Jump to content

Android


Davedavy

Recommended Posts

  • Reacties 354
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    86

  • MegaPilot

    49

  • TekaLoca

    30

  • Sublime

    25

Je telefoon jailbreaken is sowieso niet verstandig :)

Dat. :) Ik hou het lekker risicoloos met m'n apparaten die fragiel zijn(iPod, Live Walkman), als je telefoon gejailbreaked is kunnen ze moeilijk doen als je je garantie nodig hebt.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Je telefoon jailbreaken is sowieso niet verstandig :)

:? Dit is het Android topic hoor, Android is open source, je mag er in principe mee doen wat je wil.

Dus als je telefoon naar de klote is door je eigen schuld mag je aankloppen voor garantie? Dacht het niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Post verkeerd geformuleerd, mijn excuses.

Sammie bedoelde met jailbreaken een custom OS op een telefoon zetten, als dat bij de iPhone verkeerd gaat heb je geen recht op garantie. En het zou me niks verbazen dat je bij je Android telefoon ook niet moet rekenen op garantie.

Link to comment
Delen op andere websites

Niet bij elke fabrikant gaat de garantie eraf, sowieso kunnen ze het wel oplossen (en eventueel tegen betaling licht er maar net aan), verder is de kans best klein dat het fout gaat, dan moet je bijna al zelf iets fout doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een Sony Ericsson Live Walkman die op 2.3 loopt. De update naar 4.0 is al maanden uit, maar ik kan m'n Sony Ericsson nog steeds niet updaten via PC Companion, hij zegt steeds dat de meest recente software al is geïnstalleerd. Iemand een idee hoe ik er simpel 4.0 op kan zetten?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een Sony Ericsson Live Walkman die op 2.3 loopt. De update naar 4.0 is al maanden uit, maar ik kan m'n Sony Ericsson nog steeds niet updaten via PC Companion, hij zegt steeds dat de meest recente software al is geïnstalleerd. Iemand een idee hoe ik er simpel 4.0 op kan zetten?

Het is misschien een idee om de officiele Sony 4.0 ROM handmatig erop te zetten?

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand enig idee of samsung ook dergelijke ROMS uitbrengt? En natuurlijk of het dan verstandig is om mijn Samsung Galaxy Pocket te upgraden naar android 4.0.

Samsung brengt zelf geen ROMs uit. Het is volgens mij zelfs illegaal... bloos.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...