Jump to content
Joriz

GTA V komt lente 2013!


Zojuist heeft Rockstar Games ons per mail op te hoogte gesteld dat Grand Theft Auto V in de lente van 2013 uitkomt voor Playstation 3 en Xbox 360 (geen PC dus). Volgens Rockstar North is GTA5 de grootste en meest ambitieuze GTA titel tot nu toe. GTA5 speelt zich zoals reeds bekend was in de stad Los Santos (parodie op Los Angeles) af en in een levende omliggende omgeving van bergtop tot de diepte van de oceaan (kan je weer aangevallen worden door haaien of duiken?!?).

gallery_1_5_197998.jpg

Zoals Rockstar Games ook al eerder aankondigde zal er in november 2012 veel nieuwe informatie omtrent Grand Theft Auto V komen. Zo zal het Amerikaanse tijdschrift GameInformer, maar liefst 18 pagina's besteden aan GTA5 en zullen daarnaast ook veel nieuwe screenshots (en een mogelijke trailer) volgen. Wil je zelf meepraten over GTAV dan ben je welkom in het GTA5 forum!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Lol, de GTA V pagina van de newswire is down.

Ja, ik wou dus een mailtje naar bol sturen of het uitmaakte of ik nu of 5 november bestelde, toen ik keek op de newswire om het stukkie te kopieren zag ik dat.

De site deed erg langzaam ...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind dat er opeens iets raars in de lucht hangt. Misschien komt het gewoon omdat er zoveel dingen op hetzelfde moment lekken die een voor een echt kunnen zijn. Ik denk dat als R* eens goed kijkt naar hun fanbase en die spanning ziet, dat ze weten dat dit het moment is om iets groot te droppen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...