Jump to content

FIFA Ultimate Team


MostWantedKid

Recommended Posts

  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    338

  • TekaLoca

    187

  • KoningJesper

    147

  • LionOfHolland

    134

Top Posters In This Topic

Posted Images

3 uur geleden, KaiSkillzz zei:

Gaat echt lekker met packs dit jaar. Gisteren IF Vagner gepacked uit een beloningenpakket en zojuist Paul fucking Pogba gepacked uit een Squad Battle reward. Minstens 400k rijker nu. :D

Goede start!

 

Ik woon nu ff tijdelijk in Portugal, dus ik kan geen fut/fifa spelen (helemaal niet erg, het leven is hier geweldig). Maar kan ik die squad battles zonder game en PS doen? 

Link to comment
Delen op andere websites

Op 2-10-2017 om 19:52, KaiSkillzz zei:

Gaat echt lekker met packs dit jaar. Gisteren IF Vagner gepacked uit een beloningenpakket en zojuist Paul fucking Pogba gepacked uit een Squad Battle reward. Minstens 400k rijker nu. :D

Ik heb al ook teveel gepackt, sta nu boven de 200k. Wat ik gepackt heb: Özil(terugkeer packs), Dembele(Barca, sec pack), Rooney(toch 12k toen, zelfde pack als Dembele, ook Schniederlin daar nog in), Bailly(ook SbC), Clyne(8k, sec), Hamsik(sbc), Marquinhos(in een 5k pack van Squad Battles :7), plus nog een if-kaart van Love uit een SBC. En niet te vergeten, de beste spits van Nederland: Bas Dost

 

Mijn 2 online potjes tot nu toe ook makkelijk gewoon, wel met leenkaart Ronaldo(wat is die goed zeg). 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
4 uur geleden, KaiSkillzz zei:

Tot nu toe echt al zieke spelers gepacked; Pogba, Godin, Mané, Piqué, Iniesta, US Foster, Coutinho, Matuidi.. en tot nu toe nog maar 2 online wedstrijden gespeeld!

Dat is niet mis.

 

Op 4-10-2017 om 13:24, aron24 zei:

Ik heb al ook teveel gepackt, sta nu boven de 200k. Wat ik gepackt heb: Özil(terugkeer packs), Dembele(Barca, sec pack), Rooney(toch 12k toen, zelfde pack als Dembele, ook Schniederlin daar nog in), Bailly(ook SbC), Clyne(8k, sec), Hamsik(sbc), Marquinhos(in een 5k pack van Squad Battles :7), plus nog een if-kaart van Love uit een SBC. En niet te vergeten, de beste spits van Nederland: Bas Dost

 

Mijn 2 online potjes tot nu toe ook makkelijk gewoon, wel met leenkaart Ronaldo(wat is die goed zeg). 

En nu ook Mané uit een twee spelers pack

 

Ik heb eindelijk de geweldige formatie van deze Fifa gevonden 4-1-2-1-2(2). Vardy, Firmino, Son, Fekir, Gameiro, Umtiti zijn de best betaalbare spelers die ik gebruikt heb tot nu toe. 

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk is de gameplay nog slechter dan vorig jaar. Ik gebruik al trucjes om af te werken en richt op de goal(kan dat ook terugzien in de HH door de toegevoegde bal), maar de bal gaat er niet in. Natuurlijk scoort mijn tegenstander wel in zijn eerste kans, terwijl mijn keeper die gemakkelijk zou moet pakken(ik heb namelijk Oblak in de goal staan). In de laatste vijf minuten doe ik exact hetzelfde en dan gaan mijn kansen er wel in. Zo frusterend. Verdedigen is ook bijna niet doen, je staat recht tussen een pass en toch komt de bal aan. Of je onderschept tot tien keer toe en toch valt ie perfect voor mijn tegenstander. Soms bestuur ik mijn verdediger naar achter en reageert daar niet op. En dan heb je nog de kick-off glitch en de penalty's om niks. :@ 

 

Kun je nagaan dat ik de AI op wereldklasse kan verdedigen tot diep in de verlenging met heel weinig tegengoals(of zelfs geen) en als ik online speel ik minstens 3 goals tegen krijg. Verschrikkelijk irritant. 

 

Overigens is dit mijn team:

https://www.futbin.com/18/squad/811429

 

Net even een draft gedaan(uitgeschakeld in de derde ronde). Krijg ik een 7,5k pack, een scream Bender(81) en Morata. Heerlijk

 

Op mijn tweede account is de packluck ook lekker: scream Perisic en James Rodriguez

Bewerkt: door aron24
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vandaag nog wat geopend mijn tweede account, kreeg telkens een boardspeler(waaronder een inform van 30k en Ederson). Ik schakel terug na mijn hoofdaccount zie ik ineens 500 fifa points om mijn account staan. :schater::7 

 

En nu heb ik Lacazette gepackt op mijn 2e account(12,5k pack met coins)

Bewerkt: door aron24
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Op 25-10-2017 om 14:04, aron24 zei:

Natuurlijk is de gameplay nog slechter dan vorig jaar. Ik gebruik al trucjes om af te werken en richt op de goal(kan dat ook terugzien in de HH door de toegevoegde bal), maar de bal gaat er niet in. Natuurlijk scoort mijn tegenstander wel in zijn eerste kans, terwijl mijn keeper die gemakkelijk zou moet pakken(ik heb namelijk Oblak in de goal staan). In de laatste vijf minuten doe ik exact hetzelfde en dan gaan mijn kansen er wel in. Zo frusterend. Verdedigen is ook bijna niet doen, je staat recht tussen een pass en toch komt de bal aan. Of je onderschept tot tien keer toe en toch valt ie perfect voor mijn tegenstander. Soms bestuur ik mijn verdediger naar achter en reageert daar niet op. En dan heb je nog de kick-off glitch en de penalty's om niks. :@ 

 

Kun je nagaan dat ik de AI op wereldklasse kan verdedigen tot diep in de verlenging met heel weinig tegengoals(of zelfs geen) en als ik online speel ik minstens 3 goals tegen krijg. Verschrikkelijk irritant. 

 

Overigens is dit mijn team:

https://www.futbin.com/18/squad/811429

 

Net even een draft gedaan(uitgeschakeld in de derde ronde). Krijg ik een 7,5k pack, een scream Bender(81) en Morata. Heerlijk

 

Op mijn tweede account is de packluck ook lekker: scream Perisic en James Rodriguez

Dat 10x onderscheppen zat ook al in fifa 17... Ik ga deze game halverwege in september kopen. Wss weer met een la liga team starten zoals altijd, maar misschien ook wel liga NOS omdat ik nu socio ben van Sporting. Vorig jaar ben ik geeindigd met een heel goed team met Messi en Bale en een team met niemand hoger dan 60 pace voor de lol. Misschien dat ik wel weer voor zo'n traag team ga aangezien het moeilijk wordt om in korte tijd veel coins te verdienen. Is de gameplay dit jaar een beetje goed qua passing en fysiek? Dat was namelijk de reden dat ik met zo'n traag team nog goede weekend leagues kon spelen

Link to comment
Delen op andere websites

32 minuten geleden, LionOfHolland zei:

Dat 10x onderscheppen zat ook al in fifa 17... Ik ga deze game halverwege in september kopen. Wss weer met een la liga team starten zoals altijd, maar misschien ook wel liga NOS omdat ik nu socio ben van Sporting. Vorig jaar ben ik geeindigd met een heel goed team met Messi en Bale en een team met niemand hoger dan 60 pace voor de lol. Misschien dat ik wel weer voor zo'n traag team ga aangezien het moeilijk wordt om in korte tijd veel coins te verdienen. Is de gameplay dit jaar een beetje goed qua passing en fysiek? Dat was namelijk de reden dat ik met zo'n traag team nog goede weekend leagues kon spelen

Dat gaat nog lang duren dus. :clown:

 

Passing is sinds de laatste update helemaal ruk. Fysiek werkt prima. 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Op 4-11-2017 om 23:50, aron24 zei:

Dat gaat nog lang duren dus. :clown:

 

Passing is sinds de laatste update helemaal ruk. Fysiek werkt prima. 

 

*December haha, weet zo niet wat er misging. Hoezo is passing fucked up? Komen de passes niet goed aan?

Link to comment
Delen op andere websites

18 uur geleden, LionOfHolland zei:

*December haha, weet zo niet wat er misging. Hoezo is passing fucked up? Komen de passes niet goed aan?

Ballen over vijf meter komen soms niet eens meer aan, echt ergerlijk. Of dan bestuur je de bal rechts, gaat ie naar links. Terwijl een diepte bal van 50 meter afstand dan weer perfect aankomt. Ik heb de kansen creëren snelheid maar omhoog gegooid, zodat de kans groter is dat de pass goed terecht komt.

 

Overigens op de moment twee teams(met Christiansen als supersub). Ik vind het overigens wel grappig dat een van de beste CVM's uit de game voor 1,5k op de markt staat.

 

https://www.futbin.com/18/squad/1254293 (Zwaktepunt vind ik overigens Rose, is overigens net als Mane en Vardy untradeable)

https://www.futbin.com/18/squad/1254359 (Zwaktepunt verschilt hier per wedstrijd, verdediging en CVM zijn altijd betrouwbaar hier. Ik had eerst Casemiro, maar die vond ik echt heel slecht) 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Ai da's wel heel vervelend. Helemaal voor mijn rustige speelstijl...

 

Rojo nu CB! Dat Spaanse team ziet er goed uit, ben wel fan van N'zonzi. Wist niet dat Gameiro nu zo snel is op fifa. Hoe is die IF van Daniel Wass btw?

Link to comment
Delen op andere websites

Op 10-11-2017 om 14:10, LionOfHolland zei:

Ai da's wel heel vervelend. Helemaal voor mijn rustige speelstijl...

 

Rojo nu CB! Dat Spaanse team ziet er goed uit, ben wel fan van N'zonzi. Wist niet dat Gameiro nu zo snel is op fifa. Hoe is die IF van Daniel Wass btw?

IF Wass is een stabiele factor op het middenveld, beter dan Isco imo(wil Isco ook vervangen maar weet niet voor wie. Goede CAM, maar op CM komt hij gewoon tekort). Beste enigszins betaalbare CM in de BBVA is IF Wass. Ik vind Gameiro overigens wisselvallig, scoort wel, maar is te weinig in het spel betrokken naar mijn mening. Dembele vond ik echt tegenvallen, ik heb hem verkocht, wel met verlies, maar dat is niet zo erg(zelfde geldt voor Carrasco). Ik gebruik nu in game SBC Promes en speel gelijk in een andere formatie, 4-4-2 (2). Van N'Zonzi ben ik echt fan, beste CVM in het spel die ik gebruikt heb. IF Sansone speelt nu ipv. Carrasco btw

 

BPL team speelde niet goed genoeg, dus al weer weg gedaan. Wel 253k nu. Ik zit erover na te denken om Griezmann te kopen, maar eigenlijk wil ik ook graag doorsparen voor ICON Rui Costa.

 

Dan zou dit dus het in game team worden: https://www.futbin.com/18/squad/1330272. Supersub gaat dan waarschijnlijk Christiansen worden

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...