Jump to content

FIFA Ultimate Team


MostWantedKid

Recommended Posts

Goede individuele kwaliteiten, maar qua teamspirit en samenspel zo te zien niet al te best nog (zie alle rode en oranje lijntjes tussen de spelers). Een beetje zoals het huidige Spaanse elftal op het wereldkampioenschap voetbal dus. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    338

  • TekaLoca

    187

  • KoningJesper

    147

  • LionOfHolland

    134

Top Posters In This Topic

Posted Images

Goede individuele kwaliteiten, maar qua teamspirit en samenspel zo te zien niet al te best nog (zie alle rode en oranje lijntjes tussen de spelers). Een beetje zoals het huidige Spaanse elftal op het wereldkampioenschap voetbal dus. :puh:

Tja, had er zelf ook last van tijdens het passen enzovoort. Dus ik heb er maar wat aan gedaan: zDuq8EP.pngAAlleen jammer dat Vidic rood heeft..
Link to comment
Delen op andere websites

Wow, dat is echt een fantastisch team zeg! Hoe speelt het?

Op deze manier is 'ie inderdaad wel WK-waardig. Voor FIFA is dit denk ik zeker een goed systeem, aangezien je op het middenveld zo veel controle hebt. Twee vleugelspelers die mee naar voren komen en de spits helpen in de aanval. De potentie is zeker aanwezig, ik ben ook benieuwd hoe het speelt met dit team!
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Zonet deze jongen gekregen in een pack:

wjv0gi.jpg

Eindelijk eens het geluk aan mij zijde op FIFA 14. Het mocht weleens, na bijna 900k gespendeerd te hebben aan packs op Xbox 360, nu met een investering van €10 aan FIFA-punten aan mijn eerste packs op PS4 begonnen. En wat een begin :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 2 vragen voor jullie die ik nergens kon vinden op Google. :N

1. Ik heb alle managertaken gedaan in Ultimate Team maar ik krijg mijn Gouden Pakket niet. Het zegt dat het in 'Mijn Pakketten' staat. Maar daar heb ik altijd gekeken en het staat er nergens.

2. Ik heb in de catalogus iets gekocht waarmee je nog een Ultimate Team kunt maken. Alleen weet ik niet waar je op moet klikken voor een nieuw team te maken. Ik heb hiervoor ook gekeken op YouTube maar helaas niks gevonden.

Ik speel op de PC.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! :)

Link to comment
Delen op andere websites

1. Ik heb alle managertaken gedaan in Ultimate Team maar ik krijg mijn Gouden Pakket niet. Het zegt dat het in 'Mijn Pakketten' staat. Maar daar heb ik altijd gekeken en het staat er nergens.

Heb je die taken al eens volbracht op hetzelfde account? Je krijgt ze namelijk geen twee keer op eenzelfde account.

2. Ik heb in de catalogus iets gekocht waarmee je nog een Ultimate Team kunt maken. Alleen weet ik niet waar je op moet klikken voor een nieuw team te maken. Ik heb hiervoor ook gekeken op YouTube maar helaas niks gevonden.

Gewoon onder 'Selecties' (of in het Engels: 'Squads')...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het over een echt nieuw Ultimate Team, geen nieuwe selecties. Op YouTube heb ik dat al eens gezien.

Dan zul je je huidig team moeten verwijderen of een ander account aanmaken.

Verder blijft het geluk naar me toe komen op PS4: gisteren 200.000 coins gekregen van een vriend. Normaal gezien regelt hij me er nog eens 500.000 in de loop van volgende week :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een nieuwe Ultimate Team aangemaakt. Eerste wedstrijd met Messi's 11 tegen Falcao's 11 verloren met 0-3. :7

Weet er iemand een naam voor mijn Ultimate Team? Ik ga het opnemen en op YouTube zetten. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...