Jump to content

Rockpoort

Recommended Posts

Om niks te zeggen over het ontslag dat je riskeert bij een dergelijke leak.

Het zijn geloofwaardige namen, Vespucci Canals zou dan achter Vespucci Beach liggen, net zoals Verona Beach in GTA SA. Maar ook wel leuk: Tractors...? ;D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Leontjuuh-gta

    7

  • thebig

    6

  • Vahnstad

    2

  • Rockpoort

    2

Top Posters In This Topic

Die brief is volgens mij niet echt. Dat kan denk ik gewoon niet.

Die plaatjes, ja geen idee wat ik daar van moet denken. Ze zien er behoorlijk echt uit. Ik bedoel dan de plaatjes van 'Welcome to the Vespucci Canals' etc.

Maar bij mij doet de Rockstar site het weer hoor?

En die rare 'verrekijker' want ik denk dat het is. Dat is zeker voor de limited edition?

Bewerkt: door Leontjuuh-gta
Link to comment
Delen op andere websites

Ja en die rare kijkertjes? Is dat voor de Limited Edition?

Ik vraag me steeds meer af wat echt of nep is. Ik denk dat die brief nep is. Die kan volgens mij iedereen namaken. Ja, de rest weet ik niet, dat ziet er best echt uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel, op die brief staat iets vermeld van een poster die mensen die pre-order doen krijgen. Nu heeft R* op hun site gepost dat mensen die pre-orderen een poster krijgen. Kan natuurlijk puur gegokt zijn.

En ik geloof dat die screens uit die 'rare verrekijkers' komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, maar iedereen kan toch zo'n brief maken? Het ziet er ook vrij simpel uit. Ik kan volgens mij zoiets ook gewoon maken met Word en uitprinten.

De rest vind ik er toch vrij echt lijken. En wat je zegt die foto's zijn gemaakt met die kijkertjes..

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk kan iedereen zo'n brief maken, maar hoe zou een echte brief van R* er dan uitzien? Met de achtergrond van een paspoort, zodat je het onmogelijk kunt namaken? Feit is dat de inhoud en de realiteit elkaar dicht benaderen, dus het zou waar kunnen zijn. In dat geval zouden die kijkertjes dan vast het exclusieve ding zijn voor de eersten, wat ook in de brief wordt vermeld.

>>> Door VWO-er: Alle berichten m.b.t. deze zogenoemde "leaks" even naar hetzelfde topic verplaatst. Voel je vrij om alles uit te pluizen en je bevindingen in dit topic te posten! :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand zei hier dat het raar was dat die artworks leken op de covers van ps3-doosjes. Wat ik net bedenk: zou het niet kunnen dat, als je GTA V pre-ordert, je een leeg doosje meekrijgt voor je console met zo'n artwork erop? Nu weet ik ook niet wat je kan doen met zo'n leeg doosje, het lijkt me raar dat ze dan op de eigenlijke releasedatum enkele cd-roms hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik een beetje goed nadenk is dat een pre order pakket die je kunt kopen bij een winkel. Dan krijg je dat rare kijkertje plus een poster. Door dat pakket te kopen kun je gta v pre orderen. Of ja zo denk ik het.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...