Jump to content

GTA III Quiz


NandroDavids

Recommended Posts

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    271

  • Mark B.

    237

  • Flitskikker

    218

  • Dotz

    216

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ten eerste is de vragensteller ogenschijnlijk een vrouw en lijkt ''hij'' mij dus geen juiste term.

Ten tweede zou men een antwoord waarvan men niet met de juistheid bekend is niet zo maar goed of fout mogen keuren, die verantwoordelijkheid ligt overigens al helemaal niet bij mij :t .

Wat mij betreft stelt Nick bij het lezen van deze conversatie een nieuwe vraag, daarbij staat hij volkomen in zijn recht. Dan kunnen we eindelijk over tot de orde van de dag.

Link to comment
Delen op andere websites

Is een glitch of een bug niet hetzelfde? :7

Jawel, maar er zijn ook dingen die het uitspelen van iets kan hinderen wat geen bug of glitch is. In het geval van mijn vraag was dit de "glitch" met Kenji, als je de missies niet uitspeelt voor je die dood kun je het spel niet uitspelen.

OT: 12?

Bewerkt: door VeryRealGirl
Link to comment
Delen op andere websites

welke "bug" kan er voor zorgen dat je het spel niet uit kan spelen?

waar ik het over had kun je niet classificeren als bug.

Is een glitch of een bug niet hetzelfde? :7

Jawel, maar er zijn ook dingen die het uitspelen van iets kan hinderen wat geen bug of glitch is. In het geval van mijn vraag was dit de "glitch" met Kenji, als je de missies niet uitspeelt voor je die dood kun je het spel niet uitspelen.

Zie je dat je jezelf tegenspreekt? Eerst noem je het een bug, daarna weer niet, en tenslotte noem je het een glitch. Maar dit met Kenji is geen bug of glitch, maar simpel het gevolg van de game.

Hetzelfde zit bijvoorbeeld in IV; op bepaalde momenten kan je kiezen of je iemand doodt of niet. Wanneer je dat wel doet zal je ze later niet als random character tegen komen.

Dus formuleer de volgende keer je vraag wat duidelijker, dat voorkomt een hoop onduidelijkheid ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...