie dat hun honger trager verloopt dan bij mensen, maar dan zouden ze toch ooit moeten sterven aan honger?

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

De insteek lijkt me vooral dat je je leven niet gaat riskeren als 't niet hoeft. puh2.gif Het draait per slot van rekening toch om overleven. Dat zie je gedurende het verloop van de serie ook wel een beetje terug. En tja... je zou zeggen dat ook de zombies ooit zullen vergaan van de honger (ondanks dat ze al 'dood' zijn), maar wie weet volstaan dieren en insecten ook wel. Dat blijft hoe dan ook toch een beetje gissen allemaal, aangezien dat niet echt duidelijk naar voren komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou de dichtbijzijnste loonwerker/aannemer/grondwerker zoeken en een loader kapen om de omgeving veilig te stellen om daarna terug te trekken in een verstevigd gebouw omringd door m'n eigen gemaakte muurtjes.

Wat doen ze in de serie? Zodra ze die stad in seizoen 1 verlaten lopen ze recht langs levensreddend materieel (bulldozer/loader) en pakken ze een vrachtwagentje. Ach ja, het is film.

Bewerkt: door S-te-Fan
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...