Jump to content

Gameinformer leak + Releasedate ?


Foreigner97

Recommended Posts

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    6

  • Kenny-Petrovic

    5

  • Bodemloos

    5

  • Foreigner97

    4

Top Posters In This Topic

neej ik geloof het niet pas als het op rockstargames.com staat dan geloof ik het pas.

@Sammie_GTA bol.com weet ook niet de officele datum , dus pas als rockstargames het bevestigd dan is het mogelijk.

Bewerkt: door mekane
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kwam dit topic op gtaforums.com tegen en daar meldt een lid van gta-five.pl (althans, dat staat in z'n gebruikerstitel.) dat de foto's zijn genomen door een werknemer van een Sony winkel. Echter vraag ik mezelf af hoe deze werknemer aan dit martiaal heeft weten te komen, of waarom Sony deze artworks überhaupt in zijn bezit heeft. Rockstar heeft nog niets naar buiten gebracht qua info, dus hoe komt zo'n bedrijf aan deze artworks? En dan nog de vraag hoe deze Poolse website, die nu plat ligt, aan deze foto's komt.

Overigens lijkt deze artwork me wel echt, net als de andere die we natuurlijk al kennen. Ik zou in ieder geval niet weten waarom iemand voor de grap een artwork maakt om zo iedereen voor de gek te houden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze zeggen dat alles wat niet afkomstig is van Rockstar Games ook niet echt is. Rockstar Games bevestigd dit namelijk niet.

Dus dit is ook niet echt. Waarschijnlijk is dit gewoon gemaakt door een amateur.

Nee tuurlijk is het nog niet bevestigd want ze hebben nog niet gereageerd op het lek...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk ook dat de Art work echt is. Het ziet er zo echt en geloofwaardig uit dat het bijna niet nep kan zijn.

En Rockstar heeft er ook niet op gereageerd wat misschien al wat verdacht is.

Rockstar negeert leaks altijd al. Zelfs op rockstargames.com krijg je een waarschuw/ban als je bij een artikel iets plaatst over een leak.

Link to comment
Delen op andere websites

Het feit dat er GTA-FIVE.PL over alle foto's geplakt staat, maakt het voor mij juist aardig verdacht. Zo kun je natuurlijk erg makkelijk je eigen site promoten, of het nu waar of niet waar is. :{

Maar aan de andere kant, als dit gewoon nep blijkt te zijn zal dat juist negatieve reclame over die site zijn ipv positief

There is no such thing as bad publicity.

Link to comment
Delen op andere websites

dan zou het Cesar de vriendin van Kendl kunnen zijn ?

Er klopt gewoon iets niet aan die zin...

Maar ja, verwacht maar niet dat er personages uit de III era gaan terugkomen, je zou wel verwijzingen naar de personages kunnen verwachten, maar personages zoals Cesar, Kendl en CJ komen hoogstwaarschijnlijk niet meer terug. Daarover was in GTA IV een tag op de muur te vinden in enkele "projects".

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk ook dat de Art work echt is. Het ziet er zo echt en geloofwaardig uit dat het bijna niet nep kan zijn.

En Rockstar heeft er ook niet op gereageerd wat misschien al wat verdacht is.

Of omdat het zondag is? :7 Maar zoals Night Man al zei negeert R* alle lekken.

En Wouter weet alles goed samen te vatten. Of het nu vals is of niet: iedereen weet nu van de site.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is idd niet waarschijnlijk dat er een persoon in verschillende era's komt, dat is maar één keer voorgekomen, en toen zag je het persoon niet eens. (El burro - Grand Theft Auto/GTA 3).

Als we bekende characters tegenkomen is het waarschijnlijk iets van Packie of Brucie.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...