Jump to content

Nederlands Elftal, lach ze hier uit


MegaPilot

Recommended Posts

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    6

  • Kloep

    4

  • BelgiumRedDevils

    4

  • Jimmiefitz

    3

Top Posters In This Topic

Nederland zou inderdaad eerste moeten worden. Turkije zal tweede worden en ik denk Roemenië derde. Maar goed, met Nederland weet je het nooit.

Was iedere Nederlander hier op de forumsite overtuigd dat ze België gingen verslagen?

Link to comment
Delen op andere websites

Als Belg zijnde had ik België graag zien verliezen. Ik erger me namelijk blauw aan de mentaliteit die hier heerst. Het nationale elftal wint een vriendschappelijke wedstrijd tegen Nederland en het is alsof ze plotseling kandidaat nummer 1 zijn om wereldkampioen te worden. Hetzelfde met de voorbije Olympische Spelen. Ik kan gewoon niet begrijpen dat mensen tevreden zijn met 3 medailles (waarvan geen enkele goud). Belgen zijn gewoon te snel tevreden en al zeker te voorbarig.

Eens kijken of de Belgen het WK effectief kunnen halen, want tijdens de matchen die er toe doen laten ze het altijd afweten. Het zou me niet verbazen mochten ze punten laten liggen tegen een ploeg als Wales.

Link to comment
Delen op andere websites

Laatste keer dat zowel België als Nederland aanwezig was op een eindtoernooi, is in 2000... Hoog tijd dat dit weer een keertje gaat gebeuren!

laat de Turken maar thuis,want het is wel vrij zeker dat Nederland groepswinaar word van groep ?. Allesinds in groep A zal Kroatië en hopelijk België doorgaan. Liefst België als eerst, maar ik denk meer dat we al sneller baraches (of hoe je het ook schijft) moeten spelen en dat Kroatië eerst zal staan :D

Nederland vrijwel zeker groepswinnaar? Laat me niet lachen. Eerst zien, dan geloven. Hopelijk staan ze nu eindelijk met de voetjes op de grond, maar dat geloof ik niet. Dat de verdediging af en toe een puinhoop was prima, maar van de aanval en het middenveld had ik toch wat meer verwacht. Helaas.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals ik al eerder eens zei:

Het is gelukkig maar vriendschappelijk, ik verlies liever van België dan van Burkina Faso. Iedereen lacht wel om België, maar ik weet dat het een heerlijk ploegje is, Kompany, Hazard, Vermalen(Ik kan dat niet goed typen) Toby, JANTJE(Vertonghen), Lukaku, Witsel, Mertens en die keeper. Doe alles bij elkaar dan heb je een geweldig team.

Het enige dat België mist is een goede coach die de spelers elke wedstrijd zo kan oppeppen dat ze alles gaan winnen, want anders waren ze zo op het EK en WK, het is een geniaal teampje, maar dat weet niet iedereen.

Wat Svenie zegt is ook wel zo met: ''Het nationale elftal wint een vriendschappelijke wedstrijd tegen Nederland en het is alsof ze plotseling kandidaat nummer 1 zijn om wereldkampioen te worden.'' Het is Nederland, een land dat tijdens het EK al liet zien niet goed te kunnen voetballen, niet goed kunnen overspelen en als van Gaal dan met debutanten komt aanzetten moet je weten dat je het kunt winnen, maar de Belgen overdrijven wel inderdaad met dat het echt zo fantastisch was, want Nederland was gewoon ook niet goed. Makkelijk zat, als je België naast Spanje zet krijgt België ook even de keiharde realiteit. Niet dat ik dat graag zou willen zien, maar dan is het zichtbaar dat België niet even alles opeens kan winnen.

Desalniettemin is het gewoon een leuk potje voor de neutrale kijker en heeft België verdiend gewonnen.

Oh ja, nog één ding, het is leuk en aardig hoor, het Belgisch publiek maar het is natuurlijk niet netjes om door een volkslied te gaan fluiten. Zo, dat is er ook weer uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Hazard stond nergens en Lukaku heeft naast zijn doelpunt(dat er bijna overgeschoten was) niets uitgevreten. We zijn nog niet zo lang geleden van coach gewisseld, dus ik vind niet dat het al tijd is om naar een vervanger op zoek te gaan. Trouwens, die debutanten kwamen pas na de 2de helft(ik weet niet of Narsingh een debutant is, maar hij was iig 1 van de betere Nederlanders) en 2 goalen waren zoals eerder gezegd niet de fout van die debutanten.

Dat gefluit van het Belgische publiek is natuurlijk onbegrijpelijk en onrespectvol.

Note: Net even opgezocht, Narsingh valt niet als debutant te definiëren, maar een vaste waarde is hij niet. Onbegrijpelijk, wat een snelheid! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Dat er wel paar misplaatste (voor sommige) slogans of woorden worden gezegd, dat moet kunnen bij voetbal. Ik kan er een paar citeren maar ik doe dit beter niet...

Wat we deden met het volkslied van NL was zeer misplaatst, klein vraagje deden de Nederlanders dit ook bij ons? Maakt niet uit, de match is gespeeld. Als je op YouTube gaat zie je wat voor een belachelijke reacties bepaalde mensen schrijven, en dan zeg je in u eigen respect?

Aan de Nederlanders wens ik veel succes en vergeet niet! Als jullie door mogen of winnen zoals reeds in 2010, dan mogen jullie gerust zijn dat er veel Belgen (al dan niet Vlamingen) voor jullie staan! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik schaam me als Nederlander absoluut niet voor dit verlies hoor, België heeft gewoon een een hartstikke goed elftal, alleen dat zijn ze zelf gewoon vergeten. België zou gewoon met groepswinnaar op het WK 2014 moeten zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...