Jump to content
Joriz

GTA III uitgebracht voor Playstation 3!


Grand Theft Auto III is door Rockstar Games uitgebracht in de Playstation Store. GTA3 kwam oorspronkelijk op 22 oktober 2001 uit voor Playstation 2. In tegenstelling tot eerdere GTA's was dit de eerste GTA die compleet in 3D was en behalve dat bevatte het voor het eerst een uitgebreide verhaallijn en vele uren radiomuziek in vele genres.

gallery_1_5_33260.jpg

Rockstar Games heeft dus besloten het spel over te zetten naar de Playstation 3. De download uit de Playstation Store is maar liefst 4509 MB groot. Dan denk je dat het iets belooft en je dus een geüpdatet HD versie van het spel krijgt. Helaas lijkt niets van dat het geval te zijn. Het is een directe port van de Playstation 2 versie van GTA3 inclusief de voor toen revolutionaire graphics die dus voor nu enorm tegenvallen aangezien het spel enkel op SD kwaliteit speelbaar lijkt te zijn. Op moderne HD TV's ziet het spel er niet uit. Ik ben voor het eerst echt teleurgesteld in deze port van Rockstar Games. Ik hoop dus dat ze nog met een update of met uitleg komen hoe je het wel op 720p en 1080p kan spelen.

Grand Theft Auto III voor de PS3 is vanaf deze week te koop in de PlayStation Store voor €9,99.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Oke, laat ik mijn mischien wel niet gewaardeerde mening hier over gelijk maar uiten. Dit is overbodig en een late manier om nog geld binnen te smokkelen van Rockstar, ik heb GTA 3 voor de PS2 die nog aangesloten staat. En vele andere mensen hebben deze ook voor de PC/PS2 of Xbox, eerst moesten de tablets eraan doen en nu de PS3. Ik vind dat GTA V zo snel mogelijk mag uit komen, mijn gameleven begint een beetje saai te worden zo.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik had er wel zin in om deze game op de PS3 te spelen, maar nu ik dit gelezen en gezien heb zie ik er toch maar van af, want ik weet dat ik me er enorm aan ga ergeren als ik dit ga spelen. Laten we maar hopen dat er nog een update komt, misschien dat het dan alsnog de moeite waard wordt.

Het is een directe port

Het is gewoon een regelrecht port naar de PS3.

Sammie_GTA, jij hebt het door :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik had er wel zin in om deze game op de PS3 te spelen, maar nu ik dit gelezen en gezien heb zie ik er toch maar van af, want ik weet dat ik me er enorm aan ga ergeren als ik dit ga spelen. Laten we maar hopen dat er nog een update komt, misschien dat het dan alsnog de moeite waard wordt.

Het is een directe port

Het is gewoon een regelrecht port naar de PS3.

Sammie_GTA, jij hebt het door :7

Tja, ik lees soms de openingspost niet :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ben een beetje teleurgesteld over het nu is. Ik had het graag mooier gezien, dan had ik 'm zeker gekocht. Nu maar afwachten of Rockstar nog een update geeft, anders.. tja.. koop ik 'm niet :(

Helaas, maar zoals het nu is, is deze port een... flop...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...