Jump to content

Kwetsbaar


Cabyon

Recommended Posts

Best een aardige sig. De render komt goed naar voren, zonder opdringerig je aandacht te zoeken. Goed ingeblend ook, al lijkt het alsof de waas ook nog over haar gezicht heen hangt. Daar zou ik de opacity íetsje verlaagd hebben, maar dat is ook maar een persoonlijk mierenneukertje. Wat me wel opviel is dat linksonder de overloop van licht naar donkerder heel abrupt is. Je ziet duidelijk een lijn, zeg maar. Verder moet ik zeggen dat ik het geheel een beetje levenloos vind ogen. Ik denk dat je in deze signature best met kleur had mogen werken. Weet niet of je 'm aan het eind gewoon b/w gemaakt hebt, of dat 'ie dat in eerste instantie was.

Link to comment
Delen op andere websites

Zwart-wit is helemaal geen onaardige keuze in deze. De signature op zich is wat anders dan anders, je zou hier best een boodschap of achterliggende gedachte in kunnen lezen. Ik vind het geheel echter wel wat flets ogen momenteel. Het mag wel wat levendiger worden. Wat ik nog even zou doen is spelen met opties als curves, levels en brightness, puur om dat contrast te verbeteren. Verder zijn er twee lijnen zichtbaar (beide links), waarschijnlijk van je stock, die je nog even met een soft brush weg kunt gummen. Kleinigheden, maar die maken een signature. smile3.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...