Jump to content

Android


Davedavy

Recommended Posts

android.pngAlgemeen Android Topic.

Google Android is een opensourceplatform voor mobiele telefoons gebaseerd op de Linuxkernel en het Java-programmeerplatform. In juni 2012 werden er meer dan een miljoen Android-telefoons per dag geactiveerd en Android is daarmee het meest verkochte besturingssysteem op mobiele telefoons. In totaal zijn er tot juni 2012 meer dan 400 miljoen Android apparaten geactiveerd.

Android Versie's

Barst maar los met discussiëren :D

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 354
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    86

  • MegaPilot

    49

  • TekaLoca

    30

  • Sublime

    25

Ik heb zelf (nog) geen Android telefoon, maar wel een tablet die op Android draait, versie 3.2 (gaat nog upgrade krijgen naar 4.0.. Ooit :puh:). Tablet is trouwens Samsung Galaxy tab 10.1. Ben er op zich wel tevreden van, werkt vlot, heel veel apps en gewoon veel personaliseermogelijkheden.

Als ik mijn volgende GSM ga kopen, is dit hoogstwaarschijnlijk een Android telefoon. Maar ja, dat kan wel nog een tijdje duren. :puh:

Verbaast me eigenlijk dat dit topic nog niet bestond, maar ja, dan is het er nu maar :puh:.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

1 vraagje: Waarom heeft er nog nooit iemand een Android phone bestempeld als overpriced? Vergelijk eens de HTC One X met de S3, dan is de S3 toch o zo overpriced? Je krijgt bij de One X dan ook nog eens tweemaal zoveel geheugen en veel beter geluid.

Verder raad ik niemand aan om een Android phone te kopen die kleiner is dan 3.5 inch, ik heb een 3.2 inch Android phone en die typt niet lekker. Ik heb redelijk dunne vingers overigens, daar ligt het dus niet aan.

PS: Voor een paar fandroids zich in hun gat gebeten voelen, eigenlijk raad ik geen enkele telefoon kleine dan 3.5 inch zijn, tenzij je fysieke knoppen hebt. Het typt gewoon niet lekker. Mijn Star type lekker op gsm klavier, maar mijn Live Walkman doet dit niet op gsmklavier en niet op volledig klavier(< welke ik altijd gebruik).

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb sinds 2 dagen een tomtec excellent android 4.0.3 werkt prima

raad hem ook aan iedereen aan is 99 euro bij bart smit :schater:

met hdmi sd card usb ingang

dus kun je via het stekkertje wat erbij geleverd wordt een gampad van ps3 aansluiten of toetsenbord.

ik gebruik zelf me logitech gamepad controller om het beste uit gta III te halen niks met touchscreen gamen.

overgens zou ik wel willen weten of je gta iii ook kan modificeren.

als je het weet mag je het hier laten weten.

Link to comment
Delen op andere websites

1 vraagje: Waarom heeft er nog nooit iemand een Android phone bestempeld als overpriced? Vergelijk eens de HTC One X met de S3, dan is de S3 toch o zo overpriced? Je krijgt bij de One X dan ook nog eens tweemaal zoveel geheugen en veel beter geluid.

Verder raad ik niemand aan om een Android phone te kopen die kleiner is dan 3.5 inch, ik heb een 3.2 inch Android phone en die typt niet lekker. Ik heb redelijk dunne vingers overigens, daar ligt het dus niet aan.

PS: Voor een paar fandroids zich in hun gat gebeten voelen, eigenlijk raad ik geen enkele telefoon kleine dan 3.5 inch zijn, tenzij je fysieke knoppen hebt. Het typt gewoon niet lekker. Mijn Star type lekker op gsm klavier, maar mijn Live Walkman doet dit niet op gsmklavier en niet op volledig klavier(< welke ik altijd gebruik).

Misschien is de S3 ietsje duurder dan de One X omdat ie betere hardware heeft of Samsung moet die 1 miljoen even terug verdienen die ze aan Apple hebben moeten betalen voor hun nieuwe telefoontje. :D

Trouwens, enige gebruikers hier met een Samsung Galaxy Mini 2?

Vind het zelf een geweldig ding, gekocht voor €114,- en is krachtig genoeg om lekker te browsen, games spelen etc.

Bewerkt: door Zombiespeed
Link to comment
Delen op andere websites

1 vraagje: Waarom heeft er nog nooit iemand een Android phone bestempeld als overpriced? Vergelijk eens de HTC One X met de S3, dan is de S3 toch o zo overpriced? Je krijgt bij de One X dan ook nog eens tweemaal zoveel geheugen en veel beter geluid.

Oh god, eindelijk maak ik iemand mee die Beats fanboy is. Beats staat absoluut NIET garant voor beter geluid. Beats geeft GEEN extra hardware mee om het geluid te verbeteren (zo ver ik van reviews etcetera heb vernomen), maar "verbeterd" het geluid via software. Het enige wat Beats dus is is een veredelde equalizer.

Overigens is het scherm van de S3 groter dan die van de One X, en is de S3 populairder dan de One X. Iedereen heeft al een Galaxy, dus iedereen wilt de Galaxy. Dat de hardware vergelijkbaar is met de 40-50 euro goedkopere One X weet de "mainstream" mens niet.

Link to comment
Delen op andere websites

1 vraagje: Waarom heeft er nog nooit iemand een Android phone bestempeld als overpriced? Vergelijk eens de HTC One X met de S3, dan is de S3 toch o zo overpriced? Je krijgt bij de One X dan ook nog eens tweemaal zoveel geheugen en veel beter geluid.

Verder raad ik niemand aan om een Android phone te kopen die kleiner is dan 3.5 inch, ik heb een 3.2 inch Android phone en die typt niet lekker. Ik heb redelijk dunne vingers overigens, daar ligt het dus niet aan.

PS: Voor een paar fandroids zich in hun gat gebeten voelen, eigenlijk raad ik geen enkele telefoon kleine dan 3.5 inch zijn, tenzij je fysieke knoppen hebt. Het typt gewoon niet lekker. Mijn Star type lekker op gsm klavier, maar mijn Live Walkman doet dit niet op gsmklavier en niet op volledig klavier(< welke ik altijd gebruik).

Misschien is de S3 ietsje duurder dan de One X omdat ie betere hardware heeft of Samsung moet die 1 miljoen even terug verdienen die ze aan Apple hebben moeten betalen voor hun nieuwe telefoontje. :D

Trouwens, enige gebruikers hier met een Samsung Galaxy Mini 2?

Vind het zelf een geweldig ding, gekocht voor €114,- en is krachtig genoeg om lekker te browsen, games spelen etc.

1 miljard

Link to comment
Delen op andere websites

timeline1.pngAndroid Nieuws :D

Android Jelly Bean in november naar Galaxy S II

De Galaxy S II van Samsung zal vanaf november geüpdatet worden naar Android 4.1 (Jelly Bean). De uitrol kan tot en met december duren.

Ik heb zelf (nog) geen Android telefoon, maar wel een tablet die op Android draait, versie 3.2 (gaat nog upgrade krijgen naar 4.0..

Er zijn een hoop fijne en vooral mooie roms te vinden op XDA! Mocht je überhaupt een custom rom willen, de originele is er ook wel te vinden.

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Oh god, eindelijk maak ik iemand mee die Beats fanboy is. Beats staat absoluut NIET garant voor beter geluid. Beats geeft GEEN extra hardware mee om het geluid te verbeteren (zo ver ik van reviews etcetera heb vernomen), maar "verbeterd" het geluid via software. Het enige wat Beats dus is is een veredelde equalizer.

Overigens is het scherm van de S3 groter dan die van de One X, en is de S3 populairder dan de One X. Iedereen heeft al een Galaxy, dus iedereen wilt de Galaxy. Dat de hardware vergelijkbaar is met de 40-50 euro goedkopere One X weet de "mainstream" mens niet.

Over 0,1 inch gaan we toch niet moeilijk doen..Ik heb trouwens geen Beats(dan kan ik moeilijk een Beats fanboy zijn, niet? :7), maar ontkennen dat Beats goed geluid levert staat zowat gelijk aan doof zijn(en dan doel ik eigenlijk voornamelijk op de haat tegenover hun hoofdtelefoons). Trouwens, ik heb xLoud op mijn Live Walkman. Dat is volgens mij ook alleen software, maar het verschil is zeker merkbaar.

PS: S3 met 32 GB geheugen kost hier 729 euro, de One X 529 euro. Moet je toch wel goed gek zijn om een S3 te nemen terwijl de One X zowat dezelfde specificaties heeft! Een S3 16 GB kost hier 600 euro, wat dus neerkomt op 80 euro verschil, maar dan wel niet met evenveel geheugen als de One X.

Link to comment
Delen op andere websites

Oh god, eindelijk maak ik iemand mee die Beats fanboy is. Beats staat absoluut NIET garant voor beter geluid. Beats geeft GEEN extra hardware mee om het geluid te verbeteren (zo ver ik van reviews etcetera heb vernomen), maar "verbeterd" het geluid via software. Het enige wat Beats dus is is een veredelde equalizer.

Overigens is het scherm van de S3 groter dan die van de One X, en is de S3 populairder dan de One X. Iedereen heeft al een Galaxy, dus iedereen wilt de Galaxy. Dat de hardware vergelijkbaar is met de 40-50 euro goedkopere One X weet de "mainstream" mens niet.

O

PS: S3 met 32 GB geheugen kost hier 729 euro, de One X 529 euro. Moet je toch wel goed gek zijn om een S3 te nemen terwijl de One X zowat dezelfde specificaties heeft!

16 GB kost 500, SD kaartje van 16GB erin en hoppa.

Link to comment
Delen op andere websites

@ hierboven: Leuk hoor, een telefoon die niet meer in je zak past. :7

Koop jij je broeken bij de Zeeman dan? Past er makkelijk in namelijk. En trouwens, dat in één winkel de S3 600 euro kost, wil niet zeggen dat die dat overal kost...

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

@ hierboven: Leuk hoor, een telefoon die niet meer in je zak past. :7

16 GB kost 500, SD kaartje van 16GB erin en hoppa.

Ik was dan ook bezig over België? S3 kost in NL op smartphoneshop.nl trouwens ook 600 euro..:7

Waarom past de eerste Note dan wel in mn broekzak? Dat jij nou van die skinny broeken koopt kan ik niks aan doen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

@ hierboven: Leuk hoor, een telefoon die niet meer in je zak past. :7

Koop jij je broeken bij de Zeeman dan? Past er makkelijk in namelijk. En trouwens, dat in één winkel de S3 600 euro kost, wil niet zeggen dat die dat overal kost...

Tsja, ik vergelijk telefoons dan ook bij dezelfde winkel zodat ik tot een vergelijkbaar resultaat kom, nogal logisch hé..

En neen, ik draag met hier en daar een uitzondering uitsluitend merkkleding, al heb ik niet echt door waarom je broekzakken kleiner zijn als je ze bij de Zeeman koopt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...