Jump to content

The Walking Dead


Forumrunner

Recommended Posts

Dat schieten vind ik ook zo dramatisch belachelijk. Walkers schieten ze van meters afstand dwars door de kop heen maar andere personen weten ze na 2 magazijnen nog niet te raken. Erg jammer.

Heel de serie zit zo "amerikaans" in elkaar. Bij een europese variant van een dergelijke serie zou je ongetwijfeld niet een hoop sentimentele angstige personen tegenkomen maar eerder een georganiseerd verzet. Iets wat europanen op het gebied van sensatie veel meer licht.

Hoe ik het zou aanpakken; gelijk naar m'n werk gaan, maïs hakselaar pakken en gelijk die misbaksels daar doorheen bonjouren. Desnoods opvangen in een silage bak en in een greppel rond het gebied waar je je "basis" wilt bouwen dumpen. Waarom zie je nooit van zulke leuke innovatieve dingen in die hollywood films :{

Klinkt goed, als ze dan ook een wals gebruiken.
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 226
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    64

  • NandroDavids

    24

  • 3L1077

    22

  • GuitarGuy666

    20

Vond deze Episode een beetje saai... (Episode 11)

Misschien verstandig te vertellen waarom je het zo saai vond? Ik moet overigens toegeven dat ik het helemaal niet zo saai vond, je kunt vernemen dat er een hoogtepunt aankomt. Dit is dus niets anders dan een climax en dat is onmisbaar in een serie als The Walking Dead. Naast dat zaten er tamelijk verrassende stukken in! Het gaat sowieso nog wel spannend worden. Het is overigens opvallend dat ze nu echt oorlog voeren tegen de normale mensen, die walkers zijn bijna verleden tijd geworden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook voor 't eerst dat ik dat snotjochie iets verstandigs heb horen zeggen: dat Rick de leider niet meer moet zijn. Door de hele serie heen heb ik me al een beetje lopen ergeren aan zijn opvattingen en manier van leiding geven. Het blijft zonde dat Shane dood is, die gaf in ieder geval nog wat tegengas.

Het is overigens opvallend dat ze nu echt oorlog voeren tegen de normale mensen, die walkers zijn bijna verleden tijd geworden.

Dat geeft juist wel een interessante wending aan het verhaal. Men is min of meer mensenschuw. Iemand vertrouwen is moeilijk, want voor 't zelfde heb je een mes in je rug. Uiteindelijk draait het om overleven, dat gaat vroeg of laat ten koste van elkaar.

Link to comment
Delen op andere websites

spoiler alert!

Ik vind het zooo zonde dat andrea de gouverneur niet heeft vermoord. Maarja, dan is het eigenlijk ook niet echt spannend meer :puh:

Ik vind het ook jammer dat ze de stad in de serie hebben gedaan. Alles word nu anders opgevat :(

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe weet jij dat Andrea de gouverneur niet vermoord? De episode eindigt met Andrea die het mes in haar handen heeft, gericht op de gouverneur...

Reactie op Horton Scout 125 HD(kruisboog gebruikt door Daryl):

http://www.amazon.com/review/RXN8ZZ112KMU1/ref=cm_cr_dp_cmt?ie=UTF8&ASIN=B000W8HF0S&channel=detail-glance&nodeID=3375251&store=sporting-goods#wasThisHelpful

Link to comment
Delen op andere websites

Met het mes in haar hand..Niets zegt dat ze'm erna de keel oversnijdt.. :puh: Maar dat zal ze wel niet doen, ze willen de dood van de Governor zeker nog een paar afleveringen rekken..

Ik hoop toch zo dat hij zijn andere oog ook kwijtraakt, en daarbij word omgebracht.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou leuk zijn dat ze ons verrassen en Andrea gewoon de Governor doodt. Seriously, dat wijf killt zonder problemen al die "walkers", maar heeft problemen met een liegende klootzak die haar vrienden wilt vermoorden?

Link to comment
Delen op andere websites

Zou leuk zijn dat ze ons verrassen en Andrea gewoon de Governor doodt. Seriously, dat wijf killt zonder problemen al die "walkers", maar heeft problemen met een liegende klootzak die haar vrienden wilt vermoorden?

Als de Governor dood is, is er in principe geen aanleiding meer om die hele vete nog door te zetten. Het is min of meer een prestigestrijd. Haal je de aanstichter weg, dus de Governor door hem te vermoorden, dan is je verhaal ook direct een stuk minder interessant. De serie kennende zullen er eerst nog wel een aantal cliffhangers volgen voordat hij echt het loodje legt. puh2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...