Jump to content

The Walking Dead


Forumrunner

Recommended Posts

The Walking Dead staat hoog in mijn lijstje van favoriete series! Echter moet ik toegeven dat seizoen 2 erg matig was, telkens vanaf hetzelfde punt actie ondernemen. Vrij veel dingen die je eigenlijk wel zag aankomen, enzovoort..

Ik ben nog niet begonnen met seizoen 3, het schijnt ook niet geweldig te zijn. Ik ben ondanks vrij veel negatieve reacties wel erg benieuwd hoe seizoen 3 zal uitpakken. Misschien dat ik daar morgen eens mee ga beginnen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 226
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    64

  • NandroDavids

    24

  • 3L1077

    22

  • GuitarGuy666

    20

The Walking Dead staat hoog in mijn lijstje van favoriete series! Echter moet ik toegeven dat seizoen 2 erg matig was, telkens vanaf hetzelfde punt actie ondernemen. Vrij veel dingen die je eigenlijk wel zag aankomen, enzovoort..

Ik ben nog niet begonnen met seizoen 3, het schijnt ook niet geweldig te zijn. Ik ben ondanks vrij veel negatieve reacties wel erg benieuwd hoe seizoen 3 zal uitpakken. Misschien dat ik daar morgen eens mee ga beginnen.

Ik kan je aanraden om te wachten, want je zit met een redelijke cliffhanger die je nog maanden met een honger naar meer zal laten. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Dat valt nog wel mee, hoor. Op 10 februari gaat seizoen drie namelijk alweer verder. En die cliffhangers blijf je toch houden, dan kun je net zo goed wachten tot de hele serie is afgelopen. puh2.gif

Seizoen drie had wel weer een iets andere insteek dan de twee voorgaande seizoenen, maar dat is me prima bevallen. Gewoon doen dus, Wesley!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zojuist seizoen 3 afgekeken, ik moet toegeven dat het aanzienlijk beter is dan seizoen 2. Vooral omdat het vanuit meerdere perspectieven wordt weergegeven. Het heeft ook weer een opbouwende spanning, zo'n climax hebben ze er mooi in verwerkt. The Walking Dead staat bij mij meteen weer hoog in het lijstje, ben erg benieuwd naar de volgende afleveringen (voor degenen die het niet weten, dat begint pas in februari 2013)!

ps: 1e keer dat ik een bericht typ op het forum vanaf mijn gsm... Hehe....

Link to comment
Delen op andere websites

Het einde van die aflevering is echt perfect. Die muziek als Shane die gast afrost, en dan als ze Merle gaan zoeken is echt een van de beste stukjes acteerwerk van Norman Reedus (Daryl).

Link to comment
Delen op andere websites

Flauwe video, maar in de comments:

Well that would be unrealistic, don't you think? Since Hitler clearly got upset when he heard that Ed died (Hitler lives in Germany though so he hasn't been following the latest updates saying that Ed is alive and will be back in season 3)

Ed terug in seizoen 3? Nadat we duidelijk gezien hebben hoe hij gebeten werd door een zombie? 1: Dat wordt een lulverhaal van jewelste om hem er terug in te schrijven. 2: Elke kijker was blij toen Ed stierf. :$

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Sehr gut! Sehr gut leute! :D

Plotseling komen ze een "diepe dal" tegemoet, het verhaal gaat een totaal andere kant op nu bepaalde personages keuzes hebben gemaakt. Ik ga niet te veel verklappen, maar ik moet toegeven dat het weer een verdomd goede aflevering is! Looking forward to see the next episode!

Voor de liefhebbers, ook de serie 'Californication' is in volle toeren bezig! Elke zondag/maandag nieuwe episodes!

Bewerkt: door Wesley_GTA
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ergerde me deze aflevering dood aan het schieten. Hoe de hel kan je zo slecht schieten? Neem nu Rick, hij heeft die kerel NIET juist in z'n vizier, dan ga je toch niet als een idioot lopen knallen? Hij kon verdorie mooi aanleggen, maar het is alsof hij liever naast schoot..:7

Dan Maggie, die kerel staat ONBESCHERMD op de wachttoren, zelfs blinden knallen die kerel er na 5 seconden af..:7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ergerde me deze aflevering dood aan het schieten. Hoe de hel kan je zo slecht schieten? Neem nu Rick, hij heeft die kerel NIET juist in z'n vizier, dan ga je toch niet als een idioot lopen knallen? Hij kon verdorie mooi aanleggen, maar het is alsof hij liever naast schoot.. :7

Dan Maggie, die kerel staat ONBESCHERMD op de wachttoren, zelfs blinden knallen die kerel er na 5 seconden af.. :7

Misschien kon Rick hem wel niet raken vanwege het feit dat hij niet echt bij bewustzijn was, ik bedoel hij zag zijn vrouw die allang dood was. Dan kan ik het nog snappen, maar die Maggie zal wel niet kunnen schieten xD.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat schieten vind ik ook zo dramatisch belachelijk. Walkers schieten ze van meters afstand dwars door de kop heen maar andere personen weten ze na 2 magazijnen nog niet te raken. Erg jammer.

Heel de serie zit zo "amerikaans" in elkaar. Bij een europese variant van een dergelijke serie zou je ongetwijfeld niet een hoop sentimentele angstige personen tegenkomen maar eerder een georganiseerd verzet. Iets wat europanen op het gebied van sensatie veel meer licht.

Hoe ik het zou aanpakken; gelijk naar m'n werk gaan, maïs hakselaar pakken en gelijk die misbaksels daar doorheen bonjouren. Desnoods opvangen in een silage bak en in een greppel rond het gebied waar je je "basis" wilt bouwen dumpen. Waarom zie je nooit van zulke leuke innovatieve dingen in die hollywood films :{

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...