Jump to content

Android


Davedavy

Recommended Posts

Sinds een paar weken heb ik last van ads als ik de YouTube app gebruik, weet iemand nog een handige tool of iets dergelijks om hier een einde aan te maken. Mijn telefoon is rooted voor als dat nodig is.

edit; reacties met opmerkingen als dat ik egoïstisch of iets dergelijks ben omdat ik ads wil blokkeren, houd ze alstjeblieft bij je bekdicht.gif

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 354
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    86

  • MegaPilot

    49

  • TekaLoca

    30

  • Sublime

    25

Wat egoïstisch zeg....

Ik gebruik zelf een variant van Pi-Hole (verwijst wat kennis van computers etc.). Ik weet geen andere oplossingen, tenzij iemand hier een andere oplossing heeft op de mobiel zelf ipv. netwerk filteren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik zelf een variant van Pi-Hole (verwijst wat kennis van computers etc.). Ik weet geen andere oplossingen, tenzij iemand hier een andere oplossing heeft op de mobiel zelf ipv. netwerk filteren.

Wellicht een beetje offtopic: maar welke variant gebruik je? Ik gebruik gewoon de stock Pi-Hole icm mijn eigen whitelist. Werkt fantastisch en browsen is merkbaar sneller.

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Pas had ik de app Adblock, die leidde alles om via een vpn-adres. Of het veilig en legaal was weet ik niet. Alle ads in alle applicaties waren wel verdwenen. thumbsup2.gif

Dit werkte voor mij ook wel een lange tijd, alleen geloof ik dat Google een manier heeft gevonden dat deze adblockers in-app ads niet blokkeren bij de YouTube app. Welke versie van Android run jij dan en kan je me misschien anders specifiek vertellen welke app je hebt gedownload?

Wat egoïstisch zeg....

Ik gebruik zelf een variant van Pi-Hole (verwijst wat kennis van computers etc.). Ik weet geen andere oplossingen, tenzij iemand hier een andere oplossing heeft op de mobiel zelf ipv. netwerk filteren.

Is netwerk filteren datgene wat je meestal ook moet doen als je NAT-types wilt veranderen met poorten open en dichtgooien ofzo? Dan heb ik eerder wel iets soortgelijks gedaan. Of ik praat nu gewoon poep en over iets heel anders emo.gif Maar ik zal even kijken of ik een duidelijke tutorial kan vinden, kom er meestal wel uit als het stap voor stap uitgelegd wordt. Ty.

Het is namelijk echt schijtirritant, want het gaat soms gewoon om ads van 30 seconden en daarnaast worden ze altijd weergegeven in 1080p duh.gif

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Welke versie van Android run jij dan en kan je me misschien anders specifiek vertellen welke app je hebt gedownload?

Eigelijk gebruik ik iOS, daar werkte de app prima op. Ik ging ervan uit dat dat op Android ook zo was.

De Android-app van dezelfde ontwikkelaar heb ik hier gevonden: https://nomobileads.com/

Gebruikte je dezelfde?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Wat stellen de Android fabrikanten tegenwoordig teleur zeg. Ik heb een Lenovo P2 en voorlopig ziet het er niet naar uit dat ik een ander toestel ga kopen. Normaal gezien haal ik met moeite een jaar met m'n smartphone, ziet er naar uit dat ik het dit keer makkelijk ga halen.

 

Er is geen enkel toestel uitgebracht met de focus op een sterke accuduur, maw, elk toestel dat nu op de markt is zou een downgrade betekenen op vlak van accuduur. Nee, bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik gebruik al een tijdje een filter op m'n scherm die een aantal pixels uitzet. Je ziet er niks van, maar je merkt het wel qua accuduur. Het werkt alleen bij aoled schermen omdat hierbij zwarte pixels uitstaan. Van leeg rond 8u heb ik op dit moment 25%. Je hebt in de app verschillende standen, zo kan je hem ook 88% van de pixels uitschakelen, die gebruik ik eigenlijk alleen als ik m'n vergeten ben op te laden. Ik gebruik nu altijd 50%. Je hebt bijna niet door dat er pixels zijn uitgeschakeld. De kwaliteit iets minder, maar je moet goed kijken om het te zien, ook is het scherm iets minder helder en moet je met screenshots wanneer het filter aanstaat oppassen.

Ook is de app maar een paar kb.

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=screen.dimmer.pixelfilter&hl=nl

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn OnePlus 5 houdt het makkelijk twee dagen uit met gemiddeld gebruik. Wi-Fi en GPS altijd aan. Ben er best wel tevreden van. En als de batterij dan toch leeg dan laad ik hem een half uurtje op met Dash Charge en dan kan ik weer twee dagen verder.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...