Jump to content
  • Sign Up
GTAGames.nl
Mitchelhal

Wat vinden jullie van de nieuwe layout?

Recommended Posts

Phoenyxar

Ik heb echter toch wel een opmerking omtrent enkele "geavanceerde" tekens, de meeste triviale tekens zoals een Umlaut en vele accenten worden niet getoond maar worden uitgedrukt in hun alt-codes (zo lijkt het althans), als voorbeeld even kijken wat de Beta/Duitse Dubbel-S geeft: ß

Deze lijkt op het eerste zicht wel te werken, is het dan mogelijk een client-gerelateerd probleem?

gta_rulez

Wat ik eerst wilde typen was "CHAOS". En toen logde ik in en alles zag er mooi uit. Netjes jongens!

SpacyColours

Mag ik vragen wat het nut is van die tags? Volgens mij staan er alleen maar wat random woorden van blogs in. Dan kun je er net zo goed links naar populaire blogs neerzetten, dunkt me.

Joriz

Mag ik vragen wat het nut is van die tags? Volgens mij staan er alleen maar wat random woorden van blogs in. Dan kun je er net zo goed links naar populaire blogs neerzetten, dunkt me.

Op dit moment hebben alleen nog blogs berichten tags vanuit de oude versie.

Maar vanaf nu kan je ook tags toevoegen aan onderwerpen die je opent, afbeeldingen die je in de galerij zet en bij downloads. Zo kan je gemakkelijk gerelateerde onderwerpen/media vinden.

Het tags venster zal ook automatisch links naar tags in forumberichten tonen. Als iedereen zijn onderwerp bijvoorbeeld met GTA5 tagged kan je zo makkelijk in een keer alle onderwerpen zien die over GTA5 gaan, ook dus als ze ergens in een hypothetische GTA5 modding sectie staan.

Happy tagging!

MegaPilot

Op verzoek van VWO-er post ik hier verder.

Ik snap precies wat je bedoelt. Die sterretjes zijn voor topics waar je zelf in hebt gereageerd. Als er een 'normaal' nieuw topic is, zal er een klein oranje blokje verschijnen. Zoals gezegd zal ik dit in de groep gooien, want het schept inderdaad aardig wat verwarring zo. Nogmaals bedankt voor de input. Verdere suggesties zie ik graag in het feedback forum, dat houdt het overzichtelijk.

Nogmaals: kritiek is prima, ik ben ook altijd in voor een discussie en dit gebeurt nu ook op een redelijke manier. Echter, dit (en vooral de toon) ging mij te ver, zeker gezien de grote hoeveelheid werk die erin is gestoken, hoe lang dit heeft laten wachten. Ik waardeer ook heus wel dat jullie meedenken, maar het schoot mij hier even in het verkeerde keelsgat. Ik hoop op jullie begrip daarvoor.

Is het niet gewoon veel simpeler om zoals vroeger een oranje blokje als er gereageerd is en een grijs blokje als er niet gereageerd is? Ik zie het nut er niet van om topics waarin je al gereageerd hebt apart aan te duiden, dat was vroeger ook niet zo en ik zie niet echt een reden om het toe te voegen. Eenvoud is niet fout! Verder begrijp ik je verontwaardiging wel. smile3.gif

PS: Ik had dus echt niet door dat een sterretje stond voor een topic waarin je gereageerd had, om maar aan te tonen dat het wel redelijk verwarrend is. :puh:

Edited by MegaPilot

Kloep

dat was vroeger ook niet zo en ik zie niet echt een reden om het toe te voegen.

Dat was vroeger wel zo. Ik gebruikte het ook regelmatig. Als ik op zoek was naar een topic waar ik in had gereageerd, maar niet meer precies de titel wist. Kan handig zijn.

MegaPilot

dat was vroeger ook niet zo en ik zie niet echt een reden om het toe te voegen.

Dat was vroeger wel zo. Ik gebruikte het ook regelmatig. Als ik op zoek was naar een topic waar ik in had gereageerd, maar niet meer precies de titel wist. Kan handig zijn.

Huh? Hoe werd dat dan aangeduid? Hoe kan ik dat in de 4 jaar dat ik op dit forum zit nooit gezien hebben? :puh:

.Timothy

Vroeger verscheen er een mooi vierkant blokje in het icoontje, als ik me niet vergis. ;)

Kloep

Bijna, het was een een half blokje. :puh: Dusseh, ja, hoe noem je zo'n vorm. :$

Zeg maar de omleining van een driehoekje zonder de langste kant. :puh:

Bassieboy35

Het is wel wat wennen, het is wat strakker. Fijner vind ik het nog niet echt, maar dat bedoel ik niet negatief, het is nu nog even 'ontdekken', maar op een gegeven moment is het weer 'normaal'. Nu zijn sommige knoppen nog wat verborgen, bijvoorbeeld de jarigen staan nu niet allemaal onderaan, maar enkel een paar aan de rechterkant. Dat soort dingen. Verder top! :)

Dutchy3010

Mwah, het begint nu te komen :puh: Ik haat veranderingen, ik haat aanpassingen, maar inmiddels ben ik het een beetje gewend. Veel handige nieuwe functies, zowel voor de crew als daarbuiten. Maar het zal nog wel even duren voordat ik alles door heb; zowel op het forum als in het ACP is veel gewijzigd. Ondanks aanpassingsproblemen vind ik het een hele vooruitgang, dat zeker. :)

commando

laat ik ook maar eventjes een paar nadelen van de nieuwe lay-out opnoemen: De Reply mist overzichtelijkheid op sommige momenten. Bijvoorbeeld als je er grote plaatjes in stopt, worden ze in het topic verkleint, maar niet in je "Reply". Een oplossing is je venster vergroten, maar zelfs dat helpt nog niet altijd

Ik kan bijvoorbeeld bij de onderkant van de onderstaande wallpaper niet typen.

Sault_Sainte_Marie_Canal_celebration_c1905.jpg

De enige manier om dat wel te doen is de " toggle edit-mode ", maar dan kan je weer niet van de functies gebruik maken.

1.Nu is mijn vraag aan de maker: Waarom is dit uitgeschakeld tijdens de "toggle edit mode"?

2.Ook een punt is, is wanneer je de foto vergroot, is het ontzettend lastig om hem weer te verkleinen, omdat je niet op de foto zelf moet klikken om hem te verkleinen, maar ernaast

3.nog een nadeel is, wanneer je je files wilt bijsluiten, moet je steeds op de " advanced-mode " / " more reply-options " klikken.

Nu is mijn vraag aan de maker: Waarom kan ik niet standaard voor een "advanced-mode" kiezen, en moet ik die iedere keer weer aan klikken?

ps. editen is een drama, met een grote foto erin clown.gif

Edited by commando