Jump to content

Gameinformer leak + Releasedate ?


Foreigner97

Recommended Posts

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    6

  • Kenny-Petrovic

    5

  • Bodemloos

    5

  • Foreigner97

    4

Top Posters In This Topic

De artwork lijkt wel echt, de datum kan ook wel waar zijn:

Red Dead redemption - Mei 2010

LA Noire - Mei 2011

Max Payne 3 - Mei 2012

Tuurlijk kan de datum waar zijn. Bijna alle games van Rockstar verschijnen rond die tijd. Dit is dus vrij voorspelbaar en daarom is de kans dat dit nep is natuurlijk groter eigenlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

De artwork lijkt wel echt, de datum kan ook wel waar zijn:

Red Dead redemption - Mei 2010

LA Noire - Mei 2011

Max Payne 3 - Mei 2012

We gaan weer af op 24 mei, heb ik het gevoel :puh: Max Payne 3 is trouwens ook 2 maand uitgesteld...

Het lijkt echt, maar alles kan vervalst worden. Ik wacht Rockstars info af, maar 't ziet er zeker mooi uit. Maart/april/mei release kan ik mee leven :tu:

ps. dat ene artwork-ding

med_gallery_145_56392.jpg

Liquor - Liqour

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Nu wordt het al gepromoveerd van gewoon uithangbord naar de cover van GI. Dat artwork heeft zeker wat teweeg gebracht.

Ik ga me er niet over uitspreken of het al dan niet echt is. Het lijkt echt, maar vergeet niet dat R* niet alle getalenteerde mensen op de wereld in dienst heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk is het om reclame te maken. Zij hebben de foto's gekregen en er hun watermerk over geplakt zodat andere sites hun als bron moeten vermelden.

De vraag is natuurlijk: hoe komt een Poolse site aan foto's die in Londen zijn gemaakt? Het zou toch logischer zijn dat ze dan eerst op GTAForums of een andere Engelstalige site worden gepost. Nu ja, de hele wereld staat in contact met elkaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Het feit dat er GTA-FIVE.PL over alle foto's geplakt staat, maakt het voor mij juist aardig verdacht. Zo kun je natuurlijk erg makkelijk je eigen site promoten, of het nu waar of niet waar is. :{

het kan ook zou zijn, dat ze willen dan niemand het kopieert en hun eigen naam eronder plakken als ''eerste vinder''

Link to comment
Delen op andere websites

Op polygon.com meldt iemand dat het een week voordat GTA-FIVE.PL het uitbracht het al op All Games Beta zou staan:Link. Maar dat voegt niet zoveel toe. Of het artwork en de verschijningsdatum en een nieuw artwork is echt ontdekt óf die jongens uit Polen hebben gewoon een ontzettend goeie marketingstunt voor hun site te pakken.

Link to comment
Delen op andere websites

Het feit dat er GTA-FIVE.PL over alle foto's geplakt staat, maakt het voor mij juist aardig verdacht. Zo kun je natuurlijk erg makkelijk je eigen site promoten, of het nu waar of niet waar is. :{

Maar aan de andere kant, als dit gewoon nep blijkt te zijn zal dat juist negatieve reclame over die site zijn ipv positief

Link to comment
Delen op andere websites

Op polygon.com meldt iemand dat het een week voordat GTA-FIVE.PL het uitbracht het al op All Games Beta zou staan:Link. Maar dat voegt niet zoveel toe. Of het artwork en de verschijningsdatum en een nieuw artwork is echt ontdekt óf die jongens uit Polen hebben gewoon een ontzettend goeie marketingstunt voor hun site te pakken.

Als het daadwerkelijk een week voordien op de site stond, moet het wel echt zijn. Het eerste artwork is amper een week oud, en om in een paar dagen een tweede fake artwork van zo'n kwaliteit te maken, lijkt me niet zo'n makkelijke opdracht.

Niiek: reclame is reclame, of het nu positief of negatief is. Het beïnvloedt de mensen sowieso.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen kent hen nu, dat is wat van belang is. Er zullen sowieso meer bezoekers komen.

In het echt is het ook zo. Zo was er onlangs (in België) het nieuws dat Red Market hun prijzen zou hebben aangepast voor de testaankopen, en dat ze daarom niet in de statistieken zijn opgenomen. Voor dat nieuwtje kende ik de winkelketen niet. Na verloop van tijd zullen de mensen hun 'valsspelen' vergeten, maar de naam zal blijven hangen.

Tenzij je heel negatief in het nieuws wordt gebracht, zoals Ford (eveneens België). Het zou me verwonderen dat ze nog één auto verkopen in Vlaanderen nadat er al een hele week moord en brand wordt geschreeuwd.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...