Jump to content
Joriz

GTA5 trailer zonder de muziek


Als je dacht dat Gangnam Style in GTA4 al raar was dan moet je zeker het nieuwe filmpje van Auxeum zien. Hij heeft namelijk de originele Grand Theft Auto V trailer genomen en daar alle muziek van afgehaald. Net zo als de

die op het internet rondzwerft is dus alle audio er opnieuw afgezet. Door diverse losse audiofragment onder elkaar te zetten lijkt het nu net of GTA5 het echte gamegeluid heeft. Het laat de GTA5 trailer er totaal anders uit zien. Zeker nu de sfeer die Rockstar Games met de originele trailer probeerde neer te zetten nu grotendeels ontbreekt geeft het je wel een hele andere kijk op het spel.

Bron:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Mensen mensen mensen, ik hoop dat jullie begrijpen dat deze geluiden er zelf in zijn gezet en hoogstwaarschijnlijk niet van het spel zelf zijn?

Dus dat hij naar links kijkt en sirenes hoort of dat het CJ is is waarschijnlijk gewoon nep.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Geeft inderdaad ineens een andere kijk op de trailer.

Ik vind die stem van die rennende man (Oh, Fuck!) eigenlijk niet op die van CJ lijken.

En daarbij is dit niet het echte geluid, dus CJ zal het niet zijn denk ik.

Maar ik laat me verrassen door Rockstar blij.gif

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...