Jump to content
Joriz

GTA V komt lente 2013!


Zojuist heeft Rockstar Games ons per mail op te hoogte gesteld dat Grand Theft Auto V in de lente van 2013 uitkomt voor Playstation 3 en Xbox 360 (geen PC dus). Volgens Rockstar North is GTA5 de grootste en meest ambitieuze GTA titel tot nu toe. GTA5 speelt zich zoals reeds bekend was in de stad Los Santos (parodie op Los Angeles) af en in een levende omliggende omgeving van bergtop tot de diepte van de oceaan (kan je weer aangevallen worden door haaien of duiken?!?).

gallery_1_5_197998.jpg

Zoals Rockstar Games ook al eerder aankondigde zal er in november 2012 veel nieuwe informatie omtrent Grand Theft Auto V komen. Zo zal het Amerikaanse tijdschrift GameInformer, maar liefst 18 pagina's besteden aan GTA5 en zullen daarnaast ook veel nieuwe screenshots (en een mogelijke trailer) volgen. Wil je zelf meepraten over GTAV dan ben je welkom in het GTA5 forum!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik kan niet anders dan mee met jullie dansen! static.gif

Echt geweldig nieuws dit!

Edit: door al de adrenaline zag ik niet dat het niet voor PC zal komen. Dat vind ik minder leuk, maar dan zal ik mijn PS3 nog maar eens van onder het stof moeten halen. :puh:

Bewerkt: door Hanneswasco

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Klik!

"Today, we're proud to announce that Grand Theft Auto V is expected to launch worldwide spring 2013 for Xbox 360 and PlayStation 3.

Developed by series creator Rockstar North, Grand Theft Auto V takes place in a re-imagined, present-day Southern California in the largest and most thriving game-world we have ever created set in the sprawling city of Los Santos and for miles beyond – from the tops of the mountains to the depths of the ocean.

Starting next week November 5, 2012, Grand Theft Auto V will become available for pre-order everywhere and fans can expect a host of new information to become available in November.

Look for downloadable desktop versions of the brand new artwork above coming very soon."

Nog een keer een bevestiging dat dit de grootste game gaat worden die ze ooit hebben gemaakt. Het lijkt me trouwens wel heel duidelijk dat we de hoop op San Fierro en Las Venturas op kunnen geven, aangezien ze nogmaals specifiek Los Santos noemen.

Bewerkt: door Die Hard

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het wordt dus naar alle waarschijnlijkheid oktober? (met de traditionele uitstelperiode erbij genomen)

:7... Hopelijk niet!

Maar, ik denk R* nu wel te kunnen vertrouwen, ze zijn nl. al weer 4 jaar bezig ..

EDIT Er wordt flink gepost hier! Wedden dat er de komende paar weken een flinke ledenstroom aankomt?

Bewerkt: door Dipsie8

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

OWWW YEAHH

eindelijk.

En voor XBOX360/PS3 nog wel, gelukkig maar :puh:

Lol, iFruit is back

btw. Sam Houser over GTA V:

"Grand Theft Auto V builds on everything we've learned about open world game design," said Sam Houser, Founder of Rockstar Games. "We can’t wait to share it with fans."

http://ir.take2games.com/phoenix.zhtml?c=86428&p=irol-newsArticle&ID=1751693&highlight=

Bewerkt: door _Night-Men_

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het mobieltje lijkt me ook een aanwijzing dat die belangrijk worden, aan het merk te zien zal het wel een parodie op Apple zijn.

Dat merk, iFruit, komt al voor in GTA IV, hé. :puh:

Maar het zou wel grappig zijn als je dadelijk bijvoorbeeld die dingen kunt kopen. Gelijk een 'iPhone' nemen, of hoe die dan ook mag gaan heten. xD

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...