Jump to content

Kenny-Petrovic

Iron Man 3  

3 leden hebben gestemd

  1. 1. Iron man 3 is:

    • Fantastisch
      1
    • Goed
      0
    • Ik wacht nog wat trailers af
      2
    • Slecht
      0


Recommended Posts

iron-man-3-armor-suit-slice.jpg

In Marvel's Iron man 3 staat de briljante technicus Tony Stark/Iron man (gespeeld door Robert Downey Jr.) tegenover een vijand met grenzeloze macht. Wanneer Stark erachter komt dat zijn persoonlijke wereld is vernietigd, gaat hij op een heldhaftige reis opzoek naar diegenen die er verantwoordelijk voor zijn. Deze reis zal ook een grote test zijn voor Stark. Met zijn rug tegen de muur moet hij proberen te overleven door gebruik te maken van zijn eigen techniek en te rekenen op zijn creativiteit en instinct om zijn naasten te kunnen beschermen. Tijdens zijn reis ontdekt Stark het antwoord op een vraag, een vraag die hem al een tijdje achterna zit: maakt de man zijn harnas of maakt het harnas de man?

Iron Man 3 gaat verder met het epische avontuur van 'Iron Man' en 'Iron Man 2', met Robert Downey Jr., Gwyneth Paltrow, Don Cheadle, Guy Pearce, Rebecca Hall, Stephanie Szostak, James Badge Dale, Jon Favreau en Ben Kingsley. De regie is in handen van Shane Black, het script is geschreven door Drew Pearce en Shane Black en het verhaal is gebaseerd op de bekende Marvel superheld Iron Man, die voor het eerst verscheen in 'Tales of Suspense' (#39) in 1963 en waarbij zijn eerste solo comic boek verscheen in mei 1968, 'The Invincible Iron Man' (#1).

https://www.youtube....?&v=ze8_tUsfVj0

Ik kan niet wachten, hoe zien jullie dit?

Bewerkt: door Kenny-Petrovic
Link to comment
Delen op andere websites

De cast ziet er in ieder geval goed uit! Verder gaat mij bij Iron Man niet zozeer om de verhaallijn, maar meer om de Downey Jr. en de actie. Ik wacht dus nog even op de trailers voordat ik het zeker weet. Hoogst waarschijnlijk ga ik er heen, aangezien de vorige twee delen ook bevielen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...