Jump to content

The Walking Dead


Forumrunner

Recommended Posts

  • Reacties 226
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    64

  • NandroDavids

    24

  • 3L1077

    22

  • GuitarGuy666

    20

Waarschuwing: Spoiler Alert (Episode 12) Pas openen als je hem zelf gezien hebt!!

Vond deze episode mooi, helemaal omdat Morgan nog leeft. Jammer van zijn zoon Duane, en dat hij gestoord is geworden. Ze hebben nu igg genoeg wapens en Carl heeft een foto van zijn familie gevonden. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ook, weet jij wanneer die uitkomt?

Zondag wordt het uitgezonden in Amerika(je kan livestream kijken om 2 uur 's nachts als je dat wilt, persoonlijk lig ik dan liever te pitten), maandag download ik de aflevering gewoon via torrents en Engelse ondertiteling is te vinden op Subscene.

10 Maart gewoon toch in Amerika, dus waarschijnlijk 1-2 dagen later voor ons.

Hoezo, voor ons? Wordt het dan op een Belgische/Nederlandse zender gepost?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ook, weet jij wanneer die uitkomt?

Zondag wordt het uitgezonden in Amerika(je kan livestream kijken om 2 uur 's nachts als je dat wilt, persoonlijk lig ik dan liever te pitten), maandag download ik de aflevering gewoon via torrents en Engelse ondertiteling is te vinden op Subscene.

10 Maart gewoon toch in Amerika, dus waarschijnlijk 1-2 dagen later voor ons.

Hoezo, voor ons? Wordt het dan op een Belgische/Nederlandse zender gepost?

Ja normaal kan je het op foxlife ook zien. Meestal op dinsdag.

En de nieuwe aflevering was een stuk saaier, maar goed het is de stilte voor de storm.

Bewerkt: door NeverMyWorld
Link to comment
Delen op andere websites

Is het jullie al opgevallen dat Daryl zowat altijd met gespannen pees rondloopt? Die dingen slijten sowieso al snel, al helemaal als je ze altijd gespannen laat..

Niet echt realistisch want Daryl heeft volgens mij geen setje reservepezen bij zich..

Link to comment
Delen op andere websites

@hierboven: Cliffhanger nummer zoveel hé. :puh:

Je voelde dat er wat ging gebeuren toen Andrea de gevangenis bereikte, Rick die haar niet zag door z'n vizier is zooo typisch en doorzichtig..:7

Over enkele luttele uren kunnen we The Walking Dead: Survival Instinct kopen via Steam! Ik ga 'm morgen kopen én spelen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...