Jump to content
Joriz

Dit is Los Santos bij dag! (hopelijk)


Al eerder liet ik in twee nieuwsitems zien hoe Los Angeles er bij nacht uit ziet. Omdat dit mij een zeer goede inspiratie voor Rockstar Games lijkt hoe ze Los Santos kunnen vormen tot dynamische levende stad. Los Angeles bevat meer auto's dan mensen en in de file staan is er blijkbaar even normaal als in de Nederlandse Randstad.

Ross Ching laat in het onderstaande filmpje zien hoe Los Angeles er uit ziet zonder al die hectiek en drukte. Door computermanipulatie van zijn filmopnamen zijn alle straten opeens uitgestorven. Hierdoor verandert Los Angeles opeens in één heel mooi stedelijk park vol met palmbomen en gebouwen. Het muzieknummer Often a Bird wat achter het filmpje zit is van de Vlaamse componist Wim Mertens, een redelijk mooi nummer al denk ik dan opeens aan TV reclame van een grote Nederlandse bank.

Veel kijkplezier en houd GTAGames.nl in de gaten voor echt groot GTA5 nieuws. ;)

Bron: Vimeo

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Wow, wat mooi. Het lijkt net echt. GTA V gaat echt prachtig worden. :clown:

Dat was even om die reacties voor te zijn, maar nu even serieus.

Enkele dingen herken ik wel van San Andreas. Vreemd genoeg link ik sommige bruggen eerder bij Las Venturas dan bij Los Santos.

Die oliepompers, versneld op de achtergrond, zijn ook mooi om te zien.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Prachtige beelden. Dit filmpje laat zien dat ik zoveel van dit gebied houd. Het weer, de brede highways, de bergen. In één smiley: static.gif

Lege snelwegen van 2x4 vakken? Dat wordt scheuren jongens.

Het is meer wat ik verwacht dat R* doet, meer dan iets waar ik naar hoop, grote snelwegen in de stad horen nu éénmaal bij Los Angeles.

Inderdaad. Grote, brede en versleten snelwegen is een kenmerkend aspect van de stad Los Angeles. Als dat er niet inzit, ben ik lichtelijk teleurgesteld, aangezien in GTA IV alleen maar 2x2 snelwegen voorkwamen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...