Jump to content
Joriz

GTA V komt lente 2013!


Zojuist heeft Rockstar Games ons per mail op te hoogte gesteld dat Grand Theft Auto V in de lente van 2013 uitkomt voor Playstation 3 en Xbox 360 (geen PC dus). Volgens Rockstar North is GTA5 de grootste en meest ambitieuze GTA titel tot nu toe. GTA5 speelt zich zoals reeds bekend was in de stad Los Santos (parodie op Los Angeles) af en in een levende omliggende omgeving van bergtop tot de diepte van de oceaan (kan je weer aangevallen worden door haaien of duiken?!?).

gallery_1_5_197998.jpg

Zoals Rockstar Games ook al eerder aankondigde zal er in november 2012 veel nieuwe informatie omtrent Grand Theft Auto V komen. Zo zal het Amerikaanse tijdschrift GameInformer, maar liefst 18 pagina's besteden aan GTA5 en zullen daarnaast ook veel nieuwe screenshots (en een mogelijke trailer) volgen. Wil je zelf meepraten over GTAV dan ben je welkom in het GTA5 forum!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Zozo, eindelijk weten we het. R* heeft laten blijken dat ze alles onder controle willen hebben voor deze GTA, dus verwacht ik dat ze hun afspraak nakomen. Ik weet niet of het in mijn examens valt of net ervoor, maar ik koop hem sowieso.

Dat artwork mag er trouwens wel wezen!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Laten we allemaal even een mouth-off bericht sturen naar Rockstar over de PC versie, ook al heb je zelf een console, doe het dan tenminste voor de PC gamers hier.

Mouth off

Heb net al een ultra-lange essay geschreven over hoe ze hun hele PC fanbase gaan verliezen als ze weer dezelfde naaistreek houden als met GTA IV, EFLC en Red Dead Redemption: Half jaar of meer wachten op PC-versie, die dan ook nog eens de slechtste PC-port ever is... Belachelijke onzin gewoon.

Anyway, iedereen die meehelpt ze over te halen voor een day-1 PC-release, heel erg bedankt! :)

Moet wel zeggen dat m`n hart even sneller ging kloppen toen ik las dat ie al in de lente uitkomt, zo vroeg had ik `m nog niet verwacht met zo weinig informatie hoor!

Bewerkt: door Mythbuster

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Laten we allemaal even een mouth-off bericht sturen naar Rockstar over de PC versie, ook al heb je zelf een console, doe het dan tenminste voor de PC gamers hier.

Mouthoff

Heb net al een ultra-lange essay geschreven over hoe ze hun hele PC fanbase gaan verliezen als ze weer dezelfde naaistreek houden als met GTA IV, EFLC en Red Dead Redemption: Half jaar of meer wachten op PC-versie, die dan ook nog eens de slechtste PC-port ever is... Belachelijke onzin gewoon.

Anyway, iedereen die meehelpt ze over te halen voor een day-1 PC-release, heel erg bedankt! :)

Moet wel zeggen dat m`n hart even sneller ging kloppen toen ik las dat ie al in de lente uitkomt, zo vroeg had ik `m nog niet verwacht met zo weinig informatie hoor!

Je kan wel boos/teleurgesteld worden, alleen realiseer wel dat ze niet 123 een pc versie hebben klaarliggen. Hadden ze eerder moeten beginnen met produceren van pc versie, maar daar heb je nu niks aan...

Bewerkt: door ajaxjeroenajx

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Laten we allemaal even een mouth-off bericht sturen naar Rockstar over de PC versie, ook al heb je zelf een console, doe het dan tenminste voor de PC gamers hier.

Mouthoff

Heb net al een ultra-lange essay geschreven over hoe ze hun hele PC fanbase gaan verliezen als ze weer dezelfde naaistreek houden als met GTA IV, EFLC en Red Dead Redemption: Half jaar of meer wachten op PC-versie, die dan ook nog eens de slechtste PC-port ever is... Belachelijke onzin gewoon.

Anyway, iedereen die meehelpt ze over te halen voor een day-1 PC-release, heel erg bedankt! :)

Moet wel zeggen dat m`n hart even sneller ging kloppen toen ik las dat ie al in de lente uitkomt, zo vroeg had ik `m nog niet verwacht met zo weinig informatie hoor!

Je kan wel boos/teleurgesteld worden, alleen realiseer wel dat ze niet 123 een pc versie hebben klaarliggen. Hadden ze eerder moeten beginnen met produceren van pc versie, maar daar heb je nu niks aan...

Ja dat snap ik uiteraard, maar b.v. met Max Payne 3 hebben ze ook eerst geen PC versie aangekondigd. Zolang er maar genoeg mensen om een PC versie zeuren kunnen ze dus gewoon hetzelfde doen als bij Max Payne: Uitstellen en een PC versie aankondigen die tegelijk met de nieuwe console release uitkomt :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

"Hey guys, glad to see so much enthusiasm about the release announcement. For those asking about the PC platform, we're currently focused on the Xbox 360 and PS3 versions of the game and don't have any details to share about a PC version at this time. Anyone that continues to spam the comments section will have their commenting privileges suspended"

Comment van Rockstar :)

Also, ligt het aan mij of doet m`n backspace heel raar hier op 't forum? Bijna lke keer als ik backspace druk springt ie naar het begin van m`n regel?! Volgens mij alleen op 't forum...

Bewerkt: door Mythbuster

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hey guys, glad to see so much enthusiasm about the release announcement. For those asking about the PC platform, we're currently focused on the Xbox 360 and PS3 versions of the game and don't have any details to share about a PC version at this time. Anyone that continues to spam the comments section will have their commenting privileges suspended.

Rustig maar dus ;)

@Hierboven: Ik ben hartstikke blind :duh: En daar hebben meer mensen last van ;)

Maar hij komt denk ik dus wel, de PC-versie!

Bewerkt: door _Night-Men_

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...