Jump to content
  • Sign Up
GTAGames.nl
Mitchelhal

Wat vinden jullie van de nieuwe layout?

Recommended Posts

GTAKevin023

Beetje te veel wit vindt ik. En ik had eerst een mooi profiel maar die plaatjes en tekst zijn een beetje verkleind en niet recht onder elkaar. Ik zou het niet erg vinden als het terug gezet werd naar de oude. Ik vond daar helemaal niks mis mee. Vindt de oude misschien wel mooier dan deze. Maar als de meeste deze beter vinden, moeten ze het maar houden. :) Maar voor mij hoeft het niet. Misschien wat meer kleur erin doen.

Soccer98

Ik ken wel meerdere sites die dit type forum gebruiken en ik vind het er daar erg strak uitzien. Hier dus ook! :)

.Timothy

Ik vind het best irritant dat de BB-codes verdwijnen nadat je ze hebt ingegeven, als je dan achteraf wilt gaan editten ben je gewoonweg gezien en moet je dat stukje opnieuw doen.

Linksboven kun je op een schakelaar klikken, die zorgt ervoor dat je weer je vertrouwde code ziet.

Phoenyxar

Bedankt VWO-er!

Bij mijn eerste inlogbeurt kreeg ik geen kleine schermpjes met tekst bij de iconen dus had ik bij sommige totaal geen idee wat ze deden.

Nu dat de grootste tegenvaller zelf op te lossen valt heb ik verder geen enkel negatief punt meer te zeggen over deze nieuwe lay-out.

@nyltje: je kunt nog altijd over ander leden hoveren om te zien waar ze nu kijken :3

Mrkwark

tjaa het is anders

moet er gewoon aan wennen :)

Guardian1980

Ziet er mooi uit. Ik had natuurlijk elders al even gespiekt, maar nu het hier ook definitief is, heel mooi thumbsup2.gif Uiteraard even wennen en uitvogelen hoe alles precies werkt, maar dat is een kwestie van tijd.

GolfG60

Ik vind het best wel mooi, alleen vind ik het grote overkill dat overal nu mensen hun avatars staan zoals bij topictitels en wie het laatste heeft gereageerd ergens.

Maar verder heb ik tot nu toe weinig klachten.

NandroDavids

Beetje te veel wit vindt ik. (...) Vindt de oude misschien wel mooier dan deze.

Beetje te veel t's vind ik :clown:

Ik vind het er fantastisch uitzien. Beetje wennen natuurlijk, maar dat gaat wel lukken. Complimenten aan iedereen die hier aan mee heeft gewerkt! :)

Visser23

Skin ziet er wel leuk uit, en ook handig met de nieuwe functies. Helaas is de blogsectie erg achteruit gegaan met de update. Items zien er niet meer uit doordat het lettertype mega-groot is geworden. Helaas... Verder erg mooie, en vooral ook moderne skin :)

Nyltje

Kunnen jullie alsjeblieft de top-knop weer bij een user doen want ik wordt gek van dat scrollen. Ik scrol automatisch 1x naar boven en dan klik ik op top, maar nu moet ik weer naar beneden om erop te klikken. Mn scroller gaat zo dood emo.gif

.Timothy

Een modern toetsenbord heeft een Home-knop die exact dezelfde functionaliteit biedt :)

BiglifeRPG

Het werkt allemaal een stuk beter! En ziet er veel moderner uit. Mijn Complimenten!

Nyltje

Een modern toetsenbord heeft een Home-knop die exact dezelfde functionaliteit biedt smile3.gif

Bedankt!

Maar leun meestal met m'n kin op m'n hand en dan klik ik lekker rond. Maar ja... het is niet anders...