Jump to content

Star Wars


Thundercover

Recommended Posts

Op dit forum kennen we de Trilogie vooral als GTA:III, GTA: Vice City en GTA: San Andreas. In films zijn er echter veel meer, zoals Lord of the Rings en Star Wars: Episodes IV t/m VI. Met het bruggetje gemaakt, is het wel tijd om het onderwerp van dit topic te presenteren.

Star Wars

De originele Star Wars-trilogie werd, volgens veel fans, verpest door de komst van de prequels: episodes I t/m III. Vandaag werd bekend gemaakt dat Lucasfilm, het bedrijf dat de Star Wars-films maakte, wordt overgenomen door Disney voor een klein bedragje van vier miljard dollar. Daarbij liet Disney weten dat het van plan is om elke twee à drie jaar een nieuwe Star Wars-film te maken, te beginnen met episode 7 in 2015. George Lucas zelf liet weten dat er al aan een script hiervoor wordt gewerkt en dat er verhalen voor 8 en 9 klaar liggen. Wel leek de nadruk te worden gelegd op het uitbreiden van het Star Wars-universum en niet op het maken van sequels op de huidige films.

Wat vinden jullie van deze ontwikkeling? Zijn nieuwe Star Wars-films uitmelkerij of kijken jullie er naar uit om eens een nieuwe Star Wars-film te zien?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Thundercover

    8

  • 3L1077

    8

  • Dexist

    7

  • moechy

    5

Ik heb Star Wars nooit kunnen waarderen. Het is futurisme, sci-fi en daar hou ik helemaal niet van. Heb er jaren terug een paar gezien, maar daarna was ik er ook wel klaar mee. Dat Disney nu vrolijk verder melkt is leuk voor de liefhebber, maar ik laat het links liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 1 maand later...

I The Phantom Menace -1999 preqeul

II Attack of the Clones -2002 preqeul

III Revenge of the Sith -2005 preqeul

IV A New Hope[2] -1977 orginal

V The Empire Strikes Back -1980 original

VI Return of the Jedi -1983 original

Zelf had ik deze films nog nooit gezien eentje een poos terug nog.

Maar de laatste weken kwamen ze op tv en eindelijk heb ik ze gezien, nou ze zijn best goed maar ik snap de heisa erover niet? ik ken film reeksen die veel beter zijn dan deze.

De nieuwe I, II zijn echt goed en beter dan de oude, spannender, mooier en leuker, oude IV, V, VI zijn minder dan de nieuwe maar hebben wel iets. Vooral de laatste die met die kleine koala achtige beren zijn zo leuk en grappig

De enige jammer genoeg niet uitgezonden III heb ik nog niet gezien en wat betreft yoda, de nieuwe is veel beter en leuker om te zien dan de oude versie.

M'n favo personages.

Die kleine koala achtige beertjes

jar jar binks

De nieuwe versie yoda

Padme amidala

R2-D2 en c-3po

De jonge versie sky walker

Ik vind padme een veel mooier en leuker prinses dan die leia je ziet duidelijk hun gedrag en hun persoonlijkheid.

----------------------------

Ik had er ook al over gehoord.

Ik ben benieuwd hoe ze dit willen gaan doen, en of de huidige cast ook blijft meewerken?

Het wordt vooral nogal uitgemolken. Ik snap die animatie serie nog wel om wat meer info tussen perioden te verklaren.

En Disney is toch van het onschuldige dingen, ze gaan een hele andere kant op lijkt me.

Allemaal goed en wel en heel leuk, maar ik wil die oude koninging padme niet terug zien.

Ik vond haar toen al niet mooi, maar als je die vrouw nu ziet die wil je echt niet, zeker niet als romance. Wil liever Nathalie portman ervoor.

Carrie fisher

leiabikinicarriefisher.jpg

Ik weet niet hoe ze er nu precies uit ziet, verschillende foto's ook als ze dik is.

carriefishercomedycentr.jpg

Bewerkt: door Forever GTA
Link to comment
Delen op andere websites

Episodes I t/m III hadden enigzins goede aansluiting op het al bestaande verhaal, maar uitmelk elementen lagen op de loer. Ik ga deze nieuwe films een klein kansje gunnen, maar ik ben bang dat ook deze franchise aan de melkmachine is gelegd :X.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Nadeel is ook dat de eerste zes delen echt om de Siths gingen, de oorlog tussen de Republiek en The Dark Side, de oorlog is uiteindelijk wel afgelopen, waarover willen ze uiteindelijk gaan filmen dan? Ik vind het uitmelkerij omdat er dus qua verhaal verder niets interessants meer zal zijn, het einde was allemaal prima (voor zover ik me kan herrinneren). Afwachten dus..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...
  • 2 years later...

Omdat je ontzettend teleurgesteld was na het zien van Episode I. ;)

Komende maand ga ik als voorbereiding voor Episode VII de eerdere films in de Machete Order bekijken, oftewel IV, V, II, III, VI. Eens zien of dat inderdaad de 'beste' volgorde is. Ik heb er helemaal zin in! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...