Jump to content
  • Sign Up
GTAGames.nl
Mitchelhal

Wat vinden jullie van de nieuwe layout?

Recommended Posts

Mitchelhal

Wat vinden jullie nu eigenlijk van de nieuwe layout?

Ik persoonlijk vind het wek iets hebben.

Plaats hier je reacties!

Nyltje

Ik vind het er handiger uit zien. En ik ben nu gelijk ingelogd wanneer ik op de homepage kom :D

Ik vind het op een of andere manier ook professioneler uit zien.

Mitchelhal

Ik vind het er handiger uit zien. En ik ben nu gelijk ingelogd wanneer ik op de homepage kom icon_mrgreen.gif

Ja dat vind ik ook wel :puh:

Het is alleen een beetje wennen!

Nyltje

Ik vind het er handiger uit zien. En ik ben nu gelijk ingelogd wanneer ik op de homepage kom icon_mrgreen.gif

Ja dat vind ik ook wel puh2.gif

Inderdaad. Wat me nu opeens opvalt is dat bij leden die dit topic bekijken Facebook (1) staat. Wat betekent dat?

Mitchelhal

Ja dat vind ik ook wel puh2.gif

Inderdaad. Wat me nu opeens opvalt is dat bij leden die dit topic bekijken Facebook (1) staat. Wat betekent dat?

Eerlijk gezegd heb ik geen idee. Soms zie je ook wel eens Bing of Google staan xD

vice

Dat zijn bots. Als bijvoorbeeld Google hier kijkt, dan betekent het dat Google mogelijk nieuwe 'zoekresultaten' aan het toevoegen is in verband met dit forum. Waarvoor Facebook zou komen weet ik ook niet.

En OT: Voor mij had de vorige lay-out ook wel mogen blijven, en gewoon "achter de schermen" geüpgrade worden, maar nu er toch een nieuwe lay-out is vermoed ik dat het gewoon een kwestie van wennen zal zijn.

Nyltje

Ik heb nog wat dingen opgemerkt: Als je een plaatje invoegt dan krijg je niet [ /url] maar gelijk het plaatje terwijl je aan het posten bent.

En er is geen top knop meer. Wel vervelend bij bijvoorbeeld het topic met veel plaatjes.

Edited by nyltje

vice

En er is geen top knop meer. Wel vervelend bij bijvoorbeeld het topic met veel plaatjes.

Bedoel je met die top-knop een knop om weer helemaal naar boven te gaan? Indien ja, in het midden helemaal onderaan de pagina staat er nog wel zo'n knop.

Nyltje

Bedoel je met die top-knop een knop om weer helemaal naar boven te gaan? Indien ja, in het midden helemaal onderaan de pagina staat er nog wel zo'n knop.

Bedankt icon_mrgreen.gif

Dan is die top-knop best onhandig. Ik heb nog wat gevonden: Op mijn profiel staat 'Vrienden/Laatste bezoekers' over 'Over mij' heen.

En nog wat xD: Ik heb een knop gevonden en die heet 'Vergrendelen'. Die staat bij je status. Wat doet deze 'Vergrendelen' knop?

Edited by nyltje

Phoenyxar

Ik vind het best irritant dat de BB-codes verdwijnen nadat je ze hebt ingegeven, als je dan achteraf wilt gaan editten ben je gewoonweg gezien en moet je dat stukje opnieuw doen.

@nyltje: dat ligt toch hoogstwaarschijnlijk aan je browser, eerder dan aan het forum, ik heb hier en daar ook soms wat tekst zweven die er niet moet zijn, maar ik ben vrij zeker dat het aan mijn browser ligt.

mekane

volgensmij betekent facebook (1) dat 1 iemand via facebook is ingelogd of heeft ge-liket

en wat betreft de layout die vind ik wel mooi alleen moeten ze hem volgensmij nog wat aanpassen want mijn SIG is niet meer goed zichtbaar door de reclame dus er komen nog wel wat aanpasingen vermoed ik en bovendien staat de tijd nu ook goed :puh:

Edited by mekane

Nyltje

Bij leden heb ik gebruikers gezien die eigenlijk geen gebruikers zijn: Google, Facebook en Uptime Monitor.

En ik keek ook best vaak wanneer iemand een topic aan het lezen is, hiervoor moest je je muis over een naam doen en dan zag je wanneer die persoon het aan het lezen of posten was. Dit is nu niet meer. Of wel?

Edited by nyltje

GTA-Sheep

Het is zeker even wennen, maar wat mij betreft: Applaus.gif

test

Edited by GTA-Sheep

MostWantedKid

Ziet er netjes uit! Moet alleen nog even wennen. :)

PrioX

Zoals ik al in een ander topic zei vind ik de update zeker geslaagd. Lekker strak en modern, precies wat dit forum nodig had. Ik moet inderdaad ook even wennen aan de nieuwe lay-out. Maar dat zal vanzelf gaan. Ik zie zelfs dat er nieuwe smileys zijn toegevoegd. yep.gif

Mijn complimenten! Applaus.gif