Jump to content

The Walking Dead


Forumrunner

Recommended Posts

  • Reacties 226
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    64

  • NandroDavids

    24

  • 3L1077

    22

  • GuitarGuy666

    20

  • 11 maanden later...

Seizoen 6 is fucking top!Veel beter dan de mindere seizoen 5(vooral het 2e deel).Aflevering 1 begon erg goed,met veel actie.Aflevering 2 was ook met veel actie en al meer van de wolves.Maar aflevering 3, Glenn zijn dood :( .Aflevering 4 vond ik heel erg goed omdat ze toonden wat Morgan had meegemaakt tussen S3 en S6 dus dat is ook heel mooi.

Link to comment
Delen op andere websites

Seizoen 6 is fucking top!Veel beter dan de mindere seizoen 5(vooral het 2e deel).Aflevering 1 begon erg goed,met veel actie.Aflevering 2 was ook met veel actie en al meer van de wolves.Maar aflevering 3, Glenn zijn dood :( .Aflevering 4 vond ik heel erg goed omdat ze toonden wat Morgan had meegemaakt tussen S3 en S6 dus dat is ook heel mooi.

Ik kijk nu s1, leuk om te lezen dat Morgan terugkeert :puh: Toffe gozert is dat
Link to comment
Delen op andere websites

Glenn keert gewoon terug. Op IMDB staat ie voor het hele seizoen als acteur, en als je ziet hoe hij "sterft" ga je merken dat het vanuit een rare hoek gefilmd is. Om later te kunnen tonen dat het eigenlijk het lichaam boven hem was dat opgevreten werd. Niet echt geloofwaardig, maar het zit er dik in dat het dit gewoon is. En als dat zo is, dan vind ik dat bullshit. :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

Zijn er mensen die behalve de tv-serie ook de comics volgen? De komst van Negan in de tv-serie belooft wat mij betreft veel smile3.gif

Ja, maar ik moet toegeven dat ik er al veel van vergeten ben. Laatste paar volumes ook nog niet gelezen met als reden dat ik niet meer echt met het verhaal mee ben(in de comics, in de serie ben ik wel nog goed op de hoogte). Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 maanden later...
  • 3 maanden later...

Zo, dood topic zeg. Al mensen afgehaakt of zo? Snap ik ergens wel: de komst van Negan in de serie was een goede ontwikkeling wat mij betreft, maar nu kabbelt het weer voort en komt de ene vage groep na de andere ook nog eens in beeld. Bovendien is het een herhaling van zetten, met Negan als nieuwe Governor. 

 

Dat is ook de reden dat ik ben afgehaakt bij Fear the Walking Dead, de spin-off. Eigenlijk gebeurt daar aan het eind van seizoen 1 precies hetzelfde als op de boerderij van Hershel, met de ontdekking dat ze hun dierbaren ergens 'in leven' houden. 

 

Het originele is er een beetje af, en het werkt nergens echt naar toe. Ik hoop dat ze het weten te vernieuwen of naar een einddoel toe gaan werken, anders haak ik binnenkort ook af denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn wat mij betreft zoveel betere alternatieven voor The Walking Dead, dat de enige reden die ik nog zou hebben om te kijken is om nog een beetje mee te kunnen praten met al die mensen die nog wel kijken. Overigens heb ik ook even geen idee waar ik nog was :puh:

 

Link to comment
Delen op andere websites

24 minuten geleden, NandroDavids zei:

Zo, dood topic zeg. Al mensen afgehaakt of zo? Snap ik ergens wel: de komst van Negan in de serie was een goede ontwikkeling wat mij betreft, maar nu kabbelt het weer voort en komt de ene vage groep na de andere ook nog eens in beeld. Bovendien is het een herhaling van zetten, met Negan als nieuwe Governor. 

 

Dat is ook de reden dat ik ben afgehaakt bij Fear the Walking Dead, de spin-off. Eigenlijk gebeurt daar aan het eind van seizoen 1 precies hetzelfde als op de boerderij van Hershel, met de ontdekking dat ze hun dierbaren ergens 'in leven' houden. 

 

Het originele is er een beetje af, en het werkt nergens echt naar toe. Ik hoop dat ze het weten te vernieuwen of naar een einddoel toe gaan werken, anders haak ik binnenkort ook af denk ik.

FTWD ben ik ook afgehaakt, ik hou TWD voorlopig nog even vol. Maar het gaat inderdaad nergens meer over met de ene vage groep na de andere..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Wat vonden jullie van de seizoensfinale? 

 

Ik vond hem tegenvallen. Die ene verrassende wending aan het eind, het verraad, vond ik wel mooi, maar verder viel het tegen wat mij betreft. Vooral omdat er uiteindelijk eigenlijk niets is gebeurd: paar onbeduidende personages dood, en verder is alles zoals het was. Natuurlijk, goede cliffhanger voor het volgende seizoen, maar wat hebben we dit seizoen nu eigenlijk gezien? Net niks.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...