Jump to content

Meer GTA V artwork gelekt + releasedate


Bierbuikje

Recommended Posts

Er is weer nieuwe artwork gelekt net zoals de vorige keer met de poolse website.

GTA V spring release confirmed by GAME!

Everyone already expected it, but now it is confirmed by a retailer in the United Kingdom. Retailer GAME posted in a tweet that you can pre-order the game now on their website. Earlier this month we saw a polish website releasing new artwork they got from a Sony Store employer. You can see these in the picture below!

screen-grab-150x150.jpg A6ch43tCQAAYSh4-1-150x150.jpg

@GTAleaks.com Bewerkt: door VWO-er
tags
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zojuist meer artwork gevonden + een releasedate. Hieronder zie je een foto!

3rai1.jpg

Het ziet er naar uit dat de woestijnen terug zullen komen en dat er vrouwelijke agenten op straat zullen lopen. Ook zullen de quad's terugkomen!

Releasedate staat gepland tussen Maart en Mei 2013.

Bron: http://rockstarinformer.com/246/

>>> Door VWO-er: Discussie uit het algemene GTA V-topic even afgesplitst en hieraan toegevoegd.<<<

@ Modbreak: sorry, heb het niet voorbij zien komen :)

Bewerkt: door DunaX
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de site bezocht (ben pools) en er stond er dat een lid van de forum die werkt bij een of andere magazine in Engeland de foto's heeft doorgestuurd nadat ze de artworks hebben gekregen voor de reclame van GTA IV en niet zoals in de Engelse teks staat van een Sony Store medewerken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het geen probleem vinden om die vrouwelijke agent dood te schieten. Ik vind nou niet dat ze er erg nice uit ziet. Die criminele vrouw daarintegen.. :puh: Die artwork ziet er wel nice uit. Zo te zien komt de Quadbike ook weer terug.

Link to comment
Delen op andere websites

http://www.bol.com/n...04004011823291/

"Beschikbaar op 26.04.2013"

Leuk hoor. smile3.gif

Dat stond er volgens mij al langere tijd en is niet gebaseerd op info van Rockstar Games. Ik zou me dus niet teveel vasthouden aan 26 april, alhoewel ik wel verwacht dat GTA V rond die tijd gereleased zal worden.

Mocht er overigens op dag van release een opsporingsbericht verschijnen aangaande een persoon "met krankzinnige blik in ogen, die aggressief door de winkelruit van Mediamarkt sprong, een PS3 pakte en hysterisch lachend wegrende (pas op, kan levensgevaarlijk zijn!)", dan weet je dat de PC-versie wat later komt

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...