Jump to content

Waar moeten de volgende screenshots over gaan volgens jou?


ajaxjeroenajx

Recommended Posts

Zoals de titel al zegt waar wil jij dat de volgende screenshots over gaan? De vorige drie hadden als onderwerp: Transport en er komen van de week nog drie.Denk bijvoorbeeld aan: Wapens, Politie, Strand, Boten, Water. Eventueel toelichten kan altijd.Voorbeeld:Ik zou graag willen dat de volgende screenshots gaan over het water. Met bijvoorbeeld de havens, een zwembad en een speedboot

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    6

  • ajaxjeroenajx

    6

  • bugatti

    3

  • michael50000

    2

Top Posters In This Topic

Ik zou graag meer van de stad en de omliggende stadjes/dorpjes/bossen willen zien.

Meer voertuigen (lees auto's) is voor een petrolhead als mij altijd welkom!

Fototje van de Infernus, Turismo, Super GT etc zou ik graag zien. :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou over vanalles wel nog meer willen zien, zelfs nog over voertuigen. Maar misschien dat het wel leuk is als we inderdaad wat meer landschap te zien krijgen.

Ik hoop ook dat er nog een luchtfoto bij zit, zodat er hopelijk nog wat meer geanalyseerd kan worden.

Link to comment
Delen op andere websites

safehouses

Waarom: Omdat veel mensen hopen dat je weer mooie huizen kan kopen (zoals in VC), en als ze aantal fijne verschillende locaties kiezen kan je zo een goed beeld krijgen op de verschillende delen/verschillen in de stad. Bijvoorbeeld: 1 appartement, 1 villa in een villawijk en 1 woning op een hoog punt met een vergezicht op de stad.

Ik denk dat we zo echt veel van het spel zouden kunnen gaan zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Stiekem zou ik ook wel willen dat die screens er niet waren, dat ze alleen zeggen, we zijn ermee bezig en we schieten aardig op of een releasedate. Ik vond hun aanpak persoonlijk ook wel goed, want ik heb werkelijk geen flauw idee wat mij te wachten staat en dat heeft eigenlijk wel wat :)

Link to comment
Delen op andere websites

wat voor extra's de politie heeft. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe de voertuigen van de politie eruit zien en of hun meer mogelijkheden hebben nu.

Verder het landschap wil ik wel meer van zien.En meer plaatje van dingen die je kan doen. (zoals fietsen)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik verwacht nog enkele sfeerbeelden te zien. Mensen die door een winkelstraat wandelen, mensen die aan de straat werken,...

Voor de rest vooral geen dingen die iets verraden over de storyline, zijmissies, de map,... R* heeft gezegd zoveel mogelijk de speler te willen verrassen bij de eerste spelervaring. Dus geloof ik dat ze niet te veel dingen zullen tonen, toch zeker niet van de nieuwe toevoegingen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou wel graag een 'actieshot'willen zien, de plaatjes kunnen ook van een nieuwe Sims zijn bij wijze van spreken, de meeste afbeeldingen laten helemaal geen geweld/criminele activiteiten zien.

Bewerkt: door Merc
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou wel graag een 'actieshot'willen zien, de plaatjes kunnen ook van een nieuwe Sims zijn bij wijze van spreken, de meeste afbeeldingen laten helemaal geen geweld/criminele activiteiten zien.

mss wordt het wel een GTA zonder geweld of minder geweld.

er wordt ook gezegd in de trailer dat het om een 'family man' gaat. :D

Bewerkt: door bugatti
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou wel graag een 'actieshot'willen zien, de plaatjes kunnen ook van een nieuwe Sims zijn bij wijze van spreken, de meeste afbeeldingen laten helemaal geen geweld/criminele activiteiten zien.

mss wordt het wel een GTA zonder geweld of minder geweld.

Ik denk niet dat Rockstar Games in staat voor de nieuwe Sims als je dat bedoeld :D

Link to comment
Delen op andere websites

Gangs!

Ik denk trouwens niet dat er gangs inkomen, in ieder geval niet zo duidelijk als in San Andreas, waar ze overal in groepjes bij elkaar staan. Ik denk dat het dan meer de mafia-kant op gaat, in plaats van street gangs.

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me geweldig om beelden te zien van het landschap rondom Los Santos. Woestijnen, bergen, landbouwgebieden, et cetera. Overigens lijkt het me ook leuk om een impressie te krijgen van de verschillende wijken van Los Santos.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...