Jump to content

Gameinformer leak + Releasedate ?


Foreigner97

Recommended Posts

Change of topic: er schijnt artwork van GTA V te zijn uitgelekt. Het lijkt echt te zijn. Ik heb het zelf niet gezien, omdat de plaatjes er van af gehaald zijn. Hier is toch een link van het forum topic en een video:

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=528746&st=0

Ik weet dus niet of het echt of niet is, maar wou het wel ff zeggen.

EDIT: ik heb links! Bepaal zelf maar.

http://i49.tinypic.com/29yp185%20.jpg

http://i50.tinypic.com/abnypu.%20jpg

Er staat 'Spring 2013' op. Dus als het echt is, weten we wanneer we GTA V kunnen verwachten:)

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    6

  • Kenny-Petrovic

    5

  • Bodemloos

    5

  • Foreigner97

    4

Top Posters In This Topic

Wat het artwork betreft: het ziet er zeker echt uit, want het heeft een vergelijkbare kwaliteit als het eerste artwork. Als deze foto daadwerkelijk echt is, kunnen we geloof ik afleiden dat R* de releaseperiode van GTA V niet meer zo lang verborgen zou hebben gehouden, aangezien er geen tweede artwork op staat.

Als het echt is, hoop ik dat R* het sportief opneemt en gewoon het nieuwe artwork op de site post en er één droge zin bijzet.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Wat het artwork betreft: het ziet er zeker echt uit, want het heeft een vergelijkbare kwaliteit als het eerste artwork. Als deze foto daadwerkelijk echt is, kunnen we geloof ik afleiden dat R* de releaseperiode van GTA V niet meer zo lang verborgen zou hebben gehouden, aangezien er geen tweede artwork op staat.

I

Als het echt is, hoop ik dat R* het sportief opneemt en gewoon het nieuwe artwork op de site post en er één droge zin bijzet.

Hmm ik weet het niet hoor. Het ziet er wel echt uit maar er is geen bewijs dat het echt is. Er zijn gewoion mensen op de wereld die hele mooie dingen kunnen maken op de computer. Ik ben op dit gebied erg sceptisch en geloof dingen pas als blijkt dat het echt door Rockstar is uitgebracht.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is wel een moeilijke moet ik toegeven, het ziet er op het eerste zicht zeker echt uit, ook de keuze van de artwork doet ¨R*-achtig aan, dus ik zou "echt" zeggen.

Hoewel de droge "GTA-FIVE.PL"-mark er op me toch doet twijfelen, hoeft op zich niks te betekenen, maar het vergroot het gevoel dat het door een individu is gemaakt...

Link to comment
Delen op andere websites

Is inderdaad moeilijk om te zeggen of het echt is of niet. Sommige mensen kunnen zo goed met photoshop omgaan dat ze dezelfde creaties kunnen maken als mensen van Rockstargames. Ik wacht dus nog ff op een officiële aankondiging om het zeker te weten. Anders word ik enthousiast om niks.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat het waar is maar ik wacht het af tot Rockstar Games het officieel bevestigd. Als we eindelijk een releasedatum zouden hebben dan hebben we eindelijk iets om naar uit te kijken. Al moeten we, Rockstar kennende, wel rekenen op een uitstel haha.

Link to comment
Delen op andere websites

Als GTA fan is het misschien toch slim om een console achter de hand te hebben. Veel games verschijnen alleen op de PlayStation 3 of Xbox360 en niet of later op de PC.

Ja, ik weet het. Maar ten eerste heb ik geen zin om een console te kopen, speciaal voor GTA, en en tweede vind ik PC veel fijner. Heb wel met een console gegamed, maar vind het niet fijn gamen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...