Jump to content

FIFA Ultimate Team


MostWantedKid

Recommended Posts

Over een maand speel je FIFA15, is het die paar euro nu nog wel waard? Je kunt nu voor ongeveer 11 dollar 1 miljoen coins kopen, op het moment dat FIFA 15 uit is schieten de prijzen weer omhoog naar 10-15 euro per 100k.

Ik heb maar voor 5 euro gekocht gisteravond en kreeg daar 400k voor. Wat is €5 nou? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    338

  • TekaLoca

    187

  • KoningJesper

    147

  • LionOfHolland

    134

Top Posters In This Topic

Posted Images

Over een maand speel je FIFA15, is het die paar euro nu nog wel waard? Je kunt nu voor ongeveer 11 dollar 1 miljoen coins kopen, op het moment dat FIFA 15 uit is schieten de prijzen weer omhoog naar 10-15 euro per 100k.
Ik heb maar voor 5 euro gekocht gisteravond en kreeg daar 400k voor. Wat is ¤5 nou? :puh:

Nou op www.fifa1314.com kan je voor 8 euro ofzo 1Mil kopen.. Maar sinds naar MoneyBookers weg is kan ik niet meer met iDeal betalen dusja :puh:. Het is in iedergeval wel een betrouwbare site, het kan soms lang duren. En zet je iets er verkeert op, krijg je een mail of je een screen wil sturen van je transfer!

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is dan mijn UT. Het stelt bar weinig voor vergeleken met de meeste teams hier, maar ik ben dan ook zeker geen fanatiek FUT speler. Verre van zelfs. Het speelt opzich wel lekker en ik ben van plan om Fabregas en Kompany toe te voegen wanneer ik genoeg coins heb.

http://www.futhead.c...quads/16217929/

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil je die spelers gerust wel even doneren hoor :)

Echt? Nou, dat zou wel geweldig zijn. Dan sta ik ook bij je in het krijgt denk ik. :7

EDIT: Fabregas was te duur nadat ik Kompany heb gekocht en daardoor heb ik onderstaand team gemaakt. Het speelt echt goddelijk. Twee snelle dribbelaars en een dodelijke spits als Negredo zijn een gevaar voor elke verdediging. Nogmaals bedankt voor de financiële ondersteuning _O_

http://www.futhead.com/14/squads/16225357/

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Nogmaals bedankt voor de financiële ondersteuning _O_

:tu:

Overigens kwam EA vandaag met een mededeling omtrent het coin-sellen/coin-buying, wat ik dus pas twee weken geleden ontdekt heb. Je riskeert om een permanente ban te krijgen van alle online services van EA (ofzoiets). Jezus... :7

Link to comment
Delen op andere websites

Echt vaag vandaag. Met moeite kon ik in Divisie 5 blijven in UT met Negredo in de spits. Daarna besloot ik nog een keer Divisie 5 te proberen en ik werd kampioen met 7 keer winst achter elkaar met Remy in de spits i.p.v. Negredo. Remy neemt in principe het hele team op sleeptouw. :7

Dit zijn nu de 11 basisspelers waarmee ik Divisie 4 inga. (Baines is ook gepasseerd door Evra, en Courtois is gepasseerd door Cech)

http://www.futhead.com/14/squads/16559510/

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Laat me raden, je speelt met lange ballen en dan vooral op de counter? Ik zou spelers als Matic en Sandro echt nooit in mijn elftal willen hebben. Desondanks wel knap van je dat je zo even zeven wedstrijden achter elkaar wint.

Link to comment
Delen op andere websites

Laat me raden, je speelt met lange ballen en dan vooral op de counter? Ik zou spelers als Matic en Sandro echt nooit in mijn elftal willen hebben. Desondanks wel knap van je dat je zo even zeven wedstrijden achter elkaar wint.

Dat is inderdaad mijn tactiek ja. Sandro is ook de zwakste schakel van het team. Ik heb Lucas Leiva op de bank als CVM, maar die is ook redelijk beperkt. Misschien moet ik maar eens een enorm bedrag voor Cesc op tafel gaan leggen...
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...