Jump to content

Star Wars


Thundercover

Recommended Posts

Ze hebben weer een Death star gemaakt en hoe! Het is tig malen groter en ook nog eens een planeet… Hier bij is de vernietiging van Alderaan niks.

Het kwam misschien weinig aan bod in de vorige films vandaar voor mij een verrassing was dat Han solo en Leia een paar kinderen hebben, hier is er een de slechterik!!

Princess Leia houdt gelukkig hier haar kleding aan. De Millenium Falcon is er ook weer bij maar na zo lang wel verouderd dus wel wat vraagtekens..

De momenten met de Sith zijn sterk en hele mooie scenes zo nu en dan.

En ik heb een sterk vermoeden dat Rey weleens de dochter van Luke zou kunnen zijn?

De grootste schok van de film is toch wel wanneer Han solo dood gaat, maar zoals ik al eerder zei het is prachtig gemaakt, had het niet verwacht en best jammer.

Klopt, ik denk ook dat Rey de dochter is van Luke, zal dus ook betekenen dat ze de nicht van kylo ren is puh2.gif. (aangezien kylo ren de zoon van Leia en Han is). Maar gewoonweg een prachtige film, echt genoten van begin tot eind! Stukje waar Kylo zijn vader vermoordde, was ook wel echt een moment van 'Damn...' maar ook wel verwacht. Ook prachtig te zien hoe Rey leerde van de Force en er mee om wist te gaan. Ook vooral het stukje van "and i will drop my weapon"

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Thundercover

    8

  • 3L1077

    8

  • Dexist

    7

  • moechy

    5

Ik ga 'm vermoedelijk in de kerstvakantie bekijken... Ben trouwens héél nieuwsgierig hoe 'ie is, want ik heb de voorgaande deeltjes niet eens bekeken

(dom, idd..) Het is waarschijnlijk ook 'n lange zit, maar dat kan mij niet zovéél schelen aangezien ik 'tijdrovende' films vrij gewend ben. Volgens verscheidende websites is dit evenzeer 'n behoorlijke goede film, dus ja, daarom wilik 'm ook erg graag zien in de bios.

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Zo net terug van Star Wars.

Ik heb er wat gemengde gevoelens over.

Ligt waarschijnlijk aan de nieuwe acteurs (die overigens een puike prestatie neerzetten), de sfeer is wel helemaal terug. :D

Dus al bij al een waardige opvolger, ze hebben terug het sfeertje opgenomen van de eerste trilogie en dat merk je wel. :tu

Het stukje met Han Solo was voorspelbaar, maar toch goed in elkaar gestoken. Dit was een wens van Harrison ford, hij wou zijn karakter "Han Solo" laten sterven. Wat Rey betreft, dat zou best wel eens de dochter van Luke kunnen zijn inderdaad. Beetje soort gelijk verhaal als met Luke zelf gebeurd is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze hebben weer een Death star gemaakt en hoe! Het is tig malen groter en ook nog eens een planeet… Hier bij is de vernietiging van Alderaan niks. Het kwam misschien weinig aan bod in de vorige films vandaar voor mij een verrassing was dat Han solo en Leia een paar kinderen hebben, hier is er een de slechterik!! Princess Leia houdt gelukkig hier haar kleding aan. De Millenium Falcon is er ook weer bij maar na zo lang wel verouderd dus wel wat vraagtekens.. De momenten met de Sith zijn sterk en hele mooie scenes zo nu en dan. En ik heb een sterk vermoeden dat Rey weleens de dochter van Luke zou kunnen zijn? De grootste schok van de film is toch wel wanneer Han solo dood gaat, maar zoals ik al eerder zei het is prachtig gemaakt, had het niet verwacht en best jammer.

Klopt, ik denk ook dat Rey de dochter is van Luke, zal dus ook betekenen dat ze de nicht van kylo ren is puh2.gif. (aangezien kylo ren de zoon van Leia en Han is). Maar gewoonweg een prachtige film, echt genoten van begin tot eind! Stukje waar Kylo zijn vader vermoordde, was ook wel echt een moment van 'Damn...' maar ook wel verwacht. Ook prachtig te zien hoe Rey leerde van de Force en er mee om wist te gaan. Ook vooral het stukje van "and i will drop my weapon"

Oh ja daar had ik niet eens bij stil gestaan, dat ze nicht en neef zouden kunnen zijn dan.

Ja het was domweg geluk dat Rey plotseling erachter kwam dat zoiets kon doen, en op de manier hoe erg geinig.

Wat vond je van de Droid BB-8?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

^^

die trailer, ziet er weer goed uit, dit is toch niet deel 8?

ik ben wel van de starwars films, ben ook the force awakens wezen kijken, die weg die ze nu ingeslagen hebben is super,

gewoon niet te overdreven zoals deel 1-3, en deel 4-6 was voor hun tijd al revolutionair maar ondertussen zwaar verouderd.

de nieuwe weg is een super combo van die 2 manieren. ben benieuwd, ik ga in ieder geval weer kijken als er een nieuwe film uitkomt..

Bewerkt: door DDT Dorus
Link to comment
Delen op andere websites

^^

die trailer, ziet er weer goed uit, dit is toch niet deel 8?

ik ben wel van de starwars films, ben ook the force awakens wezen kijken, die weg die ze nu ingeslagen hebben is super,

gewoon niet te overdreven zoals deel 1-3, en deel 4-6 was voor hun tijd al revolutionair maar ondertussen zwaar verouderd.

de nieuwe weg is een super combo van die 2 manieren. ben benieuwd, ik ga in ieder geval weer kijken als er een nieuwe film uitkomt..

Dit is inderdaad niet episode VIII. :puh: Het is een soort side-film, die zich afspeelt vlak voor de gebeurtenissen van episode IV.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 maanden later...

Niet goed is zacht uitgedrukt. Het schijnt dat ze een kwartier voor de landing van haar vlucht naar Los Angeles een hartaanval kreeg en stopte met ademen voor tien minuten. Haar situatie op de intensive care nog altijd niet stabiel zijn. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...