Jump to content

Drugs deal mode


Bodemloos

  

17 leden hebben gestemd

  1. 1. Komt er een drugs deal mode in?

    • Ja
      12
    • Nee
      5


Recommended Posts

Halleu!

ik vroeg me af of er ook een drugs deal mode zoiets wat er in CW zat, wat ik juist leuk van gta vind zijn meestal de zijmissies zodat je weer extra dingen krijgt die handig zijn voor de main story.

wat denken jullie? ik hoop het in ieder geval wel :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat zoiets erin komt, maar ik hoop het wel. Vind het leuk om te doen in CW, beetje dealen. Dat is denk ik ook wat CW toch nog iets vernieuwends gaf, en je raakte ook niet uitgespeeld. Daarom hoop ik ook dat het weer in GTA V komt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ooh, zoiets zou ik wel graag in het spel hebben, maar ik vrees dat Rockstar dat niet in GTA V zal verwerken. Mocht er in de nabije toekomst een nieuwe GTA in Vice City komen, dan lijkt het me al wat reëler. Ook kun je je dan wel vragen stellen van hoe je zo'n systeem wilt verwerken in een grote GTA? Ik ken het systeem van Chinatown Wars niet goed genoeg om er echt iets over te zeggen, maar mij lijkt dat we dan, mocht het er in zitten, we voor de consoles wel een ander systeem mogen verwachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien krijg je wel weer zoiets als wat je in The Ballad of Gay Tony had, drugs stelen samen met je vriendjes. Vond dat ook wel grappig. Maar als er iets in zou komen vergelijkbaar met Chinatown Wars zou ik daar ook geen enkel probleem mee hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou het leuk vinden als het bij het verhaal past. Het hoort echt bij het CTW verhaal. In SA past het bijvoorbeeld helemaal niet, omdat CJ tegen drugs is. Het hangt er helemaal vanaf hoe de storyline verloopt (en hoe aantrekkelijk ze de feature maken uiteraard).

Link to comment
Delen op andere websites

Dit soort opties verbeteren het spel altijd naar mijn mening, extra uitdagingen maken het interessant en zijn vaak ongewone dingen die je niet zo vaak in de GTA serie ziet. Bij TBogT was dit erg leuk om te doen, het enige wat een beetje jammer was, je kon niet veel met je geld doen, als ze dit in GTA V wat verbeteren of wat redelijke bedragen tegen over zetten, zou dit een geweldige functie zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals Jet zegt moet het wel in de verhaallijn passen. In het officiële persbericht wordt gemeld dat GTA V draait om de jacht op de 'almachtige dollar'. Hoe we dit moeten opvatten weten we nog niet, maar het dealen van drugs zou hier dus een onderdeel van kunnen worden. Ik hoop echter niet in de style van TBoGT, want daar moest je dan weer de drugs stelen van de tegenpartij waarbij er kogels aan te pas moeten komen. Ik zie het liever zo dat je zelf contacten moet leggen met drugsdealers of kopers waardoor je je hoeveelheid geld of drugs kan vermeerderen. Het eerste lijkt het me dan het meest logische, aangezien het om de jacht op de 'almachtige dollar' gaat.

Bewerkt: door Jesperkaj
Link to comment
Delen op andere websites

Helaas was het bellen van 'onbekende' personen niet mogelijk. Het zou misschien wel kunnen, ik weet niet hoe de map eruit gaat zien, maar misschien kan The Truth hier ook een rol in gaan spelen (als het er natuurlijk in zit), aangezien hij wiet verbouwd op zijn boederij in Red Country, dat je met hem op de een of andere manier in aanmerking met hem komt of zelf de mogelijkheid hebt om wiet te verbouwen en dit vervolgens te dealen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat mis ik ook wel. Dat je via een site of contacten in aanraking komt met drugs dealers en dat je daar heen moet. Als je er bent kan het uitlopen niets,de deal wordt gewoon veilig gedaan of er komt politie of een paar maten komen eraan en beginnen op je te schieten.

Zoiets zou wel leuk zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou best kunnen. Als de verhaallijn om geld zou draaien, dan zou het wel eens heel goed mogelijk kunnen zijn dat er veel illegale drugshandels plaatsvinden. Het is toch een beste bron van inkomen in de criminele onderwereld. Plus drugsdeals passen sowieso wel bij GTA, of de protagonist er nou tegen is of niet.

Misschien zal het ook wel zo lopen dat de protagonist net als Victor Vance in GTA:VCS geen keuze heeft en wel drugs moet gaan dealen om zichzelf staande te houden.

We zien het wel. Ik laat me verrassen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou het leuk vinden als het bij het verhaal past. Het hoort echt bij het CTW verhaal. In SA past het bijvoorbeeld helemaal niet, omdat CJ tegen drugs is. Het hangt er helemaal vanaf hoe de storyline verloopt (en hoe aantrekkelijk ze de feature maken uiteraard).

Rockstar kan natuurlijk ook een hele nieuwe weg inslaan en er kleine RPG trekjes in doen. Zodat de speler zelf ook invloed heeft op het vervolg van de storyline. Is de speler tegen drugs dan krijg je missies om drugsbendes op te rollen zeg maar. Ben je voor drugs dan kun je weer missies krijgen om drugs te stelen ofzo. Je kunt alle kanten op. Op deze manier motiveer je de speler ook om het spel meerdere malen te spelen.

Bewerkt: door Mazzeltje
Link to comment
Delen op andere websites

Het leukste zou zijn om gewoon zoiets net als in CW drugs te dealen in die mode, ik hou erg van RPG opties en je dingen steeds op te bouwen ook hoop om dezelfde optie als in SA de gang gebieden overnemen etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...