Jump to content
Jacky-2007

Screenshots sport GTA V


Rockstar Games heeft zojuist, na eergisteren screenshots te hebben geplaatst over voertuigen, nu weer screenshots van GTA V geplaatst op hun website. Op de screenshots zien we drie sporten: Dirtbike racing, Tennis en Paragliding.



gallery_89338_70_82173.jpg

gallery_89338_70_97369.jpg

gallery_89338_70_70974.jpg

(Klik op een afbeelding voor een grotere versie)



Helaas dit keer geen enkele tekst waarmee een indicatie gegeven wordt wanneer we weer meer informatie kunnen verwachten.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Helaas dit keer geen enkele tekst waarmee een indicatie gegeven wordt wanneer we weer meer informatie kunnen verwachten.

Er zijn wel weer 3 nieuwe 'zwarte vakjes' bijgekomen op de V website. Dat was ook zo nadat de vorige screens waren gereleased (voor deze dan).

Maar goed ot: De screens zien er weer awesome uit. Hoe meer ze ervan laten zien hoe meer ik zin krijg in deze game eigenlijk :D. Ik heb echt hoge verwachtingen hiervoor.

Bewerkt: door vice

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ze zijn inderdaad weer prachtig. Al vind ik de struiken en het huis op het tweede screenshot nogal gemaakt overkomen.

Ik ben blij dat er eens een volwaardige rivier in een GTA gaat zitten (3e screenshot) met zelfs een watervalletje. Dat belooft als je zou kunnen kayaken op die rivier! Ook de bergen zien er mooi uit en ik kan haast niet wachten om op die kronkelige weggetjes te rijden.

Het opspattende stof maakt alles ook weer een stuk realistischer.

Op de achtergrond van de 2e screenshot zie je een huis, het lijkt op het huis vanuit de trailer. En zou het huis in de voorgrond de 'big house' zijn dat het hoofdpersonage heeft gekocht?

De dingen waar ik niet uit wijs kan is: wat houdt de rechtse motorrijder in zijn hand? Is het een helm, iets anders of is het deel van de berg?

Het tweede is: het personage aan de parachute lijkt niet op het 'hoofdpersonage' (of wat na de vorige serie algemeen als het hoofdpersonage werd gezien). Is dit een tactische zet van R* of misschien zijn er wel meerdere speelbare personages? Of moet ik dringend eens naar een oogarts toe?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

OMG, die screens zijn dus echt fantastisch. Ze laten veel zien van de game, hoewel het er maar 3 zijn. En er komen er nog 3 aan, waar ik natuurlijk heel benieuwd naar ben. :D

Ik sluit me aan bij degenen die er ook zo over denken: Grand Theft Auto V gaat de beste game ooit worden. Reken maar van yes! :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De dingen waar ik niet uit wijs kan is: wat houdt de rechtse motorrijder in zijn hand? Is het een helm, iets anders of is het deel van de berg?

Dat is een boom, net zoals er eentje wat verderop staat, die net tussen zijn arm en lichaam te zien is ;)

Als ik zo goed kijk zijn het 3 screens met heuvels, waarvan er 2 duidelijk een dirttrack tonen... wat dus zegt dat ik me weer kan verheugen op het beoefenen van mijn favoriete sport en tijdverdrijf in elke GTA (vooral SA): rally! :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Iemand op een ander fora zag het volgende:

http://gta.wikia.com/File:Madd_Dogg's_mansion.jpg (huis uit San Andreas)

En kijken dan op de nieuwe screenshot dat huis rechts boven in de achtergrond:

http://www.rockstargames.com/V/img/global/screenshots/V-7-1280.jpg

Let vooral op het feit dat je ook een brug ziet.

Bewerkt: door michael50000

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De dingen waar ik niet uit wijs kan is: wat houdt de rechtse motorrijder in zijn hand? Is het een helm, iets anders of is het deel van de berg?

Dat is een boom, net zoals er eentje wat verderop staat, die net tussen zijn arm en lichaam te zien is ;)

Als ik zo goed kijk zijn het 3 screens met heuvels, waarvan er 2 duidelijk een dirttrack tonen... wat dus zegt dat ik me weer kan verheugen op het beoefenen van mijn favoriete sport en tijdverdrijf in elke GTA (vooral SA): rally! :D

Dat is inderdaad een boom, maar ik doelde op het oranje ding dat die andere boom voor een deel overdekt. Het lijkt me niet deel te zijn van zijn lichaam of outfit en lijkt aan zijn stuur te hangen. Het is te plat om een helm te zijn (zou ook maar raar zijn dat hij een reservehelm meeneemt.

Hierboven: had ik ook al opgemerkt. Volgens mij is het het huis uit de trailer.

Klik

Bewerkt: door thebig

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De dingen waar ik niet uit wijs kan is: wat houdt de rechtse motorrijder in zijn hand? Is het een helm, iets anders of is het deel van de berg?

Dat is een boom, net zoals er eentje wat verderop staat, die net tussen zijn arm en lichaam te zien is ;)

Als ik zo goed kijk zijn het 3 screens met heuvels, waarvan er 2 duidelijk een dirttrack tonen... wat dus zegt dat ik me weer kan verheugen op het beoefenen van mijn favoriete sport en tijdverdrijf in elke GTA (vooral SA): rally! :D

Dat is inderdaad een boom, maar ik doelde op het oranje ding dat die andere boom voor een deel overdekt. Het lijkt me niet deel te zijn van zijn lichaam of outfit en lijkt aan zijn stuur te hangen. Het is te plat om een helm te zijn (zou ook maar raar zijn dat hij een reservehelm meeneemt.

Dat bruine deel is een deel van de dichtste rijder van zijn motor, daartussen zie je voor hem een stuk van een andere motor, kijk maar goed, ze zijn samen met 3.

Bewerkt: door michael50000

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...