Jump to content
Joriz

Inhoud GTA5 preorderpakket gelekt!


De geruchtenmolen rondom GTA5 draait op volle toeren! Er circuleren nu al verhalen rond op internet dat er gisteren, vandaag, morgen een nieuwe Grand Theft Auto V trailer zal komen. Tevens gaan er diverse andere geruchten rond op het internet waar de waarheid daarvan altijd maar is af te vragen. Echter Cyberzone2 op het GTAForums van onze Amerikaanse collega's lijkt wel degelijk de inhoud van het GTA5 preorderpakket te hebben bemachtigd. Daarin zit namelijk onder andere een kijkertje waar als je er doorheen kijkt een screenshot van GTA V is te zien. Zover bekend zullen er meerdere versies van dit kijkertje zijn waar onder andere Vinewood Hills, het dorpje Grapeseed, Del Perro Pier en Vespucci Canals door is te zien. Tevens krijgen volgens Cyberzone2 de eerste die het spel in de Verenigde Staten reserveren er ook nog een poster bij.

gallery_1_5_5596.jpg

Op dit moment is nog niet bekend wat er in het Nederlandse preorderpakket zit, aangezien er met GTA4 ook al een speciaal Benelux preorderpakket was. Het is hierdoor dus niet zeker of wij Nederlanders van die kijkertjes krijgen. Een betrouwbare bron heeft wel tegen GTAGames.nl bevestigd dat het preorderpakket ook in Nederland vanaf maandag 5 november in de winkels zal liggen. Meer details zijn echter niet op dit moment bekend.

Wel kunnen we dus nu de conclusie trekken dat de promotie rondom Grand Theft Auto V dit weekend los gaat en dat we dus veel nieuwe info kunnen verwachten.

UPDATE: Rockstar Games heeft aan ons bevestigd dat in Nederland geen speciaal GTA5 preorderpakket is, maar dat je bij een geselecteerd aantal winkels bij het reserveren van Grand Theft Auto V een poster krijgt.

Bron foto: GTAForums.com

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Er lekt zoveel uit dat het volgens mij gewoon een aandacht stunt is.

Ik geloof nu ook niet dat het allemaal door R* is georganiseerd, maar ik denk wel dat ze wisten dat dit ging gebeuren. Als je zomaar promotiemateriaal opzend naar de verkopers, weet je dat er gelekt gaat worden. Ze hebben geen moeite moeten doen. Ik denk dat ze maar al te goed wisten dat het werk voor hun zou worden gedaan.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

gamemania geeft in ieder geval de posters mee :D

:7 In elk GTA doosje zit een poster..

En volgens mij is dat niet eens waar? Want volgens mij krijgen alleen bijvoorbeeld de eerste 50 een poster mee en dus zit dat niet in het doosje.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat is wel degelijk waar. Ik heb hier op me kamer een Poster van GTA III, San Andreas, Vice City en EFLC hangen. Alleen bij GTA IV zat er geen poster bij. Bij de overige GTA's wel maar die posters ben ik kwijt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De GTA IV-map is dan ook gewoon de map van de Subway... alle vorige posters stonden op de achterkant van de map, bij IV was er geen plaats meer. Maar Los Angeles kennende (naast Atlanta meest autogerichte stad in de wereld) moeten we niet vrezen, er is nagenoeg geen openbaar vervoer, dus verwacht maar een poster achter op de map.

Bewerkt: door Phoenyxar

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat is wel degelijk waar. Ik heb hier op me kamer een Poster van GTA III, San Andreas, Vice City en EFLC hangen. Alleen bij GTA IV zat er geen poster bij. Bij de overige GTA's wel maar die posters ben ik kwijt.

Ja, maar het gaat over een pre order pakket en volgens mij nog niet over de game zelf. Want dan zit er wel map bij met op de achterkant een poster.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Heb hem al zo lang geleden besteld:

Grand Theft Auto V

VERWACHT: 05 / 2013

Order geplaatst op: 2-11-2011 21:05:41 Order geplaatst bij: Game Mania Roosendaal

Ik heb hem ongeveer even vroeg als jouw gereserveerd. ook in November 2011. Dus ik maak mijzelf ook niet druk. Maar hoop wel dat ze voor mij iets apart houden ;). Wel zo netjes.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat ziet er dan wel weer fake uit, er is namelijk geen adres of handtekening of iets dergelijks.

- Dit is gewoon een brief die bij de bestelling van de winkel zat dus is een handtekening enz niet nodig;

- De brief is samen met de photoviewers gelekt door dezelfde persoon;

- De brief, photoviewers... zijn allemaal bevestigd door meerdere winkeleigenaars uit verschillende landen

Sorry dat ik niet direct de bronnen kan vermelden maar ik volg gtaforums en daar gaat alles net iets sneller;p

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De GTA IV-map is dan ook gewoon de map van de Subway... alle vorige posters stonden op de achterkant van de map, bij IV was er geen plaats meer. Maar Los Angeles kennende (naast Atlanta meest autogerichte stad in de wereld) moeten we niet vrezen, er is nagenoeg geen openbaar vervoer, dus verwacht maar een poster achter op de map.

Dat is enkel zo op de console versies, bij de PC versies staat er gewoon een poster op de achterkant van de kaart :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...