Jump to content

FIFA Ultimate Team


MostWantedKid

Recommended Posts

  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    338

  • TekaLoca

    187

  • KoningJesper

    147

  • LionOfHolland

    134

Top Posters In This Topic

Posted Images

Op 17-3-2018 om 14:50, KaiSkillzz zei:

St. Patricks day kaarten die je kunt gebruiken voor SBC's van FUT Birthday kaarten zoals Rooney 90, v. Persie 88, Toure 86 en Schweinsteiger 88.

Zien er tof uit, miss nog eens een NL elftal maken met die RvP! Speelde de laatste tijd meer GT Sport, maar nu toch maar weer even FIFA opstarten om al die kaartjes te halen. Alleen geen idee hoe ik ooit 10 kopballen via de grond scoor...

Link to comment
Delen op andere websites

51 minuten geleden, LionOfHolland zei:

Zien er tof uit, miss nog eens een NL elftal maken met die RvP! Speelde de laatste tijd meer GT Sport, maar nu toch maar weer even FIFA opstarten om al die kaartjes te halen. Alleen geen idee hoe ik ooit 10 kopballen via de grond scoor...

Tegen TOTW of Squad battles op Beginnerniveau spelen. Voordat je gaat voorzetten kappen en draaien, waardoor de voorzet nauwkeuriger is en voordat je de bal raakt dubbel-O net zoals een low driven shot. Kostte mij 2 potjes op deze manier.

 

Heb overigens 90 Rooney unlocked en 84 CB Kolasinac gepacked die uitstekend van pas komen :D

Link to comment
Delen op andere websites

15 uur geleden, KaiSkillzz zei:

Tegen TOTW of Squad battles op Beginnerniveau spelen. Voordat je gaat voorzetten kappen en draaien, waardoor de voorzet nauwkeuriger is en voordat je de bal raakt dubbel-O net zoals een low driven shot. Kostte mij 2 potjes op deze manier.

 

Heb overigens 90 Rooney unlocked en 84 CB Kolasinac gepacked die uitstekend van pas komen :D

Hmm thanks voor de tip, zal het even proberen! Speel wel met mijn Giants team, dat zal ook wel helpen.

 

Laatst voor de lol die elftal gemaakt

 

                     Zlatan

Arnautovic    Iborra     Futmas Carroll

         Matic           Fellaini

Alonso Smalling Mertesacker Aurier

                   Schmeichel

 

 

Mertesacker is overigens verrassend goed

Link to comment
Delen op andere websites

23 uur geleden, KaiSkillzz zei:

Tegen TOTW of Squad battles op Beginnerniveau spelen. Voordat je gaat voorzetten kappen en draaien, waardoor de voorzet nauwkeuriger is en voordat je de bal raakt dubbel-O net zoals een low driven shot. Kostte mij 2 potjes op deze manier.

 

Heb overigens 90 Rooney unlocked en 84 CB Kolasinac gepacked die uitstekend van pas komen :D

Heerlijke spits is dat. Zeker naast del Piero. Die 84 Kolasinac moet wel een goede kaart zijn. Ik gebruik zijn 81-kaart op LA en die is in verdedigend opzicht al de beste LA die ik in heel FIFA 18 heb gebruikt. Op CV zou hij helemaal goed zijn.

 

Ik speel overigens 4-4-2 nu:

90 Rooney - 92 Del Piero

82 Martial - 90 Petit - 90 Costa - 86 Promes

81 Kolasinac- 79 Mangala - 84 Bailly - 81 Aurier

82 Begovic

Link to comment
Delen op andere websites

Nice team man, heeft zeker werk ingezeten.

 

Heb mijn eigen team nu recht voor.mn neus op tv scherm. :puh:

 

4-3-2-1 

 

GK: Courtois 89

LA: Roberto Carlos 86 (Icon pack)

LCV: FUT Birthday Kolasinac 84

RCV: Bailly 84

RA: Walker 84

CM: Kanté 87

CM: Bakayoko 82

CM: FUT Birthday Rooney 90

LV: Martial 82

SP:Lacazette 85

RV: IF Mahrez 85 (Untradeable)

 

Speelt fantastisch

 

EDIT: Ik zie dat 92 Kaka nu uit is, wellicht later in de week de SBC doen aangezien de 83 spelers nu ziek duur zijn en ik niet veel 81+ spelers meer in m'n club heb. Kaka zal dan sub worden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Op 9-4-2018 om 13:51, KaiSkillzz zei:

Ik begrijp het hele concept niet. Heb de laatste tijd ook niet echt meer gespeeld.

je kunt kaarten verdienen door bv. weekly objectives te halen, je te kwalificeren voor de WL, of sbcs te doen. Die kaarten kun je dan weer 'swappen' voor betere kaarten zoals ST Sanchez

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

TOTS promo gaat lekker (6 TOTS gepackt al). En ik heb zin in de World Cup Mode :Y

 

Overigens heb ik nog ruim coins tot mijn beschikking, maar die bewaar ik voor eventuele ander TOTS.

https://www.futbin.com/18/squad/5011832 (CB Boateng op 7 chem door manager, loyalty komt na 10 games wel)

https://www.futbin.com/18/squad/5011877 (Ik weet nog niet of ik Costa of Boateng in de spits ga zetten. Dit kan de posities van andere CAM's ook laten wijzigen)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...